15:00:00

#16 Rossmann -49%

Witajcie Kochani!
Chciałabym się podzielić z wami tym, co upolowałam na promocjach w Rossmanie.
Chodziłam zawsze w pierwszy dzień promocji. Mimo, że dopiero wtedy rozpoczynała się tura to niektóre kosmetyki były już wyprzedane. Najbardziej polowałam na pomadkę w płynie z Wibo Milion Dollars w kolorze nr 1 ale niestety nie udało mi się jej dorwać.




Pierwsza promocja trwała od 30.09.2016 do 05.10.2016 -49% - Szminki,błyszczyki, kredki do ust, lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci
- Wibo Spicy Lip Gloss nr.1
- Lovely Lip Liner nr. 1
- Nivea Lip Butter Coconut
- Miss Sporty 500 My Sweet Mocha
- Lovely Extra Lasting nr. 2
                               
                                                                       




Kolejna promocja: od 06,10.2016 do 11.10.2016 -49% Tusze do rzęs, cienie do powiek, kredki do oczu, eyelinery

- Maybelline the falsies Push up Drama
- Maybelline Lash Sensational Luscious
- Miss Sporty mini-me eyeliner
- Wibo Deep Black eyliner


 - Maybelline Master Precise liquid eyeliner
 - Wibo eyebrow Stylist
 - Wibo eyebrow pencil Shape&Define nr.2
 - Miss sporty Eyebrow Kit






Ostatnia promocja trwa od 12.10.2016 do 17.10.2016 -49% - Podkłady, pudry, róże, bronzery, korektory do twarzy
- Loreal True Match Odcień 1N Ivory
- Astor Perfect Stay nr. 1
- Rimmel Lasting Finish Primer
- Wibo Sooth'n wear Blusher nr. 4
- Wibo Fixing Powder
- Lovely Gold Higlihter

A wam co udało się upolować na tej promocji? :) 

67 komentarzy:

  1. Ja zazwyczaj kupuje przez internet ale lubie nowosci w Rossmanie :)
    Swietny post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz oko do perełek! Ciekawa jestem jak, je wykorzystasz... Pokaż koniecznie swoje zdjęcia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Dlatego promuj swojego bloga za darmo. Łap ode mnie link i zostaw komentarz jak Ci się podobało.

    http://www.youboost.pl/blog/nasze-uslugi/90-sposobow-na-pozyskanie-darmowych-linkow-do-bloga-strony-czy-sklepu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja obiecałam sobie, że nie wydam dużo kasy i kupiłam tylko podkład <3
    Olivkv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny post, a promocje w rossmanie powinny byc czesciej ;)

    veyronberghorn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również skorzystałam z tej promocji i miałam iść po jedną rzecz, a wyszło jak wyszło.
    Świetny post :)
    http://szymanska88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny jest ten błyszczyk z Lovely! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy!
    http://emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kilka z tych kosmetyków. Widać, że na tej wyprzedaży trochę poszalałyście :)

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę że zaopatrzylaś się w wiekszosci rzeczach to co ja :D
    Obserwuję ! buziaki : ***

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze się dowiaduje na końcu i nigdy nic nie kupiłam xdd

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry wybór! Świetne produkty.

    MARTHA-ZAPRASZAM🍂
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać że korzystacie z wyprzedaży. ;) Ważne aby te kosmetyki dobrze się sspisywały.Pozdrawiam i zapraszam:
    pasjealifasion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Jeśli zamierzasz kiedyś przejść na profesjonalne blogowanie i potrzebował byś adres pod firmę to zapraszam do nas. Wirtualny adres katowice to miejsce gdzie możesz prowadzić własną działalność pod naszym adresem. Obczaj i jak się spodoba dołącz do nas:

    www.wirtualnebiuroklaster.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiedzę, że troszkę tego jest :)
    Sama chcę się wybrać na jakieś zakupy, ale nie wiem czy jeszcze zdążę :/
    Pozdrawiam
    https://gloryhaul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam wystarczające zapasy produktów, więc bez problemu udało mi się powstrzymać przed zakupami :)
    http://iwonka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tym razem odpuściłam sobie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo świetnych kosmetyków :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No fajne zdobycze ;3

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/10/oh-oh-oh-twinkledeals-3.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Też kupiłam ten korektor z Astora, ale tylko dlatego, że używam go od wielu miesięcy i po prostu mi się opłacało zrobić zapas. W tym roku odpuściłam sobie zakupowy szał w Rossmannie.

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW! Dziewczyny! Widzimy, że zakupy się udały! Bardzo fajne kosmetyki wybrałyście :) Najbardziej podobają nam się te do ust! Jak najbardziej nasz gust ;) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Też kupiłam sobie tą kredkę z lovely i jest super ma fajny kolorek. Tusz kupiłam sobie ten taki czarny z maybelline i narazie jestem zadowolona :) pozdrawiam http://marylooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. W tym roku nic nie zakupiłam :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam i uwielbiam masełka Nivea, konturówki oraz płynne pomadki Lovely a takze Fixing Powder od Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo bardzo dużo rzeczy :D prawdziwe zakupoholiczki :D Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale świetne rzeczy upolowałyście :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  27. O kurcze, ale dużo rzeczy :D
    Cześć z nich miałam okazję używać i są świetne. Ja natomiast w rossmanie na wyprzedaży zrobiłam zapas lakierów do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja tym razem nic nie kupowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja oczywiście przegapiłam te dni z pomadkami, nad czym troszke ubolewam ale udało mi się zdobyć fajny korektor i puder :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  30. słysząłam właśnie o tej promocji można upolować wile fajnych rzeczy tak jak wy! ;) http://thesandie.blogspot.com/ obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj duże zakupy, ja też trochę uzupełniłam zapasy, ale na pewno nie w takim stopniu :)

    zapraszam i zachęcam do obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wonderful review! I like your blog!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne łupy, ja się skusiłam tylko na ostatnią część promocji.


    thesnowtime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Pluję sobie w brodę, że przegapiłam te promocje! :(

    https://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi na promocji udało się kupić kilka bardzo fajnych produktów :D Mam tą samą szminkę z lovley :D Jednak ona u mnie nie za bardzo się sprawdza :/
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  36. Posiadam ten sam rozświetlacz i matową pomadkę z Lovely i bardzo dobrze mi się sprawdzają :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Od dawna przymierzam się do zakupu tego nowego tuszu z Maybelline :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki*

    OdpowiedzUsuń
  38. Widzę, że poszalałyście, ale kto nie lubi takich wyprzedaży ? Od dłuższego czasu zabieram się za kupno tej matowej pomadki z lovely ! ;)

    Pozdrawiam i obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne kolorki pomadek! Super zdobycze :D Śliczny blog, obserwuję ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  40. super produkty :) widać ,że masz dużo pomysłów na bloga. Podoba mi się to <3
    czekam na więcej!!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja unikam jak mogę wszystkich promocji w Rossmannie - zniechęca mnie tłum ludzi, poprzebierane produkty, słyszałam też o otwieraniu kosmetyków zamiast testerów (na szczęście nigdy nie widziałam tego na własne oczy), a ceny, mimo obniżki, nadal są wyższe niż w drogeriach internetowych, które oferują większy asortyment. Z pokazanych przez was kosmetyków używałam tylko masła do ust i byłam nim zachwycona (zresztą jak wszystkim, co kokosowe).

    FLAMENTINE

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nie byłam na promocji. Fajne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie niestety ten podkład z loreala się nie sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja oczywiście dorwałam ulubiony tusz do rzęs od L'oreala <3 :d
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Rozświetlacz z lovely jest nieziemski za tak niską cenę
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. superowe zakupy niech teraz dobrze służą:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja tez skorzystałam z tych promocji! <3

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  48. Też się skusiłam na Lip Butter od Nivea, parę lakierów do paznokci, podkłady i eyeliner ;) Myślę, że starczy na jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Również mam konturówkę z lovely oraz matt&lasting. Sprawdzają się u mnie super.
    Pozdrawiam :)
    http://angelikamichalak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam ten sam rozświetlacz i jest genialny :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam ten rozświetlacz i go kocham *. *
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam promocje w rossmanie *.* zawsze obkupię się na pół roku :D

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/11/rozowa-parka-w-poaczeniu-ze-sweterkiem.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajne rzeczy. Mam kilka z nich: róż z Wibo, rozświetlacz z Lovely. Jestem ciekawa jak sprawdzi się kredka z Wibo :) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow, fajne rzeczy ! Ja nabyłam podkład z rimmela <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Lubię chodzić na te duże promocje do Rossmana. Zawsze coś tam sobie kupię. Ostatnio zakupiłam sobie tusz do rzęs z Max Factora 2000 calories.
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Masz dużo ciekawych rzeczy, których jeszcze nie próbowałam :3

    OdpowiedzUsuń
  57. ja w tym roku się na nic nie skusiłam :D . a teraz żałuje hehe

    OdpowiedzUsuń
  58. Ile razy wchodziłam do Rossmana podczas trwania tej promocji to albo były takie okropne tłumy albo nic ciekawego nie znajdywałaam.. :P
    Świetny blog, pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Hmm w tym roku tylko lakier do paznokci;)
    Obserwuję ;*
    Zapraszam do mnie;3
    Giulietta

    OdpowiedzUsuń
  60. Całkiem niezły blog, dobrze się czytało ! Mam nadzieję, że Ty też wpadniesz do mnie i powiesz czy Ci się podobało, łap link do mnie:
    naprawa komputerów warszawa ursynów

    OdpowiedzUsuń
  61. Uwielbiam "rossmannowe" promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetny post. Dużo kosmetyków, ktore pokazałas lubie. Wiesz może do kiedy sa promocje w rossmanie?

    OdpowiedzUsuń
  63. Ubóstwiam masełko kokosowe z nivea, mimo to mogliby pomyśleć o zmianie opakowania, bo dość ciężko je czasem otworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajne łupy :) Te pomadki z Wibo Milion Dollars pojawiły się u mnie ponownie pod koniec promocji.

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudowniw ze udało Ci sie kupic tyle super rzeczy 💄

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, zawsze jest to naszą motywacją do dalszego blogowania :)

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger