poniedziałek, 25 czerwca 2018

Przegląd dodatków



Hejka!
Przeglądając ostatnio ofertę sklepu Zaful, postanowiłam, że swoją uwagę skupię tym razem na dodatki dzięki, którym możemy skompletować całą stylizację i wygląda ona wtedy na dużo ciekawszą. Na tej stronie zapewniam wam, że znajdziecie ich na prawdę mnóstwo i ja osobiście nie wiedziałam na początku co wybrać. Jednak po czasie znalazłam kilka perełek, które szczególnie mi się spodobały. Zapraszam do oglądania. 










zaful code : ZafulW

59 komentarzy:

  1. Buty i okulary świetne, natomiast moda na te wiklinowe torby mnie nie przekonuje:) Lubię torebki, które mogę nosić cały rok:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super dodatki, wszystkie mi się podobają 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Te okularki bardzo mi się podobają :))
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba jest po prostu rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty fajne. Obcas do nieba 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne sandałki, uwielbiam torebki, koszyki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty prezentują się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny jest ten koszyk ajćććć <3
    w przyszlym tygodniu akurat będę robila zamówienie od nich, także myślę, że skuszę się na niego <3

    31,99, 10,99, 24,49, 10,99
    moge prosic o to samo ? :):*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super dodatki, bardzo podoba mi się pasek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodatków nigdy za wiele. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam koszykowe torby u ubolewam najbardziej, że są tylko na lato, bo z chęcią bym nosiła cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne propozycje, i bardzo łądny brązowy kolorek butów, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty idealne dla mnie - uwielbiam takie sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super dodatki. Buty spodobały mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty i okulary spodobały mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne dodatki, okulary mi się spodobały :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawiła mnie ta torebka

    OdpowiedzUsuń
  19. te torebki plecione sa bardzo modne

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi zaczynają się podobać plecione torby - chyba w końcu się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Buciki i koszyczek cudowne! Jeszcze tylko biała letnia zwiewna sukienka i idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Od dłuższego czasu mam ochotę zamówić sobie jakąś torebkę kosz. Super pomysł na plażę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Okulary piękne. Zawsze żałowałam, że nie mogę tego typu butów

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty i torebka zdecydowanie na tak.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super okularki,niestety mam takiego pecha że żadne okulary nie pasują do mnie.. :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty wyglądają mega !
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty i torebka ładnie wyglądają, chyba kupie dziewczynie kiedyś coś z tego.

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne sandałki ;)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/06/ogrod-peen-lawendy-cz1.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam pięknie w ten czerwcowy letni wtorkowy wieczór u mnie jest chłodno za sprawą dzisiejszej pogody a mianowicie deszczu i burzy Ale przyznam szczerze że nie przeszkadza mi to ochłodzenie a wręcz przeciwnie a jak u was temperatura was rozpieszcza czy może chłodek was otacza Jeśli chodzi o mnie to z prezentowanych tutaj przesuwasz rzeczy w oko najbardziej spadły buty i okulary kolczyki które tutaj pokazujecie też mi się podobają ale raczej lubię takie bardziej rozbudowane Że tak napiszę pozdrawiam was serdecznie Życzę przyjemnego wieczoru oraz życzę tego by w ciągu tygodnia spotkało was jak najwięcej wspaniałych chwil trzymajcie się ciepło


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  30. Niektóre dodatki potrafią zdziałać cuda z każdą stylizacją:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Również uwielbiam tą stronę ! Kupiłam tam śliczny strój kąpielowy :) dodatków nie miałam okazji kupować ale na pewno się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  32. Na pewno na kimś te wszystkie dodatki wyglądałyby zdecydowanie lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolczyki mi się podobają i ta torebka - koszyk :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Okulary przeciwsłoneczne są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dodatki idealne na letnie spacery po plaży. Okulary wyglądają fantastycznie. Ciekawa jestem, jak wyglądają na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  36. Te buty cudowne :) Ten pasek zamówiłam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Okulary to super dodatek! <3 Mega wpis! Bardzo lubimy produkty od zaful

    OdpowiedzUsuń
  38. podobaja mi się te buty, sa w sam raz na lato.

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne są te torby - koszyki :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Najbardziej podoba mi się torebka koszyczek i sandały na słupku. Idealnie do siebie pasują

    OdpowiedzUsuń
  41. Na te buty tez mam chrapkę tylko boję się czy trafie z rozmiarem.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta torba mi się mega podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Właśnie zamówiłam sobie te okulary. Mam nadzieję, że będą świetne.

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne dodatki. Torebka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger