poniedziałek, 11 lipca 2016

#9 "Hejt" czyli witamy w naszym świecie

Co ona robi? Spełnia swoje marzenia? To głupie.
Czemu ten chłopak robi to co lubi? Powinien się zajmować tym co wszyscy, a nie znajdować jakieś inne zajęcia. Czemu ona nie nosi Adidas Superstar? Kompletnie się nie zna na modzie. 
Nie masz więcej niż 100 polubień pod zdjęciem na Facebooku? Nikt Cię nie lubi.
Ona ma 5kg nadwagi! Nie dba o siebie to i ma za swoje. On jest taki brzydki, żadna go nie zechce.
Jak nie masz najnowszego telefonu, to nie rób zdjęcia w lustrze - nie masz się czym chwalić.
Czy ona rozwija swoją pasję? To niedorzeczne! Jak można zajmować się czymś, co się kocha?!

A tak na poważnie, witamy w świecie złośliwych internautów, dla których "jeżdżenie" po kimś jest przyjemnością :). 
Czy naprawdę musimy wynosić wnioski po jednej sytuacji, jednym zdjęciu czy jednym wpisie? Czy warto od razu oceniać ludzi, tak naprawdę ich nie znając? Nikt nie pomyśli, ze ta gruba dziewczyna właśnie przechodzi przez ciężką chorobę, która uniemożliwia jej utrzymania szczupłej sylwetki, że tej dziewczyny z podróbkami firmowych butów nie stać na te z najnowszych kolekcji, a ona sama nie uważa tego za najwyższą wartość. Chłopak, który nie został obdarzony urodą, może okazać się świetnym i wiernym przyjacielem, a także znaleźć dziewczynę która pokocha go takim, jakim jest. Czy osoba, która nie interesuje się fotografią, a jedynie czasem zrobi sobie "selfie", musi mieć telefon z 16mpx aparatem? Kolejną głupotą, bo inaczej tego chyba nie da się nazwać jest ocenianie kogoś po ilości polubień pod zdjęciem na Facebooku. To naprawdę jest jakiś wyznacznik? No tak, ktoś ma 1000 polubień albo i więcej, ale ile z tego 1000 pomoże, gdy będziemy w potrzebie? 
Każdy ma też własne hobby, jedni interesują się fotografią, inni wędkarstwem kogoś pasją może być blogowanie. 
Nie wyśmiewajmy się z innych, gdybyśmy wszyscy byli tacy sami, było by zbyt nudno :)


EDIT: W poście nie chodzi o krytykę, bo gdy jest ona konstruktywna to powinniśmy ją przyjmować. Proszę nie mylić pojęcia "krytyka" i "hejt". Hejt jest najczęściej nieuzasadniony i nie ma sensu, a krytyka może nam pomóc w rozwijaniu siebie i poprawianiu swoich błędów.













Co sądzicie o "hejtowaniu"? 

34 komentarze:

  1. Post jest bardzo mądry! Według mnie powinniśmy robić to co kochamy, słuchać tylko konstruktywnej krytyki i mieć gdzieś ludzi zawistnych, zazdrosnych :)
    http://blogerkaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Próżni,zakompleksieni lub nienawistni ludzie mają z tego pożywkę. Wampiry energetyczne, które sprawiając komuś przykrość, czują się lepiej. To pewne zaburzenie psychiczne. Najczęściej hejtują ci, którzy sami nie potrafią znaleźć w sobie siły motywacji, aby zmienić swój szary świat, ludzie którzy nie zaznali szczęśliwego dzieciństwa lub sami byli hejtowani. Nic tylko współczuć, bo w tym samym czasie kiedy taki hejter odwiedza dziennie 10-20 blogów, aby ubliżyć, my w tym czasie spełniamy swoje marzenia, które z czasem, za sprawą ciężkiej pracy zostaną wynagrodzone. Na początku prowadzenia bloga dostawałam wiele uwag, co do literówek, później, czepiano się mojej diety, stylu życia, aktualnie religii. To, co mi się nie podoba, usuwam. W końcu ja opłacam czynsz roczny za bloga, ja decyduję jakie są zasady. Kiedyś odpisywałam, dziś macham ręką. Czasem coś mnie zdenerwuje, wtedy robię się offline i zajmuję czymś umysł, aby się wyciszyć i jak najprędzej zapomnieć. Psy szczekają, karawana jedzie dalej.

    Gdyby z hejtu były jakieś pieniądze, czy sława, to miałoby to sens ;) Można ich jedynie o to zapytać "ile ci płacą za takie gadanie?" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak wszyscy narzekacie na hejt. A ja Ci powiem ze przez wiele naście set lat na calym świecie istnieje krytyka i co sie z tym zrobi? Piszesz o hejcie, ale ja sadze ze jednak jest on potrzebny kazdemu. Dlaczego? Byc moze dlatego zeby zrozumieć ze "ma sie jaja" i potrafi sie ignorować takie rzeczy.
    Zreszta nie ma na świecie człowieka, ktory by nigdy złego słowa o drugim człowieku nie powiedział . Tak wlasnie działa "taki hejt".
    A niektorzy... A raczej niektore blogereczki czesto nawet drobna uwagę wezmą za wielki hejt bo nie potrafią zrozumiec kulturalnej krytyki.
    Dlatego sorki ale tego typu posty mnie śmieszą, sa niczym masc na bol dupy blogerek. Czy jak ktos mysli ze napisze takiego posta "o jaki to ten hejt jest okropny" to swiat i ludzie sie zmienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie w tym poście nie chodzi o to jak to odebrałaś :) chodziło mi bardziej o to, ze ludzie boją się siebie rozwijać bo inni ich wysmieją. Miałam na myśli by nie przejmować się nie konstruktywną krytyką i robić to co się uważa za słuszne :)
      Dziękuję za szczery komentarz :D

      Usuń
  4. Niestety dzisiaj albo robisz to co kochasz albo jesteś po prostu normalna. Niestety nikt nie chce abyśmy się od siebie różnili i najlepiej by było gdyby wszyscy tak samo wyglądali, mieli takie same rzeczy, zainteresowania i tak dalej

    Yulstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze znajdzie się ktoś komu coś nie będzie się podobać. Wiadomo nie każdemu musi się podobać to co wszystkim, ale powinno się swoją ewentualną krytykę pisać, wypowiadać w sposób kulturalny. Niektórzy jednak nie posiadają żadnej kultury i myślą, że zabłysną jeśli będą kogoś hejtować. Osoby takie są odważne w pisaniu..ciekawa jestem czy byliby na tyle odważni swoje obelgi powiedzieć prosto w twarz...wątpię.... Świetny post :)
    Mój blog
    PS: odpowiadam na komentarze i obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejt jest beznadziejny. Każdy powinien nauczyć się odróżniać dwa słowa - krytyka i hejt. Jedno podobne do drugiego ale znaczą zupełnie co innego. Zamiast hejtować powinniśmy wyrażać swoje zdanie ale tak żeby nie urazić kogoś. No ale niestety żyjemy w takich czasach że jeśli nie hejtujesz jesteś słabym:)
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znoszę hejterów i jakoś nigdy ich nie rozumiałam. Nie wiem czy to jest kwestia próby własnego dowartościowania czy zwykły brak szacunku do drugiej osoby. Możliwe, że obie te rzeczy na raz. Nie lubię też jak ktoś nie potrafi odróżnić krytyki od hejtu i od razu naskakuje z tekstem "Czemu ty ją/jego hejtujesz?!! Nie masz szacunku do innych!!" pod zwykła opinią.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://izzybell931.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele jest w tym prawdy. Ludzie oceniają kogoś z góry, patrząc na to co materialne, widzialne, a tak naprawdę nie to mówi o wartości danego człowieka

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, a co do postu to zgadzam się. Ludzie są coraz gorsi...


    http://thesnowtime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiejsze czasy są okropne z powodu tego co rozgrywa się na naszych oczach w Internecie. Nie wiem jak można oceniać ludzi na podstawie tego ile mają "lajków", a co z pasja? Gdy się spełniamy idziemy coraz wyżej i wyżej, jesteśmy lepsi nadal nas ludzie potrafią wyśmiać, tak samo na początku gdy dopiero zaczynamy. Nie powinniśmy patrzeć na innych, porównywać się do nich bo w ten sposób nigdy nie będziemy szczęśliwi!
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Brak mi słów aby opisać jak bardzo podoba mi się ten post. Napisane jest to co najważniejsze. Ani nie zadużo, ani nie zamało o jedno słowo.
    Masz 100% rację z którą się zgadzam. Super!
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia ładne. Co do tekstu - Hejt lepiej się sprzedaje. To widać bardzo dobrze na YT kiedy jeden youtuber rzuca mięsem w stronę innego twórcy. To przykre, jednak to jest ta ciemna strona internetu...
    zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z tobą, że dla innych ludzi hejt jest frajdą, bo nie mają co robić, niż wyśmiewać kogoś kto jest od nich gorszy albo zazdroszczą innym. Każdy z nas powinien robić to co lubi, a nie bać się narażenia na hejt.



    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post. Bardzo mądrze napisane. Hejeterów jest coraz więcej i bardzo ich to bawi. Ale nie można się tym przejmować kiedyś pewnie im się znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie osoba, która hejtuje innych jest po prostu niewyżyta emocjonalnie i tyle w temacie :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w ogóle nie zwracam uwagi na hejt, ale wiem że komuś można tym wyrządzić krzywdę... Bo ludzie potrafią niektóre słowa wziąć sobie do serca...
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ? Bardzo mi zależy :*
    www.rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. W 100% się z Tobą zgadzam... ja nie biorę do siebie hejtów, nie zamierzam być jak inni bo jestem sobą, jeżeli to komuś nie pasuje to droga wolna, ja nikogo na siłę przy sobie nie trzymam :) Świetny post, pozdrawiam! http://oliviamaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie hejty to motywacja, uważam ze ludzie nie powinni się nimi przejmować. Każdy radzi sobie z tym inaczej, ale masz rację! Świetny post

    OdpowiedzUsuń
  19. Najczęściej hejtują zazdrośniki ;) Szczerze to nie ma co się tym przejmować i mi to koło nosa lata już. ;)
    Fajne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety wiele osób hejtuje kogoś bezpodstawnie co jest przykre. Ostatnio nawet miałam do czynienia z hejtem ze strony znajomych dlatego że pomogłam staruszce, naprawdę było to żenujące jak oni się zachowali.
    Super post :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zostałyście nominowane do Liebster Blog Award :D
    http://mojswiatnudnyleczzaskakujacy.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny post! Zgadzam się z Tobą. Moja kuzynka opowiadała mi kiedyś, że na studiach jedna z jej koleżanek była bardziej "puszysta", a jakieś dziewczyny się z niej śmiały. Nikt nie wiedział, że dziewczyna miała kiedyś anoreksję...
    Zapraszam do mnie: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wpis! Zgadzam się z wami w stu procentach. Każdy człowiek jest inny i ma prawo do swojego szczęścia ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga
    http://czarodziejka-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia zgadzam się z wami w 100% nie nawidze hejterów jak dla mnie to ludzie którzy nie mają nic innego do roboty ♥
    Pozdrawiam cieplutko
    Jsttyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hejterzy jak zwykle pozostawiają wiele do życzenia. Bywają bezczelni, a ich słowa mogą zranić bardzo, utkwić w psychice człowieka. Hejterzy to po prostu ludzie bez własnego życia, skoro zajmują się cudzym.

    OdpowiedzUsuń
  26. o KURCZĘ, ALE FAJNY, CIEKAWY POST! Bardzo mądrze napisany ;)
    A zdjęcia są bardzo ładne :D
    Jesteście z okolic Rzeszowa? Tak się składa, że ja też :D
    http://personalstyle23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super foteczki! A co sądze o hejterach? Są to zazdrosni ludzie ktorzy nie mają co robić ze swoim zyciem i wtykają nos tam gdzie nie mają. Ale w sumie dzięki nim idziemy dalej i sie rozwiajmy. :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Hejtowanie nie jest niczym dobrym i nigdy nie będzie. Nie rozumiem po co ludzie tak jeżdżą po innych. Jaki to ma sens?
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post ale Hejty są nie fajne dla nie których osób jest to denerwujące. :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna notka! Ale hejty zawsze były, są i będą. Oczywiście jeżeli jest to uzasadniona krytyka to rozumiem, ale nieuzasadnioną nawet sie nie przejmuje :)
    Zapraszam do mnie.
    troszeczkemnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. #STOPMOWIENIENAWIŚCI

    Zastanów się...

    https://wojowniczka-dobra.blogspot.com/2016/07/moze-pisze-o-tobie.html

    Dlaczego...

    https://wojowniczka-dobra.blogspot.com/2016/07/wyazi-z-ciebie-potwor.html

    Następnym razem zastanów się co mówisz i piszesz w sieci, ponieważ w ten sposób ranisz i zadajesz innym...

    https://wojowniczka-dobra.blogspot.com/2016/04/bol.html

    "Niby tacy dorośli, a zachowują się jak rozwydrzone, rozkapryszone dzieci, którym wszystko naokoło wolno jak również nic im tak naprawdę nie można powiedzieć, ponieważ od razu przystępują do ataku, wiedzą po prostu swoje i nikt nie jest w sanie ich przekonać, że jest inaczej. Rozsiewają wokół siebie nienawiść i wrogość, ponieważ nic innego na umieją i nic w życiu nie osiągnęli. Potrafią wylać na boga ducha winnych ludzi wiadro pomyj i zrównać ich z błotem."

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger