sobota, 28 lipca 2018

Paski czy kratka ?


Witajcie! 
Prawie miesiąc wakacji już niestety za nami, sama nie wiem kiedy to tak szybko zleciało. Jednak trzeba szukać w tym także pozytywów. W końcu u mnie przynajmniej zaczęło się prawdziwe i słoneczne lato. Już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła pójść na basen i się trochę opalić. A tym czasem korzystając z pięknej pogody wybrałam się także w plener na małą sesyjkę. Przygotowałam dla Was 2 stylizacje z ubraniami ze sklepu Zaful. Zapraszam do oglądania. 



spodenki w paski - KLIK



spodenki w kratkę - KLIK

62 komentarze:

  1. z paskami mi się bardziej podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi z kratką. Lepiej to wygląda, choć szczupłemu we wszystkim ślicznie :p :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko wpis �� zapraszam też do mnie: http://www.moneylifestyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie spodenki są świetne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie wersje bardzo fajne są.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej podoba mi się wersja z paskami ;) Ślicznie wyglądasz 😊
    https://patrycjakoziol55.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia����

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście bardziej podoba mi się wersja z paskami, jakoś nie przepadam za drobną kratką, ale fason spodenek jest genialny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie, paski wydłużają nogi

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi sie paski bardziej podobaja. Ja jednak nosic nie moge, bo mnie wlasnie wydluza. W pionie odpadaja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie bardziej przypadły mi do gustu spodenki w paski, cudowne są 💎

    OdpowiedzUsuń
  12. Te w paski są super! Genialnie wyglądają na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pierwsze spodenki tylko winbym kolorze .Swietne

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie stylizacje bardzo ciekawe, jednak ta druga zdaje się być bardziej wakacyjna i słoneczna :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie paski, nie jestem fanką kratki

    OdpowiedzUsuń
  16. Super spodenki♡ Jedne i drugie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. I paski i krata. Obie propozycje są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne stylizacje. Wybrałabym spodenki w kratkę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie przepadam za paskami, ani za ratą. Wyglądam w nich źle. Tobie oba te wzory pasują doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie kratka bardziej mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi akurat te stylizacje nie wpadły w gust - zdecydowanie nie mój typ. Jednak paski dla mnie ładniej wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  22. Osobiście zdecydowanie wolę kratkę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Krateczka.
    A może paski...
    Jak to kobieta wolałabym mieć jedne i drugie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W tych w paski wyglądasz pięknie! Dla mnie one wygrywają :D

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam paski, ale w tym przypadku zauroczyła mnie krata, super są

    OdpowiedzUsuń
  26. Powiem, że ciężko wybrać :) i te i te mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  27. Te spodenki w paski są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem fanką spodenek w paski <3 MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie to wygląda :D mimo, że na mnie raczej takie spodenki nie leżą dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jednak wolę kratę :-) Tobie oba wzory pasują :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oba modele mi się podobają. Szkoda, że wkrótce lato się kończy bo chętnie zamówiła bym takie spodenki

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak dla mnie to paski biją na łeb na szyję! :) Pięknie wyglądasz w tej stylizacji - dobra robota!

    Zapraszam do siebie :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. te w paski podobają mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wybieram kratkę, jest mega fajowa

    OdpowiedzUsuń
  35. Obie są śliczne, ale chyba kratka lepsza:p

    OdpowiedzUsuń
  36. Przyznaję,ze i paski i kratka wygladają super :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja stawiam na kratke :) pasków unikam z moją figurą :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Wpadła mi w oko ta pierwsza koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Tutaj zdecydowanie paski mi się najbardziej podobają 😊

    https://twinstyl.blogspot.com/2018/07/varlescapl-sukienka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  40. Ta i ta stylizacja bardzo ladna :*
    ale jak dla mnie paski o wiele lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mnie bardziej podoba się wersja w paski, ale ja jestem #paskilover, więc nic dziwnego :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja wolę zdecydowanie paski, ale nie odmówię pięknych rzeczy w kraciaste wzory <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://barwne-stylizacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja zdecydowanie preferuje spodnie w paski :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardziej podoba mi się stylizacja z paskami :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Obie propozycje bardzo nam się podobają :) Super spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ogólnie wolę paski, ale w tym przypadku przemawia do mnie kratka :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Do mnie przemawiają bardziej Te w paski, są super !

    OdpowiedzUsuń
  48. Obie wersje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  49. HEJKA, piękna stylizacja :) ja też ostatnio eksperymentowałam z kratką: https://lenawisher.com/2018/07/29/garnitur-w-kratke/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger