niedziela, 26 listopada 2017

Kurtka z napisami

Hejka!
Jak mija Wam weekend? U mnie w pierwsze dni pogoda bardzo dopisywała i udało mi się wybrać nawet zrobić zdjęcia , na dzisiaj także zaplanowałam sobie to samo, niestety pogoda pokrzyżowała mi plany i będę musiała przenieść je na inny dzień. W tym tygodniu także ukończyłam 17 lat. Muszę przyznać, że czas ostatnio mija mi bardzo szybko, jeszcze nie dawno zaczynaliśmy rok 2017, a już za 1,5 miesiąca, będziemy witać nowy rok 2018. Niestety na to nie możemy nic poradzić, dlatego też trzeba się cieszyć każdą chwilą i jak najlepiej z niej korzystać.

Na sam koniec przygotowałam dla was także stylizację w, której główną rolę gra kurtka z napisami. Do tego założyłam czapkę z pomponem i dobrałam botki na koturnie. Cała stylizację dopełniłam klasycznymi czarnymi spodniami.





kurtka - KLIK

Co tam u Was? Pogoda dopisuje? 


58 komentarzy:

  1. Lubię ciuszki z mocnymi motywami/hasłami! Ta prezentuje się super! ;)
    Poza tym piękne światło! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladne miejsce na taka sesje , kurtka dosc odwazna :)
    www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne miejsce i choć kurtka nie przypadła mi do gustu to na Tobie wygląda naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Więc wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Ciekawa kurtka. Faktycznie się do zdjęć trafiła Polska złota jesień ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ta kurtka, taka wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze piękna stylizacja :) ja to chyba już jestem za stara na takie kurtki i raczej wolę prosty fason bez żadnych napisów :). Za to czapkę masz świetną i z chęcią bym taką kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas pogoda chlodna... czy napis jest z tych trwalszych? Bo kurtka ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  8. na zaful taka fajna kurtka? a myślałam,ze nic mnie nie zaskoczy :D
    super sesja, kurtka śliczna !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka ona jest piękna chętnie bym taką przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nietypowa kurteczka ale piękna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja, kurtka jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurtka świetnie ci pasuje, jednak nie jest to mój styl 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurtka wygląda fantastycznie, też zastanawiałam się nad nią

    OdpowiedzUsuń
  14. Raz jeszcze wszystkiego najlepszego! <3
    Zastanawiałam się nad tą kurtką, ale wzięłam inną! <3
    Ślicznie wyglądasz! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna ta kurtka :) A co do pogody to u mnie dzisiaj kiepska była :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kurtka! wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin :) no czas leci nieubłaganie, sama też jestem w szoku jak ten rok mi przeleciał! A weekend jak weekend - też minął za szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czas leci nieubłaganie. Kurtka mega:) We Wrocławiu bardzo słonecznie, ale też zimno- poszłam na spacer i trochę zmarzłam :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurtka idealna dla nastolatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa kurtka dla młodej i pięknej dziewczyny - czyli idealna dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialna ta kurtka! Świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czapka bardzo fajna. Na taka kurtke to ja juz za stara jestem heh 😂

    OdpowiedzUsuń
  22. Kartka jsk najbardziej do Ciebie pasuje. Jestes mloda korzustaj poki mozesz. Ja tez juz za stara na takie kurtki jestem 😜

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna kurtka! A co do pogody to śnieg za oknem :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna ta kurteczka, choć ja wolałabym coś jednolitego ;) Taka kurteczka pasuje mi dla nastolatek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się ten różowy misiek przy kurtce, dodaje sporo uroku! Zresztą ja lubię wszystko co misiowe;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi by nie odpowiadało to różowe futerko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega prezentuje się ta kurtka 😊

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurteczka ładnie się prezentuje. Ja co prawda wolę płaszczyki, ale dla tych różowych akcentów mogłabym się skusić. Świetnie, że pogoda pozwoliła Ci na zrobienie zdjęć :D No i oczywiście spóźnione wszystkiego najlepszego! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurcze, świetna ta kurtka, nie mogłam się na nią napatrzec!!
    Zaobserwowałam bloga i będę wpadać zdecydowanie częściej, miło by było, gdybyś się odwdzieczyla :)
    http://luxwell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooooo proszę, u mnie w poście ta sama kurtała :P hehe
    fajnie jest zobaczyć ją na kimś, przynjamniej utwierdzam się w przekonaniu, że super leży- to był dobry wybór <3
    super wyglądasz kochana :)

    47,99$
    mogę prosić o to samo ? :) :* hihihi

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego Najlepszego :-) fajna kurtka, naprawdę Ci do twarzy, zwłaszcza z tą czapeczką :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czarna kurta i do tego różowe napisy...idealnie dla mnie.. świetnie zrobione zdjęcia pozdrawiam Fif :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna kurtka <3
    miedzykropkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podoba mi się ta kurtka. Świetnie komponuje się z tym różowym futerkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Urocza kurtka a Ty wyglądasz w niej bosko

    OdpowiedzUsuń
  36. Super kurtka :) powiem szczerze, że bardzo pozytywnie zakręcona i delikatna za razem :) Świetnie dopasowałaś botki:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie się w niej prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nietypowa ta kurtka. Choć to nie do końca mój styl to muszę przyznać, że wygląda ciekawie i fajnie komponuje się z botkami i uroczą czapką :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Kurtka mega przypadła mi do gustu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna kurtka! Co do pogody to jednak wole cieplejsze pory roku haha

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurtka jest MEGA!!!

    Zapraszam cakemonika.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Spóźnione lecz szczere wszystkiego najlepszego:) Co do kurtki, to bardzo podoba mi się napis:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Spóźnione 100 lat, a kurtka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  44. ekstra stylizacja, spóźnione najlepsze życzenia urodzinowe! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Ogólnie nie przepadam za ubraniami z napisami, ale muszę powiedzieć, że ta kurtka wygląda naprawdę fajnie xd i Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger