sobota, 2 września 2017

Kilka stylizacji z wiązaniami

 Ostatnio trendem, który zdecydowanie skradł moje serce stały się wiązania. Ubrania z tym printem znaleźć możemy teraz praktycznie w każdej sieciówce. Wiele kobiet i dziewczyn oszalało na punkcie tego looku ze względu na to, że możemy stworzyć z nim zarówno eleganckie jak i sportowe kombinacje. Bluzki z wiązaniami idealnie sprawdzą się w zestawieniu np: z rurkami z wysokim stanem czy rozkloszowanymi spódniczkami. Bardzo modne stały się także sukienki ze sznurowaniem na plecach i taka właśnie kreacja   ukaże się w jednej ze stylizacji.  Zapraszam do oglądania.




bluzka - ZAFUL-KLIK
spódnica - Sinsay 
okluray - Greenpoint




sukienka - ZAFUL-KLIK
buty - Adidas
okulary - Greenpoint




bluzka - ZAFUL-KLIK
spódnica - no name

Mam dla was także kod rabatowy -12% na hasło "Gabriela"

Jak podobają Wam się moje stylizacje z wiązaniami? Podzielcie się opiniami w komentarzu :) 

97 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają twoje stylizacje. Wszystko jest piękne, fryzura, Zdjęci, stroje...
    http://erramood.blogspot.com/2017/08/kombinacja.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega post!
    http://www.flarri.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka podoba mi się juz od O dawna i chyba w końcu zdecyduje się na zamówienie jej :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacja, zwłaszcza ta pierwsza. Bardzo podobają mi się te wiązania na bluzkach, czy też spodniach, lub innych elementów garderoby.

    Pozdrawiam ☺
    mój blog serdecznie zapraszam! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te stylizacje, co ciekawe mam nawet taką samą sukienkę
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się druga sukienka. Z tymi białymi adidasami stanowi świetny zestaw na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężko mi powiedzieć, która z nich jest najlepsza ponieważ każda z nich jest świetna i każda podoba mi się tak samo. MEGA podoba mi się pierwsza bluzka z Zaful

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja mega przypadła mi do gustu. Kliknęłam:)

    Obserwuję, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie stylizacje genialne! Aa... zakochałyśmy się w spódniczce z Sinsaya <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia propozycja podoba mi się najbardziej! <3
    Trochę ciepła na koniec lata! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu :) Świetne ciuszki :)
    PS. Zapraszam na rozdanie z okazji 3 urodzin bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza i ostatnia stylizacja najlepsza :D Sukienka ładna, niestety nie mój styl :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow super stylizacje :) Uwielbiam wiązane kreacje. Musisz być wysoka, bo na mnei spódnice z sinsaya zawsze są za długie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zawsze ciężko jest kupić sukienkę czy spódnicę bo trudno czasami coś znaleźć żeby nie było za krótkie :D

      Usuń
  14. Super wyglądają takie stylizację, Wiązania mają swój urok. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie stylizacje ciekawy ale z taką figura ja na buty poluje i fajne adidaski czy to rapki bardziej masz Gosia N

    OdpowiedzUsuń
  16. czarna bluzka wymiata :) muszę koniecznie zamówić coś z Zaful :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiązania są przecudowne. Ja niestety nie posiadam żadnej tego typu bluzki czy sukienki.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam bluzkę i spódnicę z pierwszych zdjęć, chyba sama je zakupię, póki są ciepłe dni :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne stylizacje, pięknie wyglądasz :) POzdrawiam i zapraszam do siebie http://this-iss-it.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. twoje stylizacje zdecydowanie skradły moje serce! :) Ta sukienka cudowna :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiązania zdecydowanie ostatnio królują we wszystkich stylizacjach bez względu od okazji <3

    Veronica Horan

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej podoba mi się to ostatnie połączenie :) spódniczka jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Czarna bluzka najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  24. Prawda, wiązania są bardzo modne ;)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  25. Czarna bluzka i sukienka megaa !<3

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/08/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne stylizacje. Najbardziej podoba się mi ostatnia . A i zdjęcia są fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluzeczki bardzo fajne, ale mnie najbardziej podobają mi się spódniczki <3 cudowne są obie

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne stylizacje, cudownie w nich wyglądasz 😊

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka i druga bluzka świetne, muszę się zaopatrzyć w coś podobnego. Bardzo fajne stylizacje.
    Pozdrawiam,
    Ola z pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie to wszystko wygląda, umiecie dobierać ubierania i akcesoria! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne stylizacje, a w szczególności ta ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładne stylizacje, następnym razem jednak jak robisz zdjęcia pamiętaj o tym, że nie ucina się kadru w takich miejscach jak kolana czy łokcie, bo wygląda to dziwnie, mogłaś dać kadr trochę większy, do połowy uda, ale to tylko drobna sugestia.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tori Czyta

    OdpowiedzUsuń
  33. To prawda, jest teraz moda na te wiązania :D

    Mi się najbardziej podoba zestaw biel & czerwień :)

    Miłego dnia Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne stylizacje. Podobają mi się bardzo. Może sama zastosuję podobne? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczne stylizacje. Pierwsza najbardziej mi się podoba.
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. aaaa genialne stylizacje, sama nie wiem, która najładniejsza ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne zdjęcia i stylizacje, poklikałam :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O DWA DŁUŻSZE KLIKI? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne stylizacje, szczególnie druga skradła mi serce! <3
    Uwielbiam rozkloszowane spódnice, a te bluzeczki z Zaful prezentują się wyjątkowo pięknie!
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. beautiful photos

    I follow you, I hope you will follow me back
    kisses
    MagdalenaŠ.

    OdpowiedzUsuń
  40. Naprawdę fajne stylizacje ;)

    https://anjaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Szara sukienka! Przecudna! I jej cena również mi się podoba! :)
    Świetne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna jest ta szara sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne stylizacje! Także kocham wiązania!
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne stylizacje, najbardziej podoba mi się pierwsza bluzka :)

    Cudownego dnia!


    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ta czarna bluzka jest prześliczna. Super foty :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ogólnie nie przepadam za wiązaniami ale ta biała bluzka w połączeniu z tą bordową spódnicą prezentuje się zaskakująco dobrze.
    Zapraszam do siebie mvgdalena - klik

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale piękne ubrania! ☺♥

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  48. Najbardziej podoba mi się 3 stylizacja :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie wyglądają te stylizacje z wiazaniami. Dla mnie nr 1 jest pierwsza stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow! Jesteś prześliczna a trzecia stylizacja mnie urzekła 😍

    OdpowiedzUsuń
  51. Super pomysły, każda mi się podoba!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. najbardziej mi się spodobała czarna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Spódnica z pierwszej stylizacji najbardziej przypadła mi do gustu :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Mimo, że obecne trendy nie wpasowują się zupełnie w mój styl, to jednak wiązania są jednym z niewielu, które akurat bardzo mi się podobają, więc z przyjemnością przeglądam ciekawe stylizacje z tym motywem. A zwłaszcza pierwszy zestaw bardzo przypadł mi do gustu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    POCZTÓWKI Z WAKACJI

    OdpowiedzUsuń
  55. Lovely skirts!
    I`m following your blog with a great pleasure by Google+ and GFC
    Please follow me back - Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  56. Mnie jednak wiązania nie przekonują, choć czarna bluzka wydaje się dosyć fajna.

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo lubię stylizacje z wiązaniami :D Pierwsza podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Stylizacja ze spódnicami są piękne. Pierwsza bluzka super. Tło tez jest interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja ostatnio oszalałam na punkcie bluzek z wiązaniem na dekolcie! ♥
    https://czytampolecam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne stylizacje! Mi również podobają się wiazania.😊

    OdpowiedzUsuń
  61. Pierwsza i trzecia stylizacja wyglądają super ♥ Sama rzadko sięgam po jakieś ubrania z motywem wiązań, ale chyba czas to zmienić :P

    OdpowiedzUsuń
  62. Trzy cudowne stylizacje! Śliczna jest bluzka z wiązaniami :).

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Wow, masz przecudną sylwetkę i we wszystkim wyglądasz rewelacyjnie :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  64. Wszystkie stylizację są świetne a ty pięknie w nich wyglądasz kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  65. 1 i 3 <3 , ale ładnemu to we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Mega podoba mi się pierwszy zestaw, aczkolwiek ten z bordową spódniczką również <3
    szkoda, że rozkloszowane spódniczki tak nagle zniknęły nam z blogosfery :( więc tym bardziej cieszę się, że je pokazujesz, bo sama uwielbiam je nosić :D

    super wyglądasz :) :*

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  67. Oj tak, wiązania są rewelacyjne! Też mam kilka perełek w szafie ❤

    OdpowiedzUsuń
  68. Pierwsza stylizacja w całości mi się spodobała, jest cudna! Sukienka w drugiej też bardzo fajna ;)
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  70. Pierwsza i trzecia stylizacja wyglądają świetnie!! Szczególnie bordowa spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo mi wpadla w oko ta sukienka, jest super i mysle ze tu w hiszpanii sprawdzi mi sie w 100%

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo podobają mi się ubrania z wiązaniami! Obie koszuleczki przypadły mi bardzo do gustu ♥

    www.agnieszkaczechblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Mam tę sukienkę, którą ubrałaś w pierwszej stylizacji, ale nigdy nie łączyłam jej tak jak Ty- z bluzką z długim rękawem. Zainspirowałaś mnie mega! Pozdrawiam serdecznie,
    paulina-berczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Genialne stylizacje!
    Ja także mam wiele bluzek z wiązaniami ;) Szczególnie na rękawach. Uwielbiam je!
    Pozdrawiam ciepło - pateye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Stylizacje świetne, wygląda to bosko, ale na pewno nie dla mnie - źle się czuję w ubraniach z takimi wiązaniami. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  76. Stylizacje jak najbardziej w moim stylu piękne

    OdpowiedzUsuń
  77. 1 i 3 sa świetne :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetne stylizacje ;) Dwie ostatnie najbardziej przypadły mi do gustu ;) A ta sukieneczka jest śliczna, bardzo ładnie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Pierwsza najbardziej mi się podoba. Sama bym tak się ubrała :-)

    OdpowiedzUsuń
  80. You are very pretty :) Great post!
    Im following you.
    I will be very happy if you follow me back:)
    https://pandawayofficial.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  81. najbardziej podoba mi się ta szara sukienka, mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Wszystkie Twoje stylizacje bardzo mi się podobają :-) Pozdrawiam
    https://stylanny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Druga sukienka jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Piękne stylizacje! Ogromnie podoba mi się ta czarna bluzeczka z pierwszej :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Ostatnia najlepsza :)
    Pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  86. Wszystkie stylizacje świetne bardzo mi się podoba ta biała koszulka mój blog

    OdpowiedzUsuń
  87. Proste i banalne, aczkolwiek stylizacje. Wiązania lubię i coś czuję, że jeszcze u mnie zawitają.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Bardzo fajne stylizacje :) Pozdrawiam :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Też podobają mi się te wiązania :) dodają kobiecości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger