czwartek, 21 grudnia 2017

Twinkledeals


Dziś przygotowałam dla was mini przegląd torebek ze strony Twinkledeals. Trudno mi było wybrać, ponieważ wybór jest przeogromny (możecie więcej przeglądnąć w tej zakładce - klik) i myślę, że każda z nas znajdzie tam torebkę idealną dla siebie. Ja postawiłam na takie, które będą pasować do wielu stylizacji, 3 z nich są w bardziej eleganckim stylu a 4 na codzienne wyjścia. Co myślicie o nich? Znacie może stronkę twinkledeals.com?


1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK
4. KLIK


37 komentarzy:

  1. 2 I 3 torebka to coś dla mnie! Muszę sobie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na banerze jest taka czarna czapka z pomponikiem i daszkiem, mam taką w kolorze beżowym! Świetna jest;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecia najbardziej mi się podoba. Ostatnio chodzą za mną akcesoria z dodatkiem pudrowego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to zboczona jestem na pkt torebek. bardzo podobna do nr 1 zamowilam sobie

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 :) Zakochałam się w szarościach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te torebki! Muszę którąś sobie zamówić. :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne torebeczki! :)
    Oczywiście poklikałam.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo pierwsza torebka jest jak najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi najbardziej się podoba ta czarna z bladym różem :-) Cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga podoba mi się najbardziej, jest w prost fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebeczka.... to jest coś czego teraz potrzebuję! Stara ma już dość... Dzięki za pomoc! :D

    www.curlyclaudie.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. torebki raczej nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam torebki. Podobają mi si wszystkie, a najbardziej ta szara. Chciałabym ją mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne torebki wybrałaś ^-^

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealne torebki ♥ Super wpis !
    Zapraszam także na mojego bloga, będzie mi miło :) --> dayllie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nr 2 najlepsza na różne okazje 😊 chętnie odwiedzę stronę i poszukam czegoś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzecia jest absolutnie najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie są ładne *.* ale szara czaruje mnie absolutnie. Muszę ją mieć *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie są ładne *.* ale szara czaruje mnie absolutnie. Muszę ją mieć *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się torebka nr2

    OdpowiedzUsuń
  22. Szara torebka najbardziej mi się podoba xd

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie mi się podobają oprócz tej z frędzlami:) Jakoś nie jest w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger