wtorek, 27 marca 2018

Przegląd sukienek


Hejka! 
Dawno nie było żadnej wishlisty na naszym blogu. Dlatego też pomyślałam, że to najwyższy czas, aby zamieścić jakiś post z przeglądem sukienek. Ostatnio przeglądałam stronę Zaful i natrafiłam na kilka perełek, którymi chcę się z Wam podzielić. A z racji tego, że wiosna zbliża się do nas dużymi krokami, to trzeba na nowo zapełnić naszą szafę. Jeżeli jesteście ciekawi moich propozycji to zapraszam do oglądania. 


 1 - KLIK
2 - KLIK
3 - KLIK


1 - KLIK
2 - KLIK
 3 - KLIK 

87 komentarzy:

  1. Wszystkie sukienki są genialne! Ostatnio mam bzika na tym punkcie i kupuje właśnie same sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie dość fajne ale ta 2 jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta biała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie ładne. Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne sukienki, mnie w oko wpadły te w paski

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga sukienka w tym drugim zestawieniu - przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga propozycja najfajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcialam ta ostatnia biala zamawiac, ale dla mnie L z zaful sa za waskie w biodrach. Plus ten odrzucajacy poliester :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasnoróżowa sukienka najbardziej mi się podoba. Piękny kolor i fason :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba podoba mi się najbardziej sukienka nr.2


    Zapraszam na nowy post. A w nim relacja z pewnego eventu.
    Pozdrawiam serdecznie!♥
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są te sukienki ;-) ostatnia najlepsza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta w paski bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Środkowa w pierwszym rzędzie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna ta błekitna z dolnej listy <3 zakochalam sie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest w czymczym wywybierać. Ta czarna podoba mi siesie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te w drugiej linii mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Musze się zaopatrzyć w nowe kiecki na lato :D Miłej środy Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie one wszystkie sliczne sa <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kocham sukienki więc wszystko mi się podoba. Moja szafa pęka w szwach a ja i tak dalej zamawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienki są prześliczne. Ta pudrowo różowa jest rewelacyjna. Szkoda, że nie mam takiej figury.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogę się już doczekać ciepłych dni, żeby takie ciuchy opanowały moją szafę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnia mi się bardzo podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta sukienka koszulowa w paski jest prześliczna ale znając moje szczęście nie ma takiego rozmiaru żeby mój biust się zmieścił 😂

    OdpowiedzUsuń
  24. Same piękności, już nie mogę doczekać się ciepłych dni, żeby chodzić w takich sukienkach :)
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne propozycje ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta rożowa bardzo mi się podoba. Ciekawe propozycja

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham sukienki! :) szczególnie zwiewne i kobiece. Ale eleganckimi też nie pogardze :). Wszystkie przecież Ciebie podane są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne te propozycje ach gdzie to lato

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się ten przegląd sukienek!
    Obserwuje i pozdrawiam
    glosnomyslec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja z moją figura muszę sięgnąć po te raczej workowate kroje.

    OdpowiedzUsuń
  31. Sukienki piękne - wszystkie, szczególnie ta w paseczki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Podobają mi się wszystkie propozycje :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe propozycje, bardzo ładne, ale w każdej z nich jest coś co mi nie przypasowało, bo ja taka trochę czepliwa jestem jeśli chodzi o ciuchy;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Zróżnicowany wybór jednak obawiam się, że w żadnej bym nie wyglądała dobrze. 3 do mnie przemawia ale nie w tym kolorze bo w połączeniu z takim bladziochem nie wyglądałoby to dobrze

    OdpowiedzUsuń
  35. Każda sukienka na swój sposób piękna! Ja mam ich wiele, ale jakbym miała okazję jakąś zamówić to wiadomo, że nie odmówię:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie piękne! Może się kiedyś przełamię i zacznę jakieś nosić :D Zaful ma taki asortyment ubrań, że zeza można dostać haha!

    OdpowiedzUsuń
  37. Pielne sukienki! Takie wiosenne, szkoda tylko że wiosny nie ma 🤣
    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie na nowy post w wolnej chwili 👄

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne rzeczy wybrałaś :) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nie kupowałam na Zaful. Ciekawe jak jest u nich z jakością.
    http://blogbawarii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam tą w paski z falbanami! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Podoba mi się ta biała sukienka

    OdpowiedzUsuń
  42. Nienawidzę chodzić w sukienkach bo towarzyszą im wysokie buty, ale nie w tym przypadku. Jestem jak najbardziej za!

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczne sukienki :) mi najbardziej spodobała się ta w kolorze pudrowego różu :)
    pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  44. amazing post dear :) like it! :)

    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  45. Trzecia i ostatnia sukienka są piekne, idealnie w moim typie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ta różowa jest zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mnie urzekły: pierwszy rzad 2 i z drugiego rzedu 1 i 2!:D Super sa! Brawo za wybor!:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Masz racje! Wiosna to zdecydowanie czas na sukienki:)))

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystkie te sukienki są super, nie mogę się doczekać, aż będzie na tyle ciepło, bym mogła spokojnie ubrać coś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystkie są śliczne, ale ta w środku w paski z paskiem - cudowna ! Chyba zamówię po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne są te propozycje, najbardziej podoba mi się ta suukienka w kolorze pudrowego różu <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudne sukienki! Ja już nie mogę się doczekać pogody ciepłej na tyle żeby dało się ubrać sukienkę bez problemu 😁

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo mi się podobają pierwsza i ostatnia z drugiej fotografii:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Czuję lato oglądając takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne propozycje, wszystkie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ta czarna jest świetna! Fajne propozycje 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  57. Koszulowa w paski skradła moje serce :)
    Ja dopiero teraz zaczęłam przekonywać się do sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Sukienka nr2 - to jest coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Super propozycje :) Uwielbiam sukienki i cieszę się, że już niedługo będzie je można stale nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne sukienki! Najbardziej spodobała mi się biała :D
    Pozdrawiam oraz życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Fajne propozycje. Lato się zbliża to trzeba się ogarnąć, schudnąć i iść na zakupy. Znalazłam u Was do tego natchnienie :)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  62. Poklikane,cudowne sukienki!:)
    Klikniesz rowniez u mnie w linki bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  63. te sukienki sa naprawdę bardzo fajne, mega mi się podobają :D Czekam już na lato!

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękne, idealne na wiosnę/lato :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/04/czerwona-ramoneska-i-mom-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo ładne sukienki! Wszystkie są w moim stylu ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękne, lekkie i zwiewne oraz bardzo kobiece propozycje idealne na wiosne!

    OdpowiedzUsuń
  67. Także muszę poszukać jakiejś nowej sukienki na lato xd

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękne propozycję , chętnie zajrzę do sklepu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Numery dwa są swietne . Podobają mi się

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger