poniedziałek, 4 grudnia 2017

Wishlist Dresslily


Hejka!
Czy tylko mnie pogoda w tym roku bardzo zaskoczyła? Jeszcze kilka dni temu świeciło słoneczko, a tu nagle wszystko pokryte zostało białym puszkiem. Już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła zrobić pierwsze typowo zimowe zdjęcia na bloga! Więc w najbliższym tygodniu na pewno spodziewajcie się typowo lifestylowych postów z sesji! A dzisiaj przygotowałam dla Was wishlistę z ubraniami ze strony Dresslily. Zapraszam do oglądania!


                    KLIK                                               KLIK                                              KLIK



                    KLIK                                                 KLIK                                            KLIK


Was także tak zaskoczyła pogoda? 



52 komentarze:

  1. Ja również nie mogę doczekać się pierwszej zimowej sesji zdjęciowej


    nouw.com/wikaziolo

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie rzeczy bardzo fajne z tej listy - zwłaszcza ten oversizowy jasny sweter ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zazdroszczę, u mnie nadal 0 śniegu :( Bardzo fajne te rzeczy *-*
    pozdrawiam,
    https://luxwell99.blogspot.com/2017/12/frida-kahlo-kobieta-z-wbitymi-szpilami.html


    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie również śnieg przyszedł niespodziewanie :D Rzeczy z listy naprawdę bardzo fajne, te kociaki do mnie wołają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta bordowa bluzka. A pogoda nie miała czym mnie zaskoczyć, to nic dziwnego, że śnieg pada w grudniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz talent do pisania. Super oby tak dalej 💕

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sweterek ten w środku podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bordowy sweterek wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biały sweterek jest piękny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekne ubranie. Bardzo stylowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pogoda mi się podoba <3 Piękny nowy wygląd strony! Zrobiło się u Was tak świątecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te rękawy z perełkami <3 Bardzo mi sie podobają :)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/2017/11/yankee-candle-pink-sands-iperfumypl.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się biały sweter :) Wygląda na bardzo wygodny i przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bordowy sweterek jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pogoda trochę zaskoczyła, nie mogę zaprzeczyć;D

    Dzisiaj chodziłam w podobnym sweterku jak ten ostatni! ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. Beżowy sweterek skradł moje serduszko

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny jest ten sweterek z perełkami. Mnie pogoda nie zaskoczyła, czekałam cały rok, żeby był mróz i żeby spadł śnieg. Teraz jest idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten bordowy sweterek jest cudowny.
    A zima w tym roku zaskoczyła wszystkich. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skarpetki z pierwszego rzędu są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pogoda mnie zaskoczyła ale pozytywnie, ja jestem tego zdania, że jak jest Zima to ma być śnieg.. Jak jest czarno to nie ma tego klimatu świątecznego, a tak mogę się w pełni cieszyć nadchodzącymi świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko mi sie podoba, a zwlaszcza bialy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie nie ma śniegu i wcale mi się to nie podoba! :( Jeśli chodzi o twój post, moje serce skradły sweterki które wybrałaś. Chyba sama sobie je kupię hihi

    Pozdrawiam
    Ola GAPa

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe propozycje. Jeśli chodzi o zimę zapowiada się mroźna, ale zobaczymy:) http://erramood.blogspot.com/2017/12/zimowe-natchnienie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciuszki bardzo w moim guście a te podkolanówki kotki coś pięknego! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super post! Wszystkie ciuszki w moim stylu!
    Zapraszamy do nas!! http://oskarandbianka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta bordowa bluzka wygląda obłędnie! =)

    OdpowiedzUsuń
  27. Co do pogody to się zgodzę dzisiaj tak samo miło być ładnie słonecznie a tu deszcz. Stylizacja śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatni kardigan jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie też niestety pogoda zaskoczyła... Już nie mogę doczekać się wiosny :P Rajstopki boskie *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. zamowilam sobie takie rękawiczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. zakolanówki skradły moje serce, widziałam też inne modele :) cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie rowniez pogoda zaskoczyła :) był śnieg i już nie ma

    OdpowiedzUsuń
  34. Szary sliczny 😍 no nie zaprzecze w temacie pogody. Snieg chyba wszystkicj zaskoczyl 😂

    OdpowiedzUsuń
  35. Zaciekawiły mnie wpisy, będę tutaj częściej ;)
    inglotka.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Ostatni sweterek jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  37. Szary sweterek mi się podoba xd

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi podoba się najbardziej ten sweterek z rozszerzanymi rękawami w bordowym kolorze :) Fantastyczny jest!

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie zima nue zaskoczyla. Na mrozy przygotowalam cieplutka garderobe juz wczesniej.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajne propozycje. Sweterki urocze

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak zawsze piękne rzeczy ukazujesz w wishlistach :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne te twoje propozycje! Najbardziej podoba mi się ostatni biały sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  43. Te rajstopy wyglądają super ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zostawiam komentarz dla dalszej motywacji ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger