środa, 27 grudnia 2017

Sylwestrowe stylizacje

żródło : Google Grafika

Hejka
Święta niestety dobiegły już końcowi. Tak długo każdy z nas wyczekiwał tych dni, a one jak szybko się zaczęły tak też skończyły. Pochwalcie się w komentarzach jak je spędziliście i czy Wam się ogólnie one podobały. Nie powinniśmy się także tym przejmować bo za kilka dni będziemy mieli znów okazję do świętowania. Mianowicie pożegnamy stary rok i przywitamy nowy 2018. Nie mogę uwierzyć, że ten czas tak szybko zleciał, ale mimo wszystko mam ogromną nadzieję, że rok 2018 będzie  dużo lepszy niż ten obecny. A teraz przygotowałam dla Was  kilka propozycji sylwestrowych stylizacji z ubraniami ze sklepu Gamiss. Zapraszam do oglądania! 


1 - klik / 2 - klik / 3- klik / 4 - klik / 5 - klik


1 - klik / 2 - klik / 3 - klik / 4 - klik / 5 - klik


1 - klik / 2 - klik / 3 - klik / 4 - klik / 5 - klik

A jak Wam się podobają moje propozycje sylwestrowych stylizacji?



66 komentarzy:

  1. Druga stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu, sukienka świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwona torebka od Gamiss - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie najlepsza jest stylizacja numer jeden :) bardzo w moim guście.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga stylizacja to coś w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka z pierwszej stylizacji jest boska.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje święta były trochę szalone. Dużo rodziny i dwa nadpobudliwe psy. Już planuję sylwestra z przyjaciółmi. Bardzo spodobała mi się czerwona sukienka z drugiego zestawu :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. unas seieta byly pelne emocji i klopot ze szwagrem, ktory mieszka za granica. ale szczerze - tyle czlowiek szykuje wszystko i tak szybko mijaja. zdolowac sie idzie :(
    Twoja pierwsza propozycja mi sie podoba :) kazda zreszta ma to "cos" w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się sukienka w drugim zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zestaw 1 dla mnie...zakochałam się w butach

    OdpowiedzUsuń
  10. Super te stylizacje! Zapraszam w wolnym czasie do mnie :)

    https://coolkidsspeakpolish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Propozycja 2 najbardziej przypada mi do gustu :*

    luxwell99.blogspot.com/2017/12/a-moment-of-peace.html

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda, czas bardzo szybko leci. Do mnie najbardziej przemawia druga stylizacja :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba pierwszy kolaż najbardziej trafia w moje gusta

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam taką nadzieję :) stylizacja 2-perf

    http://poezja-bez-kitu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne propozycję, no ja niestety nie mam jeszcze swojej propozycji
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się Wasze propozycję ;)
    Z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie :
    https://kobiecomania.blogspot.com/
    Przesyłam całusy <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza stylizacja sztos ! ja stawiam na małą czarną koronkową i futerko ;)
    http://nouw.com/elaa_96

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka na drugim zdjęciu, cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 2 stylizacja najbardziej mi się spodobała :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza stylizacja jest cudowna a szczególnie ten bordowy płaszczyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 2 stylizacja skradła moje serce! ♡♡♡ POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie najbardziej spodobała się pierwsza stylizacja :) Mam nawet tą torebkę z niej, ale w różowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pierwsza stylizacja podoba mi sie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej czerwona torebka... bóstwo! Zastanawiam się nad zakupem. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stylizacje, druga totalnie w moim stylu ;)

    Mój blog: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsza i druga najlepsze, ale wszystkie mają w sobie coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna czarna sukienka :)
    Ann

    OdpowiedzUsuń
  28. święta były dla mnie niezwykle piękne w tym roku :) było tak jak chciałam :)
    jeśli chodzi o stylizacje to najbardziej podoba mi się Twoja 2 propozycja :) ta bordowa sukienka jest cudna :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię bordo połączony z czernią, w takich kolorach miałam stylizację przedświąteczną ^^.
    Na Sylwestra jeszcze nie mam pojęcia co włożę^^
    Święta? Hmm.. coś dały
    Pozdrawiam!:)
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne rzeczy. choć ja na sylwester w domu siedze, wiec sie stroic nie bede :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Stylizacja numer 1 wygrywa ;d Mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
  32. 2 i 3 stylizacja są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne pomysły na stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak zwykle wszystko mi wpadło w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda, że wszystko co fajne szybko się kończy. Bardzo ładne stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj coś czuje, że wymieszalabym wszystkie stylizacje ;) ale naprawdę fajny post! Jeszcze przydałaby się informacja, żeby pamiętać o nie mieszaniu alkoholu i można się iść bawić xd Pozdrawiam!
    https://wroclawianka-czyta.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi sie podoba drugi zestaw

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawe propozycje,osobiście najbardziej przypadła mi do gustu sukienka z pierwszej stylizacji oraz biała bluzka i czarna spódniczka z ostatniej :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkie buty bardzo mi się podobają, a stylizacja 2 wpadła mi od razu w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Propozycja nr 1 i 2 podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Stylizacja numer 1 - 100% Mój styl ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Pierwsza stylizacja jest świetna :)
    Zapraszam do mnie https://natalluska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Pierwsza stylizacja najbardziej mi się podoba! Czarna sukienka piękna ale nie jestem do końca przekonana czy czułabym sie komfortowo za to płaszczyk idealny ♡

    OdpowiedzUsuń
  44. Druga stylizacja jest świetna ;) Bardzo podobają mi się te buty i płaszcz:)
    Pozdrawiam!

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Bordowy sukienka i czerwona torebeczka skradły moje serce! <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Każda stylizacja wygląda pięknie ale najbardziej moją uwagę zwróciła stylizacja 2 chociaż 1 również jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne propozycje, poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne stylizacje. Ta pierwsza przypadła mi do gustu.
    always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. wszystkie 3 stylizacje są idealne ! Nie ogę wybrać faworyta tym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Czerwona sukienka przepiękna. Zarówno na Sylwestra jak i na święta. Ciekawe zestawy

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ciekawe propozycje, jednak ta druga najbardziej mi się spodobała i wydaje i się, że jest dość uniwersalna.

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładne, dobrze skomponowane zestawy. Mi chyba najbardziej spodobał się drugi;>

    OdpowiedzUsuń
  53. Pierwsza stylizacja jest boska i pod9ba mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  54. Pierwsza stylizacja świetnie dobrana. Dla mnie najlepsza, uwielbiam połączenie czerni i czerwieni i niebanalnych dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne stylizacje, ale płaszczyk z pierwszej stylizacji skradł mi serce :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Pierwsza stylizacja mi się podoba najbardziej:) Prześliczna czarna sukienka i te cudne szpilki - bosko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger