poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Miyo Doll Face Compact Powder


Hejka! 
W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was post z nowymi pudrami marki Miyo. Firma ta już wiele razy gościła w moich postach i przeważnie byłam bardzo mile zaskoczona jakością tych kosmetyków. Dlatego jeżeli jesteście ciekaw czy tak samo było i tym razem to zapraszam do oglądania.


Zacznijmy może od opakowania, produkty te wykonany zostały z solidnego plastiku, nie posiada lusterka, a szkoda bo można by było go spokojnie zabrać do torebki i poprawiać w ciągu dnia. Puder ten możemy znaleźć w 4 odcieniach Vanilla, Cream, Sand i Camel. Przez co każdy znajdzie na pewno coś dla siebie. 



Jeżeli chodzi o to jak mi się sprawdza to przede wszystkim ma on bardzo miłą i delikatną konsystencję. Po przypudrowaniu skóra staje się matowa i nie pozostawia efektu maski. Po nałożeniu gąbeczką można zauważyć także, że ma delikatne krycie i nie zapycha. Jest też bardzo wydajny używam go codziennie i jak na razie jego zużycie jest znikome. Uważam, że za cenę 15,99 zł warto go wypróbować i samemu przetestować jak się nam sprawdzi na skórze. 

57 komentarzy:

  1. pudry wypiekane, kompaktowe są bardzo wygodne,przydałby mi się taki bo nie mam żadnego do torebki

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej firmy, ale z opisu wydaje się spoko. Można go kupic gdzieś stacjonarnie czy tylko intermetowo?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam pudru, ale jeśli kiedyś będę potrzebować, to rozejrzę się za tym ;)
    Pozdrawiam!

    Beautiful & Young

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam jeszcze tego pudru a cz bardzo mnie zachęciłaś do przetestowania go.😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam wcześniej nic z marki Miyo i jestem mocno zainteresowana ich produktami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej firmy ale moze kiedys przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kosmetyki tej marki a odcienie sand i carmel bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kojarze tej firmy, ale jesli fjana konsystencja to mysle, ze moze byc wart wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne pudry :) lubię kompaktowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo... sądzę,że dla mnie byłyby idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej firmie :) Ich pudry wydają się całkiem interesujące, zachęca także dość niska cena! Muszę wypróbować jak u mnie się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe one są, jednak teraz nie obciążam cery latem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie muszę go wypróbować, uwielbiam matowe wykończenie makijażu. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cream to chyba będzie mój kolor :) Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  15. Pudry mają przyjemne kolory, trudno było by mi zdecydować się na jeden

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie jak za taką cenę godny wypróbowania ale osobiście mam swojego ulubienca także nie wiem czy ten puder by go zastąpił:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koniecznie muszę wyposażyć się w taki puder, efekt bardzo mi się podoba. Na pewno znajdę swój odcień, bo z tego co widzę jest ich kilka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Każda kobieta ma swoje ulubione kosmetyki.Nowe testuje .Co się spodoba to zaczyna używać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chętnie bym wypróbowała ten kompakt :) Jego wydajność zachęca do użycia :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosztuje o połowę mniej od mojego ulubieńca, z chęcią zapoznam się z nim osobiście :)
    Markę Miyo jest mi znana, bardzo ją lubię za jakość.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje dziewczyny. Pora już pomyśleć o jesiennej wyprawie kosmetycznej. A to mi się podoba...bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam produkty marki MIYO, ale tych jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tej marki ale widzę, że jest godna uwagi. Kolorki ładne i nie miałabym problemu by coś dobrać dla siebie. I cena też dobra.

    OdpowiedzUsuń
  24. cena nie wygórowana, więc warto się samemu przekonać

    OdpowiedzUsuń
  25. JAkie piekne te kolorki, bardzo w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne kolorki i konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam nic tej marki, a taki puder jest w sam raz do torebki :) Z cała pewnością się skuszę .

    OdpowiedzUsuń
  28. Vanilia byłby idealny, ostatnio często słyszę o tych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Krycie byloby calkiem spoko. Tak mi sie wydaje. Z wszystkich odcieni mam dylemat miedzy Camel, a Sand. Sle raczej Camel by mi odpowiadal. Ten drugi bylby za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna ma kosystencje. A szukam ostatnio pudru dla siebie bo moja cera jest nadzwyczaj tłusta i prawie każdy się wazy. Zaciekawił mnie ten puder, a cena jest również bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja kuzynka używa pudry tej firmy i również jest zadowolona ;) Ja nie używam w ogóle tego typu kosmetyków, więc nie wiem czy by mi równie dobrze służył ;) Mimo wszystko za tą cenę można go wypróbować ;d

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialny produkt, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. O tej firmie jeszcze nie słyszałam, ale pudry wydają się spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie używałam jeszcze tych pudrów ale wydaja się być dobre i jeszcze za niską cenę, więc chyba warto wypróbować! :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Cena niewielka więc w sumie warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oo w sumie niedrogie, zapisuję na listę!

    OdpowiedzUsuń
  37. Firmę kojarzę, ale nigdy nic z niej miałam. Czas wypróbować! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Najlepsze że pudry są matowe, co kocham najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  39. Własnie mi się kończy moj ulubiony puder i szukam fajnego zamiennika :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Aż mam ochotę po niego sięgnąć. Bardzo przydatny post!

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię pudry w kompakcie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Same przyjemne odcienie. Nie miałam jeszcze pudru z Miyo, więc jestem ciekawa jak sprawdziłyby się na mojej cerze.

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubię takie pudry, ale z tej marki nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne te pudru są, mam inne.

    OdpowiedzUsuń
  45. nie testowałam jeszcze tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądają ciekawie, skusiłabym się na nie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajna cena w porównaniu do tego jak dobrze się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  48. Formuła tych kosmetyków wydaje się bardzo ciekawa, widać, że po nich skóra musi być aksamitna;>

    OdpowiedzUsuń
  49. Wydaje się być ciekawym produktem swatche idealnie to pokazują. Na lekki krem bb jak znalazł;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Lubię tego typu kosmetyki mieć zawsze pod ręką, dlatego wolałabym tak jak ty mieć wersje w lusterkiem.

    OdpowiedzUsuń
  51. Do tej pory nie miałam przyjemności używać ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  52. ooo pudry jak ja jestem ich ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo chętnie wypróbuję go na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wizualnie te kosmetyki prezentują się świetnie i mam wrażenie że są konsystencji jak mgiełka .

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger