wtorek, 29 maja 2018

Peeling kokosowy / Efektima


Hejka! 
Dziś mam dla Was post z recenzją kosmetyku do pielęgnacji ciała jakim jest peeling kokosowy marki Efektima. Zwłaszcza, że powoli zbliża się lato to trzeba bardziej zadbać o kondycję naszej skóry i odpowiednio ją pielęgnować. Dlatego też zapraszam na nową recenzję. 

Opinia producenta:

Peeling kokosowy to sposób na poprawę jędrności Twojej skóry.
Olejek kokosowy, znany ze swych drogocennych właściwości dla skóry, wpływa na poprawę jej kondycji. Drobinki ścierające z łupinek kokosa zastosowane w peelingu wygładzą skórę i pomogą usunąć martwy naskórek. Peeling kokosowy stanie się Twoim sprzymierzeńcem w poprawieniu jędrności i elastyczności skóry.



Moja opinia: 



Pierwsze na co zwróciłam uwagę otwierając opakowanie to przepiękny, intensywny, kokosowy zapach. Jest on wyczuwalny nawet po kilku godzinach. Peeling jest drobno ziarnisty i dodatkowo bardzo fajnie nawilża. Skóra po nim jest ładnie wygładzona, miękka w dotyku, gładka i delikatnie ujędrniona. Po jego zaaplikowaniu nie czuję potrzeby nakładania jeszcze jakiś innych produktów do pielęgnacji, gdyż to wszystko zapewnia mi ten kosmetyk, dlatego też moim zdaniem jest to dobre rozwiązanie. 


Podsumowując: Jestem bardzo zadowolona z tego produktu i ostatnio bardzo często go używam, myślę, że na pewno jak go skończę to kupię go ponownie. 

52 komentarze:

  1. Wiem, że niektórzy nie lubią, ale ja uwielbiam wszystkie zapachy kokosowe, czekoladowe, waniliowe... Myślę, że ten peeling przypadłby mi do gustu. Jak skończę swój to może nawet się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszystko co pachnie kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skusze się :)
    Uwielbiam peelingi, więc czemu nie próbować czegoś nowego :D

    Buziaki,
    coraciemnosci.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko co kokosowe - uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, też używałam :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. peeling bardzo fajnie wygląda. miałam kilka produktów z EFEKTIMA i wspominam dość dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już za sam zapach bym kupiła :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/rozowy-weniany-sweter.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi sie wydaje, ze jesli te ciemne drobinki sa peelingujace to taki drobno ziarnisty nie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie, że jesteś zadowolona z peelingu, ja maiłam podobny kosmetyk ale masełko/ krem do ciała z efektimy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie z niego skorzystam. Przekonałaś mnie opisem zapachu. Uwielbiam zapach kokosa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem czy bym się z nim polubiła, zapach na pewno by mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam i lubię peelingi tej marki a do tego zapach kokosowy wprost stworzony jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam peelingi, a ten wygląda niesamowicie. Bardzo fajnie, że zawiera ziarenka, które doskonale radzą sobie z martwym naskórkiem. Dodatkowo na pewno pięknie pachnie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znoszę zapachu kokosu więc ten peeling nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ogromną ochotę go wypróbować :D Uwielbiam wszystko co kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż poczułam ten wspaniały zapach kokosa! mmmm

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię tego typu peelingi do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam peelingi, chętnie je spóbuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam wszystkie produkty o kokosowym zapachu! :) Chętnie bym przetestowała!

    OdpowiedzUsuń
  20. Peelingi uwielbiam, ale kokosów nie znoszę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda super! Ostatnio szukałam odpowiedniego peelingu, który by nie przesuszał mi skóry, ale nie mogłam znaleźć, więc chyba mi właśnie pomogłaś :-D

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam różnego rodzaju peelingi, zwłaszcza takie które nawilżają również skórę tak bardzo, że nic potem nie potrzebujemy używać. :D A jeżeli jeszcze zapach kokosowy to już przepadłam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Prezentuje się fajnie, bardzo chętnie bym to użyła:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam tego peelingu, ale za zapachem kokosowym nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam kokos , zachecilas mnie do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam wszystko co związane z kokosem, znaczy jeżeli chodzi o jego zapach, jest cudowny :D Wiec na pewno skuszę się na ten produkt :)

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/05/drzwi-na-zachod-mohsin-hamid.html

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam takie produkty

    OdpowiedzUsuń
  28. Skuszę się chociażby dla zapachu:-))))

    OdpowiedzUsuń
  29. już za sam zapach go kupuję, uwielbiam kokos w kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
  30. Konsystencja bardzo mi się podoba. Ogólnie lubię kokos, ale potrzebuję od niego chwili przerwy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam tej marki, ale po konsystencji widze ze fajny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam takie kosmetyki :) Na pewno cudnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Spadłaś mi z nieba, ostatnio poszukuję właśnie jakiegoś peelingu, co prawda nie do końca lubię zapach kokosa, ale uwielbiam go za jego działanie. Z tej marki jeszcze nic nie miałam, chyba najwyższy czas to zmienić.
    Zapraszam także do mnie.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2018/05/a-lot-of-new-cosmetics-ie-22-promotion.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Musi cudownie pachnieć! Uwielbiam zapach kokosów, jak wrócę do Polski, to może skuszę się na zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapach musi być super !

    OdpowiedzUsuń
  36. Osobiście lubię mieć zapas peelingów, więc ten także zagości na mojej półce :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystko co kokosowe chłonę bez opamiętania! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam zapach kokosa! :) na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Chyba się skusze! ładnie wygląda!
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. O ten peeling bym chciała mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. wypróbuję przy najbliższej okazji

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak jest kokos w produktach to od razu mam ochotę przetestować!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Oj muszę go wypróbować. Coś czuję, że będzie moim hitem :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam peelingi! A do tego jeszcze kokosowe ♥!!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię drobnoziarniste peelingi do ciała, więc i tego chętnie bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam testować wszelkiego rodzaju peelingi, ten też chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  47. Po tej recenzji nie pozostaje nic innego jak wypróbować te kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger