niedziela, 19 marca 2017

#24 Pozwól jej oddychać - czyli sposób na zdrową cerę!

Kalendarzowa wiosna zbliża się do nas już wieelkimi krokami! Nim się obejrzymy, zastanie nas długo wyczekiwane lato.. no i wakacje! Latem spędzamy mnóstwo wolnego czasu nad morzem, jeziorkiem czy na basenie, a wiadome, że jadąc nad wodę nie będziemy się malować, bo to bez sensu. Może więc warto już teraz zadbać o naszą skórę, by była gładka i nieskazitelna? Przygotowałam kilka ważniejszych rad, które pomogą Wam utrzymać skórę twarzy w jak najlepszym stanie. I to bez używania drogich kosmetyków!

1. ZAWSZE ZMYWAJ MAKIJAŻ NA NOC.
Wracasz z imprezy, nie masz już siły żeby się męczyć ze zmywaniem makijażu.. Jesteś zmęczona, bierzesz szybki prysznic ale makijaż zmywasz tylko pobieżnie.. Niestety, nasza skóra wtedy bardzo cierpi. To właśnie przez takie sytuacje, następnego dnia pojawiają nam się na twarzy wypryski, krostki, zatykają się pory. Poświęć te 2 minuty, by zmyć makijaż, a Twoja skóra będzie Ci bardzo wdzięczna.

2. CHOCIAŻ RAZ W TYGODNIU STOSUJ PEELING.
Złuszczanie naskórka jest równie ważne. Po zastosowaniu peelingu pamiętaj jednak o nałożeniu kremu nawilżającego, by skóra nie była wysuszona. Osobiście, zamiast peelingu używam głęboko oczyszczającej pasty "liście manuka", którą bardzo polecam!

3. STOSUJ KREMY NAWILŻAJĄCE.
Bardzo ważne jest, by nie nakładać podkładu bezpośrednio na twarz. Przed jego nałożeniem używam lekkiego kremu matującego i nawilżającego z Eveline hydra impact 360°, który w moim przypadku dobrze spełnia swoją rolę. Po zmyciu makijażu lub użyciu peelingu używam zwykłego kremu firmy Ziaja - klik, który moim zdaniem świetnie nawilża i łagodzi podrażnienia.

4. UŻYWAJ TONIKÓW.
Rano po przemyciu twarzy, nakładam na wacik tonik również firmy Ziaja i przemywam nim twarz. Świetnie odświeża, nawilża i ma przyjemny zapach.

Na koniec, podlinkuje Wam prezent od RabbleKODY RABATOWE SEPHORA.

A Wy co robicie, by zadbać o Waszą cerę?

66 komentarzy:

  1. Niezłe rady ;*

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydawałoby się, że każda z nas powinna znać i wykonywać te kroki w codziennej pielęgnacji, ale często zdarza się, że słyszę: ja nie używam toniku, a trzeba? albo: czasem nie zmywam makijażu, kiedy mi się nie chce. A przecież te wszystkie zaniedbania odbiją się na naszej skórze w przyszłości i jeśli nawet teraz nie widzimy negatywnych skutków, to prędzej czy później wszystko wyjdzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! Dlatego czasem warto o tym przypomnieć :)

      Usuń
  3. Świetny post!

    www.ewelinajablonska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne porady ;) Zapraszam do mnie: http://wercziblogerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Staram się dbać o swoją cerę. Mam zestaw (tonik, żel i krem) z Ziaji, który jest wręcz idealny :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wyobrażam sobie malowania się w wakacje tak jak w zimę :D


    http://mightyycarolinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatne rady. Nie wyobrażam sobie nie zmywania makijażu na noc.

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje postanowienie po tym wpisie - więcej peelingów ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kilka razy tak postanawiałam, ale nie znoszę zmywać tego okropieństwa! :(

      Usuń
  9. Wszystkie rady stosuję :) A ziaje uwielbiam jest delikatna i świetnie nawilża skórę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rady :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super porady! :)
    Jednakże z peelingami radziłabym uważać, w szczególności przy cerach problematycznych (np. trądzikowych, wrażliwych lub naczyniowych) - zdarza się, iż mogą wyrządzić więcej szkody, niż pożytku. Kluczem do sukcesu jest oczywiście odpowiednie dobranie typu kosmetyku, jak i częstotliwości jego nakładania, w razie wątpliwości zawsze warto zasięgnąć rady choćby u dermatologa, bądź kosmetologa :)

    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety często zaniedbuję cerę, bo po prostu zapominam :D
    Teraz jak mam wolną niedziele to robię sobie często dzień "odpoczynku, spa"
    nie maluję się, nakładam maskę na twarz, kremuje i wgl :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja staram sie zawsze zmywać makijaż na noc nawet lepiej się wtedy zasypia i śpi a rano twarz jest gładka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zawsze zmywam makijaż na noc, używam toników różnego rodzaju i jeszcze jakiś maseczek, mam nadzieję, że moja skóra będzie mi za to wdzięczna ! :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rady kochana, wszystkie je stosuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno skorzystam z twoich rad! ;)

    https://dagmara-delost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post! Skorzystam z twoich rad.
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne rady, większość stosuje :)
    Muszę wypróbować ten tonik!

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne rady, staram sie je stosowac, peeeling z ziaji - uwielbiam! :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mimo, że nie mam żadnych problemów z cerą stosuję wszystkie powyższe punkty, mimo wszystko lubię o nią po prostu zadbać :)
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/pojecie-szczescia-osobiste-odczucia.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż cała się kulę jak słyszę, że ktoś nie zmywa makijażu na noc

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie wyobrażam sobie, żebym nie zmyła makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zmywanie makijażu to podstawa absolutna :)!

    OdpowiedzUsuń
  24. Też niedawno pisałam post o pielęgnacji cery, wyjątkowo lubię ten temat :)
    Ogromnie dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam częściej! :)
    Ja z chęcią będę tu zaglądać :)
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja niestety nie stosuję się do wszystkiego i potem mam za swoje. Jednak będę musiała to zmienić. Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rowniez kocham zjaje, choc w moim wieku (35) od jakiegos czasu inwestuje rowniez w marki selektywne. Jednak Ziajke rowniez mam i bardzo polecam. Zapraszam w odwiedziny www.blingblingmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie z twoich rad stosuje i nie wyobrażam sobie np. nie zmyć makijażu na noc. Czasami zmywam go już po powrocie do domu. ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Dokładnie to samo robię! Na co dzień nawet nie używam podkładu tylko krem bb

    OdpowiedzUsuń
  29. Odkąd usłyszałam, że w paście z Ziaji są granulki plastiku to przeraziłam się i przestałam jej używać, a również bardzo ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawy i przydatny post :*

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  31. genialne porady <3 , moze obs za obs ? :)
    aleksandrajozwiakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super poradnik!
    Ten peeling z ziaja uwielbiam, pisałam nawet o nim jakiś czas temu na blogu, cieszę się, że nie tylko ja uważam go za cudo! <3


    Zapraszam do mnie oraz jeśli blog się podoba zachęcam do klikania obs ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/dzwony-wcale-nie-sa-takie-ze-stylizacja9.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdecydowanie podpisuję się pod Twoim postem :) Nie wyobrażam sobie zasnąć w makijażu :o Warto dbać o skórę, bo punktuje to na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Muszę powiedzieć,że miała problemy z cerą (genetyczne) ;) I pomogło zaprzestanie stosowania makijażu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Trzeba dbać o swoją skórę, tylko czasem brak na to wszystko czasu :/
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja robię peeling raz w tygodniu, a na codzień daję tylko korektor pod oczy i tusz do rzęs, bo narazie nie widzę większej potrzeby malowania się :)
    Świetny i przydatny wpis!
    Zapraszam do mnie:
    xmylife-mystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Szczerze mówiąc z moją cerą nie robię nic poza nocnym zmywaniem makijażu, jednak nie niszczy ona się za bardzo bo używam samego tuszu i ewentualnie do zdjęć albo na imprezy pomaluję się jakoś mocniej. Jednak słuszna uwaga z Twojej strony, nikomu raz na jakiś czas nie zaszkodzi takie odżywienie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Extra rady,które napewno wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne rady, nie wyobrażam sobie spać w makijażu. Czasami nawet jak się położę w południe to zmywam nawet jakbym miała malować się jeszcze raz.
    Zapraszam do siebie
    http://diamond-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Robię to wszystko, ale moja skóra i tak jest kapryśna. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam kosmetyki ziaji i stosuję je prawie codziennie, są świetne:)
    http://jestem-folta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Przydatne rady ;)
    Niestety moja skóra​ jest mocno przesuszona ;)
    Prosze o glos ❤http://szyciowyblogroku.pl/zgloszenie/mnisiowo/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja niestety nie zawsze regularnie stosuje peelingi, co jest bardzo dużym błędem. Świetny post, bardzo pomocny, z pewnością wezmę pod uwagę niektóre z porad.

    Obserwuję i liczę na rewanż.
    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Myślę że świetny sposób na to aby skóra była zadbana latem, bo tak jak wspomniałaś wiadomo że nie malujemy się nad wodę bo to jest bez sensu :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja uwielbiam peelingi i kremy nawilżające! Po peelingu skóra staje się miła w dotyku, delikatna i po nałożeniu kremu nawilżającego efekt utrzymuje się naprawdę długo,a ponadto pomaga to też dokładnie ja oczyścić i sprawić,żeby odetchnęła po częstym stosowaniu makijażu. Muszę wprowadzić także do swojej codziennej rutyny stosowanie toników,bo o tym zapominam.
    Przydatny post! Idealny dla "zapominalskich" pań :)
    Pozdrawiam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Niestety moja skóra nie toleruje żadnych pilingów, ale przydatne rady ! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo przydatne rady, super post:)
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. W sumie nic nowego się nie dowiedziałam, ale zawsze czytanie takich postów daje taką fajną motywację do pracy nad skórą, której tak bardzo brakuje po ciężkim dniu, więc dziękuję bardzo ^^

    Obserwuję, zapraszam do mnie
    http://vikk-vika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja właściwie stosuję rutynową pielęgnację :) W razie jakiejś niedoskonałości, przesmaruję ją czymś wysuszającym i gotowe :)

    Buziaki,
    Kosmetycznie i prosto!

    OdpowiedzUsuń
  50. taaak, bardzo ważne jest stosowanie peelingów/złuszczanie naskórka i nawilżanie. lubię tą pastę z Ziaji liście manuka ;)

    http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja bym jeszcze dodała filtry, bo dłońca potrafi być niemiłosierne dla cery. Z resztą w pełni się zgadzam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Cały czas się tego stosuje! Ziaja ma świetny asortyment :)
    www.all-off-madi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Dodałabym jeszcze - wyciągnij lub kup nowe kremy z filtrami :)

    OdpowiedzUsuń
  54. świetne porady! stosuje je + raz na tydzień robię maseczki. Pozdrawiam

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Streściłaś najważniejsze kroki, które powinna robić każda z nas, bardzo dobrze, że ktoś o tym przypomina. Bardzo fajny, przejrzysty post😀

    OdpowiedzUsuń
  56. Też używam tej pasty z Ziaji i zgadzam się z Tobą, jest świetna. :D
    http://olik1908.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo przydatny post oraz cenne rady, które każda z nas powinna przestrzegać :)

    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja zawsze staram się zmyć makijaż i później umyć twarz żelem, natrzeć tonikiem i kremem z Alterry. Dobrze, ze przypomniałaś mi o peeleingowaniu, bo często i nim zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zawsze zmywam makijaż, nie lubię spać w, bo raz jak zasnęłam to wyglądałam jak panda hehe:) Muszę częściej robić peelingi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger