wtorek, 24 października 2017

Autumn look

Hejka!
W ostatnim czasie przyszła do mnie paczuszka z moim zamówieniem, które zrobiłam na stronie Zaful.com. Oferta sklepu jest bardzo bogata. Znaleźć tu można różnego rodzaju bluzki, topy, koszule, sweterki, bluzy, sukienki spódniczki, spodnie. Na stronie nie zabraknie także dodatków, dzięki którym nasza stylizacja staję się ciekawsza i przykuwająca uwagę. Mam tutaj na myśli akcesoria takie jak: torebki, biżuterię, buty i wiele innych rzeczy, które możecie tutaj znaleźć. Dlatego jeżeli jesteście ciekawi co tym razem udało mi się zamówić i czy jestem zadowolona z ubrań, które otrzymałam to zapraszam do oglądania.

Pierwszą rzeczą, którą chcę Wam pokazać jest elegancka, liliowa bluzka. Muszę przyznać, że pokładałam w niej ogromne nadzieję. Sprawdzając tabele rozmiarów myślałam, że będzie ona w rozmiarze S/M a niestety okazała się być to XL. Oddałam ją do krawcowej i ją troszkę przerobiłam dzięki temu nie jest ona o tyle za duża niż na początku.




Drugim już udanym wyborem okazała się czarno-czerwona bluza z napisem " Me sarcastic?Never."
Wykonana jest ona z bardzo przyjemnego w dotyku materiału. Fajnie prezentuje się  połączeniu z jeansami z wysokim stanem i zwykłymi adidasami.





Ostatnimi już rzeczami, które wybrałam są naszyjniki. Uwielbiam je nosić, dzięki temu są dopełnieniem całej stylizacji.







Mam dla Was także kod rabatowy na hasło : LauraZF.

A Wy znacie ten sklep? Jakie macie o nim opinie? 

64 komentarze:

  1. Często zamawiam na chińskich stronkach :) Super rzeczy, zwłaszcza ta biżuteria! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Biżuteria śliczna! Jakoś nigdy nie kupowałam nic na tej stornie.
    Ps. Masz prześliczne włosy :) Pozdrawiam! MyBlondHair :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się bluza. Ja czekam na swoje zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza bluzeczka wygląda bardzo ładnie wsadzana do spodni :)

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/10/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz częściej czytam o tym sklepie...jeszcze nigdy z niego nie zamawiałam ale chyba czas i pora :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa, czy długo czekałaś na swoje zamówienie? Napisz proszę, bo właśnie sama się przymierzam do złożenia zamówienia i nie wiem ile to może trwać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne rzeczy :) Spodobała mi się bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetną figurę i idealnie prezentujesz się na zdjęciach :) O oferta tego sklepu jest bardzo fajna, potwierdzam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo jaka super bluza!:)
    Poklikasz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne naszyjniki! Zakochałam sie ♥️

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga stylizacja jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta różowa koszulka wygląda super! Dobrze, że udało się ją przerobić tak aby była dobra :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zamówienie a Ty pięknie wyglądasz w tych ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta liliowa bluzka dla mnie wygląda strasznie - no ale każdy ma swój gust.
    Bardzo podobają mi się naszyjniki - delikatne i bardzo kobiece.

    OdpowiedzUsuń
  15. naszyjniki z gwiazdkami super :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się naszyjniki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubie Zaful, ale zamawiam tam głównie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaful ma fajne rzeczy. Ta bluza jest super! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne propozycje :) ale kurde nie zimno Ci? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne stylizacje, choć z pewnością nieodpowiednie na obecnie panującą w moim mieście pogodę :D Druga bluzka ma genialny napis!

    OdpowiedzUsuń
  21. Biżuteria bardzo ładnie wygląda. Ja już raz zamówiłam łańcuszki od chińczyków i w realu mi sie nie podobały

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne obie stylizacje! Ale kobieto, uśmiechu więcej! Śliczen zdjęcia, stylizacje, miejsca ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Druga stylówka sztos! Przyznam się, że nigdy jeszcze nie zamawiałam z Zaful. Obawiam się o jakość tych produktów, może kiedyś się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się ta bluza sportowa " Me sarcastic?Never."

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię robić zakupy na Zaful. Spodobała mi się ta bluza - naprawdę świetnie wygląda ze spodniami z wysokim stanem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja uwielbiam Zaful, szczerze go każdemu polecam. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś lubiłam takie bluzki ale teraz to już nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale mega bluza! Uwielbiam takie krótkie ubrania <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Druga stylizacja podoba mi się zdecydowanie bardziej, choć uważam, że taki goły brzuch jesienią, to nie jest nic dobrego, pod względem zdrowotnym :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba się również skuszę i zamówię coś z tego sklepu , rewelacja *_*

    OdpowiedzUsuń
  31. Druga stylizacja bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam ta pierwsza bluzke. Bardzo ja lubię.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zawsze bardzo ładnie wyglądasz ale i tak w tym drugim wydaniu ładniej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyglądasz! Bluza baaaaaaaardzo mi się podoba! Buziole :*
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne ubrania i dodatki!:)
    https://ourbeautiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Różowa bluzeczka ładna, ogólnie stylizacje ciekawe. Z taką figurą to we wszystkim człowiekowi ładnie :).

    OdpowiedzUsuń
  37. Obie stylizacje fajne- bardzo podoba mi się ta liliowo-wrzosowa bluzka
    te naszyjniki cudne

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten pierwszy naszyjnik bardzo mi się podoba :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  39. Niesamowite bluzeczki

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia i bardzo ładne rzeczy! Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny kolor bluzeczki, i bardzo podoba mi się naszyjnik z gwiazdkami

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię sklep zaful, kilka razy robiłam w nim zakupy. Bluzeczka jest fajna, Dobrze, że zawsze można udać się na ratunek do krawcowej😊

    OdpowiedzUsuń
  43. Pierwsza bluzka zupełnie mi się nie podoba, ale to Ty ją będziesz nosić nie ja. Natomiast bluza i naszyjniki świetne.

    OdpowiedzUsuń
  44. Druga bluzka idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubie Zaful i często robie w nim zakupy. Bluzki nie mój styl ale biżuteria śliczna

    OdpowiedzUsuń
  46. Bluza jest genialna! Świetne zdjęcia, buźka

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne naszyjniki! ;)
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Zdecydowanie bardziej podoba mi się pierwsza bluzka. Ma piękny pastelowy kolor i ciekawe falbanki. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo podoba mi się bluza :D

    https://kiudlis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. zakupy bardzo udane, szczególnie podoba mi się ta pierwsza bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Często robię tak zamówienia, ale niestety to nie moja liga xd chociaż naszyjniki wybrałaś fajne xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger