środa, 22 listopada 2017

Twinkledeals


Witajcie!
Zima zbliża się do nas coraz większymi krokami. Pogoda nie dopisuje, ciągle pada deszcz jest szaro i niebo jest zachmurzone. Trzeba przyznać , że w takie dni ma się ochotę zaszyć w cieplutkim kocyku i  nie wychodzić z łóżka. Dlatego dziś przygotowałam dla Was  zimową wishlistę z ubraniami ze sklepu Twinkledeals. Jeżeli jesteście ciekawi jakie rzeczy tym razem wpadły mi w oko to zapraszam do oglądania!


                     KLIK                                               KLIK                                            KLIK


                       KLIK                                              KLIK                                            KLIK


       KLIK


A Wam co przypadło do gustu z tej wishlisty?

62 komentarze:

  1. Śliczne sweterki. Zwłaszcza pierwszy, z haftem na rękawach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweterek
    Najbardziej podoba mi się ten w paski

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio zamówiłam tam sweterek i koszulę, niestety nadal czekam na przesyłkę ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne sweterki, ja osobiście bardzo lubię te oversize :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszy szary z wiązaniami :)
    nusiabl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobają mi się te sweterki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sweterki i bluzy. Najbardziej podoba mi się szary sweterek :)
    Poklikane :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne sweterki, idealne dla szczupłej sylwetki

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znalalem tego sklepu a ma bardzo ciekawe rzeczy na pewno podziele sie wiedza na temat tego sklepu z dziewczyna , maja bardzo fajne swetry :)
    zapraszam www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bluza z kwiatami na rękawach! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne sweterki chociaż ja wolę koszule i żakiety :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne sweterki, przydadzą się w ten zimowy listopad

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikałam i muszę przyznać, że świetne te rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bordowy sweterek jest przepiękny :)
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta wiśniowa bluza bardzo mi się podoba :) Dodatkowo oznajmiam, że linki poklikane :D

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie propozycje są fajne, ale ten lawendowy sweter jest najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie osobiście ciężko byłoby wybrać cokolwiek z listy, bo wszystko jest fajne i ładne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten biały sweterek ze zdobieniami mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi sie podoba ten trzeci szaraczek z pierwszego rzedu propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Maja śliczne ubrania!:)
    Klikniesz takze u mnie w linki bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja czekam na swoje zamówienie z Twinkle - mam nadzieję, ze dojdzie przed świętami :D

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwszy rząd, trzeci sweter :d

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne swetry :) może sie na jakiś skuszę, mam za mało ciepłych ubrań :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie się najbardziej podoba fioletowy sweterek,może się skuszę, teraz jest czas idealny w roku na sweterkowe zakupy :)

    http//kreofikcja.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Swetry z górnego rzędu <3 piękne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Sweterek w paski mi się najbardziej spodobał :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne te sweterki i bluza z kwiecistym wzorem <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej przypadły mi do gustu dwa szare sweterki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatni kardigan fajny ale cena wysoka !

    OdpowiedzUsuń
  30. Wybrałyście bardzo fajne propozycje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się szary sweter, ale już chyba mam za dużo szarych żeby zamawiać kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Nic dla siebie niestety nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  33. Niektóre propozycje są naprawdę ciekawe :)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi się podoba pierwsza czarna bluza, drugi szary sweterek i biała bluza z drugiego rzędu :)
    Poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się 3 i 4 sweterek. 4 wygląda na bardzo cieplutki :) patrząc za okno , az sie chce go zalozyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. 3 sweterek mi się podoba. Śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwsza bluza bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Do gustu najbardziej przypadł mi czarny kardigan w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne sweterki! <3 Ten szary najlepszy, bardzo mi się podoba!
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Długi czarny sweter z białe paski to zdecydowanie mój styl. Jest super, chętnie bym taki kupiła.
    http://wanilioweimprowizacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Szary sweterek w pierwszym rzędzie, ten z wiązaniami po bokach bardzo przypadł mi do gustu;>

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie przepadamy za chodzeniem w sweterkach, ale chyba musimy zacząć!

    OdpowiedzUsuń
  44. Poklikane :D każda propozycja mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Widzę, że mamy podobny gust.

    OdpowiedzUsuń
  46. Czarny kardigan w białe paski od razu zwrócił moją uwagę! Jest boski

    OdpowiedzUsuń
  47. 3 pierwsze sweterki mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakie śliczne ubrania ale i tak ten 3 sweterek najładniej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger