piątek, 20 października 2017

Jak korzystać z życia?


Wiele razy zadajemy sobie pytania: jak najlepiej korzystać z życia? Jak najlepiej spędzić swój wolny czas? Wielu ludzi zamartwia się starymi, nieaktualnymi problemami, zapominając, że żyje się tylko raz i należy czerpać z życia pełnymi garściami. Dlatego powinniśmy cieszyć się każdą chwilą spędzoną z osobami, którymi się otaczamy i starać się by każdy dzień był lepszy niż poprzedni. A teraz przedstawię Wam  kilka moich sprawdzonych wskazówek, którymi kieruję się w życiu. Zapraszam do czytania. 


bluza - KLIK

Wskazówki: 
  • Poznaj nowe osoby
Poznając nowe osoby możemy przede wszystkim spojrzeć na własne życie obiektywnym okiem osoby trzeciej, która wcale nie będzie nam wytykać błędów, ale rzuci całkiem nowe światło na rzeczy, na które my do tej pory nie zwracaliśmy uwagi lub patrzyliśmy przez jakiś pryzmat, np. miłości.
  • Kochaj życie i ciesz się każdym jego dniem
W każdym momencie swojego życia powinniśmy widzieć dla siebie szansę na lepszy dzień. Zapomnijmy chociaż raz o niektórych sprawach i zacznij żyć tak jakby jutra miało nie być. Może akurat dzisiejszy dzień będzie lepszy od wczorajszego i zostanie w twojej pamięci jeszcze przez długi czas.



top - KLIK
naszyjnik - KLIK
  • Ucz się na własnych błędach
Wiadomo, w życiu nie zawsze wszystko idzie po naszej myśli. Czasami musimy przejść przez trudny okres i wyciągnąć z niego odpowiednie wnioski. Nie powinniśmy się tym od razu załamywać, wręcz przeciwnie trzeba zastanowić się co i dlaczego poszło nie tak żeby w przyszłości nie powielić swoich błędów. Pamiętajmy też, że po burzy zawsze wychodzi słońce.



bluza - KLIK
  • Goń za marzeniami 
Jeżeli chcemy jak najlepiej wykorzystać czas to musimy się rozwijać. Nie marnujmy życia na przejmowanie się tym co powiedzą inni ludzie. Róbmy to co kochamy, co na uszczęśliwia i sprawie, że rozwijamy swoje pasje.
  • Uprawiaj sport 
Aktywność  niesie za sobą mnóstwo korzyści. Wiele sportów wpływa pozytywnie nie tylko na naszą kondycje fizyczną, ale także psychiczną. Jeżeli czujesz, że w twoim życiu czegoś Ci brakuje to sport jest odpowiednim sposobem na poprawę samopoczucia.

Mam dla Was także kod rabatowy na kod LauraRG

A Jaka jest Wasza recepta na szczęście? Podzielcie się opiniami w komentarzu :)

64 komentarze:

  1. a ja mam inną radę. nie zastanawiać, nie rozmyślać. tylko działać. ps. pierwsza stylizacja super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądre rady, chociaż nie stosuję się do wszystkich. Nie uprawiam sportu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacje. najlepiej to żyć tu i teraz bez analizy co bedzie później ale tak się nie da.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bycie sobą, korzystanie z okazji oraz próbowanie nowych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Proste rady a warte zapamiętania :)
    Ja osobiście kocham cieszyć się każdym dniem oraz z tego co mi sprawiło przykrość wyciągnąć dla mnie istotne wnioski :)
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby coś prostego,ale nie dla każdego, ja jestem nieśmiała i nie lubię poznawać nowych osób, nie lubię uprawiać sportu :( jednak post pięknie napisany No i te zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy podupadam na samopoczuciu to pozwalam sobie na słodycze ;) Później szybki spacer i od razu jest lepiej ;) Rozmowa też działa, najlepiej z przyjaciółką lub kimś bliskim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wskazówki ^^ Zazwyczaj staram się stosować do punktu 3 i 4 :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Błędy pokazują, że się staramy, z nich płynie najważniejsza nauka w życiu :)
    Piękne zdjecia! ;)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacje. :)
    Ja staram się każdy dzień uczynić najpiękniejszym. Budzisz się rano i masz ten jeden dzień. Tylko i aż tyle. A jak coś nie wyjdzie... jutro też się obudzisz i znowu możesz zacząć od nowa! :)

    Cudownego weekendu!
    coscudownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne rady . chociaż nie do kazdej sie stosuje to mysle ze korzystam z zycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym powiedziała - ucz się na cudzych błędach ;) A co do cieszenia się każdym dniem - dla mnie to trochę mało realne. Im człowiek starszy, tym ma więcej obowiązków, więcej problemów i spraw na głowie, więc tak się po prostu nie da ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja czerpie z życia ile się da i już nauczyłam nie orzejmować się byle pierdołami. Szkoda życia i nerwów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku Tobie to we wszystkim ładnie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Z życia warto czerpać pełnymi garściami i spełniać swoje marzenia. Każdy krok zrobiony w tym kierunku poprawia nastrój ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietnny post! Uwazam, ze zeby korzystac z zycia wystarczy otworzyc sie na swiat, na ludzi, brac udzial we wszystkim, co sprawia nam przyjemnosc. Poklikalam w linki, swietne rzeczy wybralas i jestes mega fotogeniczna :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja korzystam z życia spędzając czas z osobami które kocham, w miarę możliwości staram się też zwiedzać świat. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastycznie napisane :D Staram się korzystać z życia, bo ma się je tylko jedno :D

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne stylizacje

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dostosuję się do rad =) I zacznę korzystać =)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobry post, ale sama musisz przyznać, że łatwo powiedzieć, gorzej wprowadzić w życie. Ja jestem człowiekiem, który natury nie zamartwia się małymi rzeczami, ale wiele osób mnie w tym nie rozumie. Myślę, że każdy musi sobie znaleźć wlasne złote sposoby na to, żeby być szczęśliwym.
    Oczywiście w 100% zgadzam się z tym postem!

    czytu-czytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tam prawie nie mam wolnego czasu przez treningi i szkolę, ale wiem że to była najlepsza decyzja w moim życiu :) Fajne rady :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne rady :)
    Szczerze mówiąc czerpię z życia ile się da, nie zamartwiam się błahostkami, z wielką radością podchodzę do codziennych czynności, nie ma co się smucić, szkoda tracić na to czas.
    Śliczne stylizacje, oczywiście poklikałam.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. My korzystamy z życia jak tylko możemy! :D Sport uprawiamy ostro biegamy na zawodach, mamy treningi siatkówki, piłki noznej oraz badmintona :D

    OdpowiedzUsuń
  25. <3 Super stylizacje! Bluza z selfie wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  26. z tym uprawianiem sportu to juz ciezko hehe

    OdpowiedzUsuń
  27. Przydatne rady,sama teraz chcąc nie chcąc przez zmianę szkoły poznałam dużo nowych osób :p
    Ps.Bardzo fajna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy post, bardzo życiowy, ja staram się poznawać nowych ludzi no i uczę się na błędach. Super stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz a najlepiej robić to co się lubi i nie przejmować hejtami to jest dla mnie korzystanie z życia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Moim zdaniem każdy powinien skupić się na tym, aby w życiu robić to co lubi, tak żeby każda chwila była przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  31. I to są bardzo dobre wskazówki. Sama z podobnych korzystam. Bardzo podoba mi się ta czerwona bluza. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. zgadzam się trzeba gonić za marzeniami <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie mam rad.zyje jak zyje.nie planuje. Bo zaliczam wtopy. Radosci dostarcza mi usmiech i zdrowie moich najblizszych, bo tego za zadne pieniadze nie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. zdecydowanie sport. To cos co kocham i zawsze poprawia mi humor

    OdpowiedzUsuń
  35. Staram się jak tylko mogę, by korzystać z życia i czerpać z niego pełnymi garściami! Przede wszystkim im jestem starsza tym bardziej doceniam najzwyklejsze dla mnie rzeczy, bo wiem że nie wszyscy mogą się nimi cieszyć na co dzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylówka :D Na prawdę bardzo mi się podoba ♥
    'Pogoń za marzeniami' to zdecydowanie to ,o czym najczęściej zapominamy

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo dobre rady, choć nie do wszystkich się stosuję, bo mam odrobinę inne priorytety i spojrzenie na świat :) Życie mamy jedno, dlatego warto robić to co kochamy, kochać i się realizować :)

    OdpowiedzUsuń
  38. kochac siebie, to jest mój klucz do sukcesu. :) wtedy wszystko staje się łatwiejsze.
    Zapraszam do zajrzenia na mojego bloga, tam więcej na ten temat.
    nieperfekcyjnapanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak zawsze super wyglądasz na zdjęciach i oczywiście fajne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. ale podoba mi się ta różowa bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super porady :) ja powiedziałabym jeszcze, że dużo szczęścia daje docenianie małych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgadzam się z Tobą :) i genialne stylizacje
    pozdrawiam
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. BLUZA MEGA! SLICZNIE WYGLADASZ :*
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Musiałabym sobie wypisać te rady i codziennie rano na nie patrzeć, żeby o tym nie zapomnieć. Często niestety zapominamy, a potem tyle tracimy przez nieuwagę.
    Pozdrawiam,
    Ola z bloga pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdjęcia są cudowne! Świetne porady, co do ostatniej, to właśnie mam zamiar zapisać się na siłownię :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Trafne spostrzeżenia co do polepszenia jakości swojego życia. Wzmianka o uprawianiu sportu to jeden z punktów skierowanych do mnie. Ostatnio nie mogę się wziąć w garść i powrócić do aktywnego stylu życia.

    OdpowiedzUsuń
  47. Dość ciekawe rady :) piękne stylizacje zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Stylizacje fajne szczególnie z czerwoną bluza

    OdpowiedzUsuń
  49. Raz piszesz: poznaj nowe osoby niech spojrzą na twoje życie, a za chwilę: nje przejmuj się tym co mówią inni?! Gdzie tu sens?

    OdpowiedzUsuń
  50. różowy topik bardzo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne porady! Muszę wcielić je w życie, bo u mnie ostatnio z tym kiepsko :/ amsoff.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Odkąd odeszła z mojego życia pewna bardzo ważna osoba ciężko mi się nim cieszyć. Muszę wypróbować Twoje rady.

    OdpowiedzUsuń
  53. Recepta na szczęście? Żyć chwilą i cieszyć się z malych rzeczy! Czarna bluza jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  54. Każdy ma trochę inne podejście do życia i dwój przepis na sukces:) Ja uważam, że przede wszystkim warto czerpać z życia garśćmi:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger