poniedziałek, 21 maja 2018

Piękne stopy z L'biotica


Hejka! 
W dzisiejszym poście ponownie przygotowałam dla Was post z pielęgnacją stóp. Nie dawno dostałam paczkę od marki L'biotica z produktami, których zadanie jest poprawienie wyglądu i komfortu. Czy w pełni spełniły moje oczekiwania? To możecie się dowiedzieć czytając dzisiejszy post. Dlatego zapraszam na recenzję. 

Regenerująca maska do stóp


Produkt ten wykonany jest na bazie naturalnych składników takich jak masło shea, ekstaktu z jabłka oraz mięty. Przy tym ma regenerować, wygładzać oraz poprawić wygląd i kondycję naszych stóp. Dodatkowo skutecznie nawilża i odżywia, nawet bardzo przesuszoną skórę. Według zaleceń producenta, żeby utrzymać ten efekt zaleca się powtarzać zabieg 1-2 razy w tygodniu

Skarpetki te są białego koloru i mają lekko miętowy zapach, który mi aż tak bardzo nie przeszkadza. Żeby substancje zawarte w tej masce dużo lepiej się wchłaniały to zakładam do tego parę bawełnianych skarpetek i bez problemu mogę się w nich poruszać po domu i wykonywać inne zajęcia. Nawet nie odczuwałam, że mam je na stopach. Po ściągnięciu, szczerze powiedziawszy nie spodziewałam się, aż tak wielkiego efektu, który zastałam. Po wchłonięciu, stopy stałe się miękkie i idealnie wygładzone a przy tym bardzo nawilżone. 

Plastry na pięty


Formuła z wysoką zawartością mocznika wykazuje działanie silnie nawilżające, pozostawiając skórę pięt gładką, miękką i elastyczną. Dodatkowo produkt ten został wzbogacony o takie składniki jak olej makadamia czy masło Shea. Dla utrzymania lepszego efektu miękkich i gładkich pięt zabieg należy powtarzać 2-3 razy w tygodniu.

Powiem szczerze, że obawiałam się tych plastrów myślałam, że nie zdołają się utrzymać cała noc na piętach. Jednak jak rano się obudziłam to nadal były na swoim miejscu i bardzo dobrze się trzymały. Po ściągnięciu na piętach pozostała lepka warstwa kremu, którą wmasowałam w skórę. Muszę przyznać, że byłam bardzo zadowolona z efektu jaki dał mi ten produkt i myślę, że zaopatrzę się w jeszcze jedno opakowanie. 

Tarka Silky Feet


Najnowszy, najszybszy i najskuteczniejszy sposób, aby szybko i bezpiecznie przywrócić swoim stopom zdrowy wygląd. Przed użyciem nie ma potrzeby moczenia stóp, skutecznie usuwa nawet bardzo twardą skórę. Dzięki egronomicznej rączce bardzo łatwa w użyciu. 

Świetnie radzi sobie z usuwaniem zrogowaceń i zgrubieniami na skórze. Sprawia, że nasze stopy wyglądają na idealne i gładkie. Na początku obawiałam się trochę tego produktu i przede wszystkim okaleczonych stóp, ale na szczęście nic takiego nie miała miejsca i z chęcią sięgam po nią przy codziennej pielęgnacji. 


76 komentarzy:

  1. bardzo fajne rzeczy dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz kupuje tarke elektryczną schol,ciekawe jaki będzie efekt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydał by mi się taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne i chyba skuteczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takim zestawem piękne i gładkie nogi są zagwarantowane. Muszę zadbać o stopy na lato, a takie produkty na pewno mi w tym pomogą.

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę przygotować swoje stopy na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Maski do stóp L'biotica są najlepsze. Wypróbowałam i tą złuszczającą i tą regenerującą. Intryguje mnie teraz ta tarka, muszę jej poszukać i wypróbować, skoro daje takie fajne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam te maski i sprawdziły się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o to zestaw idealny dla mnie <3 te maski sa boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten zestaw jest idealny na nadchodzące upały gdzie nasze stopy muszą się pięknie prezentować.

    OdpowiedzUsuń
  11. moje stopy zawsze dobrze wyglądały , więc nigdy takich produktów nie stosowałam, ale warto coś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym przetestować te produkty :)
    Odpowiednia pielęgnacja stóp jest dla mnie bardzo ważna.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba się skuszę na tą maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny zestaw dp stop

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie L'biotice a zwałasza skarpetki złuszczające świetnie działają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię tę maskę do stóp :) Gości u mnie każdego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio bardzo się lubuje w takich maskach do stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie stosowałam nigdy więc chyba pora ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydaje mi się, że miałam kiedyś tej marki nawilżającą maskę i była całkiem niezła!

    OdpowiedzUsuń
  20. Plastry na pięty? Fajna opcja. Tarka by mi się przydała.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny zestaw. Byłabym z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tego zestawu. Bardzo mi się podoba, a teraz na woosne i lato warto zadbac o stopy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam ten zestaw i jestem zachwycona jego działaniem. Nie spodziewałam się aż tak dobrych efektów z pewnością skuszę się nie raz na te plastry i maskę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Maskę miałam, sprawdziła się świetnie :/

    OdpowiedzUsuń
  25. widziałam już tą tarkę na innych blogach i chciałabym ją mieć. maskę też planuję zakupić. moim stopom się przyda

    OdpowiedzUsuń
  26. Kuszą mnie te plastry na pięty i muszę sprawdzić ich działanie u siebie

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawe produkty :) mnie najbardziej zainteresowały te plastry! :) kto wie, może sama się skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Plasterki mi się zsuwały, ale ta maska regenerująca działa naprawdę świetnie. Stopki miałam po niej jak marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super! Też by mi się przydały takie specyfiki, bo moje stopy po zimie są w nie najlepszym stanie :/ Będę się rozglądać za tymi plastrami, a póki co liczę na zwykły pumeks :)

    OdpowiedzUsuń
  30. lubię tego typu maski do stóp. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie miałam okazji testować produktów tej firmy :) ale bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Testowałam i jak najbardziej się sprawdziły 😃♥️

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna paczuszka, naprawdę ciekawe produkty :) Trzeba zadbać o swoje stópki, zwłaszcza latem kiedy wystawiamy je na słoneczko. Muszą być piękne i zadbane <3 chętnie wypróbuję te kosmetyki :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawe produkty. Nie miałam jeszcze z nimi styczności.

    OdpowiedzUsuń
  35. Strasznie mnie ciekawi ten zestaw lacznie z tarka. Fajna opcja, a ze teraz lato niemalze to trzeba bardziej o stopki zadbac.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja z chęcią zainwestuję w tą tarkę.

    OdpowiedzUsuń
  37. Na mnie te maseczki nie działały :/ ale za to lubię ich kosmetyki do włosów, są genialne i mają spoko składy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam takie rzeczy :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/czerwona-marynarka-i-biaa-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Maski do stóp są super :)

    OdpowiedzUsuń
  40. właśnie sobie przypomniałam, że miałam dziś zrobić pedicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ta tarka zaciekawia, polece mamie

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja codziennie przed snem używam kremu do stóp, ale taka maska by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Moje stopy potrzebują regeneracji także chętnie sięgnę po produkty, które prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo potrzebowałam tej maski na start. Mieszkam na plaży i chodzę boso po piachu, ze względów zdrowotnych ale bez tej maski bym sobie nie poradziła z pielęgnacją i bała się ich pokazać :D żartuję, ale naprawdę jest skuteczna dla grubej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  45. nie mam ale czytalam sporo dobrego

    OdpowiedzUsuń
  46. Idealny zestaw dla mojej mamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Oj nigdy jeszcze nic nie robiłam ze stopami typu pumex czy inne tarki. Natomiast wiem, że moja mama ma elektryczną tarkę z jakimiś diamentowymi drobinkami :D

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z imprezy motoryzacyjnej :-)
    Pozdrawiam! Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  48. Jejku, ciesze się, że ten wpis wpadł i w ręce! Idzie lato , a ja muszę zadbać o swoje stópki, bo krzyczą o pomoc. :) Chętnie wypróbuję wszystko co przedstawiłaś :)

    Buziaki i zapraszam do siebie kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Coś dla moich suchych stop !

    OdpowiedzUsuń
  50. Korzystałam już z produktów tej marki. Są naprawdę świetnie, klasa sama w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  51. I kolejny post na Twoim blogu dla mnie :) Muszę w końcu zakupić jakieś specyfiki do tych nóg, a szczególnie stóp bo to masakra jakaś :D

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/05/caa-przyjemnosc-po-mojej-stronie.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam mieć zadbane stopy :D

    https://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ostatnio zastanawiałam się nad ich zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dużo osób rekomenduje ta maskę! Chyba trzeba spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ta tarka bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny wpis , na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Muszę w końcu się również skusić na te produkty.. no oprócz tarki mi ona nie jest potrzebna bo mam frezarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Najchętniej zapoznałabym sie z tą tarką - czuję że moje stopy byłby mi wdzięczne.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja jeszcze nie miałam tych produktów :) Może kiedyś po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Z takim zestawem każde stopy będą piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ciekawe produkty marki do stóp wydają się fajne

    OdpowiedzUsuń
  63. Plastry są na mojej liście do kupienia. Myślę, że przy najbliższych zakupach się w nie zaopatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju maski do stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Chetnie kupie te plastry na pięty. Mam nadzieję że się u mnie sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
  66. Chętnie kupię plastry xd wydaja się być naprawdę fajne xd

    OdpowiedzUsuń
  67. To już kolejna pozytywna opinia na temat tych produktów, więc koniecznie muszę zakupić i wypróbować tę cudowną moc na moich stópkach!

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja jestem bardzo zadowolona, z tego, ze do sprzedaży wprowadzili maseczki do pedicure, dokładnie te do pięt... skóra pozostałej części stóp jest w porządku, więc nie widzę sensu w jej złuszczaniu. Opcja z zapiętkami jest super! Poleciła mi je kosmetyczka, marudząc, że żałuje, ze czeka się tyle na efekt, bo przez to nie może używać ich w salonie, a chętnie by to robiła :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger