piątek, 4 maja 2018

Podkłady i pudry Miyo


Witajcie! 
W dzisiejszym poście przychodzę do was po raz kolejny z recenzją kosmetyków Miyo. Tym razem wypowiem się na temat testowanych przeze mnie pudrów i podkładów tej marki. Wiadomo zbliża się lato i trzeba odpowiednio zadbać o to, aby nasz makijaż trzymał się, a także wyglądał świeżo przez cały dzień. Dlatego też powinniśmy dobrze dobierać kosmetyki i używać tylko tych sprawdzonych. Jeżeli jesteście ciekawi czy te kosmetyki sprawdzą nam się idealnie w takie upalane dni to zapraszam na recenzję. 

Podkład pielęgnacyjny na bazie wody, przeznaczony dla każdego typu cery. Jeżeli szukacie dobrze kryjącego podkładu to niestety ten produkt nie będzie dla Was. Jego krycie porównałabym bardziej do kremów BB. Jest bardzo lekki i daje ładny, rozświetlający, efekt na twarzy. Jeżeli chodzi o gamę kolorystyczną to jest to na pewno minusem, ponieważ jest bardzo uboga i w ofercie firmy znajduje się tylko 4 odcienie. Nie polecałabym go na pewno osobom, które mają dosyć jasną cerę, ponieważ najprawdopodobniej będzie na nich za ciemny. Cena : 8,49 zł.




Transparenty puder sypki zamknięty w plastikowym słoiczku o pojemności 12 g. Posiada on siateczkę z małymi otworkami, które pozwalają nam wysypać tyle produktu ile nam jest potrzebne. Puder jest bardzo drobno zmielony i dzięki swojemu transparentnemu kolorowi, idealnie dopasowuje się do koloru twarzy. Dodatkowo kosmetyk ten bardzo ładnie utrwala makijaż i nie pozostawia po sobie efektu maski. Poza tym świetnie matowi i nie podkreśla suchych skórek. Cena : 16,99 zł.



Matujący puder w kompakcie zawierający 9 g produktu. Pierwsze co zaważyłam przy jego stosowaniu, że bardzo się pyli i nie jest on wydajnym kosmetykiem, ponieważ po kilku użyciach już można zauważyć małe wgłębienie. Jeżeli chodzi o sam kosmetyk to mimo swojego koloru nie bieli i ładnie wtapia się w skórę. Cera wygląda po nim bardzo świeżo, a mat trzyma się dobre 5-6 h bez żadnych poprawek na twarzy. Cena 16,99 zł



74 komentarze:

  1. fajne :D nigdy nie słyszałam o tej firmie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkłady wydają mi się być za ciemne jak dla mnie za to puder całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przetestuje ten puder matujący. Od zawsze mam problem z cerą tłusta, skłonna do świecenia się po kilku godzinach od zrobienia makijażu, jeżeli chodzi o podkłady i pudry, jestem bardzo wymagająca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie podkłady wydają się być dość ciemne, co u mnie się niestety nie sprawdzi. ;/
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. podkłady są dość ciemne, ja nie raz już słyszałam o tej marce ale nie miałam jeszcze ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudrów bym chętnie spróbowała. Jeszcze nie miałam kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Puder sypki bardzo mi sie spodobal :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O jakie ciemne...miyo znam

    OdpowiedzUsuń
  9. O tej firmie nigdy nie słyszałam. Jestem bardzo ciekawa tego pudru :) !

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nie miałam okazji ich poznać

    OdpowiedzUsuń
  11. Podkład na pewno byłby dla mnie za ciemny. Nawet latem jestem blada.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze słyszę o tej marce, jak i biały puder jest dla mnie kompletną nowością.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam pojecia gdzie znaleźć tą markę, ale puder sypki najbardziej mnie zaintrygował

    OdpowiedzUsuń
  14. Puder wydaje się być interesujący
    Pozdrawiam
    Stelladj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy ich nie widziałam. Fajnie wyglądają i mają niesamowite ceny :) warto sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio używam pudru...mozaikowego? w każdym razie - świetnie się u mnie sprawdza :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale zaciekawiły mnie te pudry zwłaszcza, że cena niska. Podkładu nie będę próbować, bo mam jasną cerę i pewnie byłby za ciemny, no i potrzebuję dobrze kryjącego :). Bardzo fajna recenzja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam nigdy o tej firmie, ale zaciekawiła mnie Twoja recenzja. Cena też jest świetna, więc muszę wypróbować.
    Pozdrawiam!
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  19. Na lato lubię takie lekkie podkłady, cna bardzo korzystna, że chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwszy raz widze tą marke u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cos w stylu BB lubie latem. Jestem opalona, wiec spektakularne krycie jest mi zbedne. Lekkosc i naturalnosc u mnie to podstawa

    OdpowiedzUsuń
  22. słyszałam o tej marce ale podkłady faktycznie ciemne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz spotykam się z tą marką ^^ Z chęcią przetestowałabym podkład ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Na bazie wody jest bezsensu :D. Sprawdź skład innych podkladow. Wszystkie sa na bazie wody :D Tani chwyt marketingowy

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie słyszałam o tej marce, ale używam pudru transparentnego od wielu lat i sprawdza mi się lepiej, niż te w kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nie testowałam się tymi produktami. ;)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Podkład chętnie bym wypróbowała, właśnie dlatego, że nie ma mocnego krycia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dużo słyszałam o marce, ale nie miałam okazji jeszcze nic przetestować. Może skuszę się na któryś puder :)
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie słyszałam o tej marce,jeszcze nie miałam do czynienia z takim pudrem ale po recenzji nabrałam wielkiej ochoty aby go wypróbować. Muszę poszukać u siebie w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo dużo słyszałam o tej marce, jednak nie mam żadnego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla mnie osobiście bardzo ciemne podkłady ale ważne by tobie dobrze służyły :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Podkład wydaje się być ciekawy :) Słyszałam o nim wiele pozytywnych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawa szata graficzna, chyba Miyo wprowadziło ostatnio dużo nowości. Ale kolory podkładów...Porcelain taki nie porcelanowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. nigdy nie słyszałam o tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  35. Przyznam, że słyszę o produktach tej marki po raz pierwszy... aż z ciekawości wejdę na ich stronę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wydaje mi się, że te podkłady na twojej ręce się utleniają i powoli ciemnieją. Widać to w niektórych miejscach.

    OdpowiedzUsuń
  37. Niestety kolorystyka nie powala faktycznie tych podkładów i na pewno ich nie zakupię - mam bardzo jasną karnację a lubię większe choć lekkie krycie

    OdpowiedzUsuń
  38. Hmmm niestety nie będę mogła użyć tych podkładów, a szkoda. Nie znam tych marek ;/ ale może puder przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  39. Niestety jeszcze nic nie stosowałam z tej marki. Podoba mi się szata graficzna podkladów.

    OdpowiedzUsuń
  40. Kusi mnie ta marka coraz bardziej .
    Musze zrobić zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja mam skórę białą jak papier, więc podkład na pewno by się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  42. Pierwszy raz słyszę o tej marce :D Przyjmuje wszystko oprócz pudru. Transparenty nie sprawdza się u mnie mimo tego że mam jasną karnacje to wyglądam po nich jak gejsza

    OdpowiedzUsuń
  43. Transparentny puder to coś dla mnie, używam głównie takich;>

    OdpowiedzUsuń
  44. Słyszałam już o tej firmie, ale nie testowałam. Niestety już widzę, że podkłady byłyby dla mnie za ciemne :(

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten sypki puder to chyba cos dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. jaśniejszy odcień wyglądałby u mnie jak bronzer xD

    OdpowiedzUsuń
  47. To chyba nowa firma na rynku bo jeszcze nie miałam z nią doczynienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Poerwszy raz czytam o tej marce. Nigdy wcześniej o niej nie słyszałam .

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie znam tej firmy. Chętnie coś wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja uwielbiam produkty tej firmy <3

    OdpowiedzUsuń
  51. nie słyszałam jeszcze o takim podkładzie, jak dla mnie nowość:)

    OdpowiedzUsuń
  52. nie znam ani marki ani kosmetyków xd

    OdpowiedzUsuń
  53. Kocham tę markę. Mam też jeden z tych podkładów, ale póki co jeszcze się do niego nie przekonałam.

    OdpowiedzUsuń
  54. słyszałam o nich wczesniej, jednak nie przyglądałam sie im bliżej jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  55. Puder sypki chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Widzę, że to jakaś tańsza marka. Nie znam jej ale na pewno wypróbuję:>

    OdpowiedzUsuń
  57. Zupełnie nie miałam do czynienia z podkładami tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Miałyśmy brać te podkłady. Dobrze że ich nie zamówiłyśmy, bo chyba nie byłybyśmy zachwycone :) puder transparentny mamy i też bardzo lubimy!

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie znam marki ale pudry wydają się fajne szkoda, że podkłady mają takie ciemno dziwne kolory, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie spotkałam się jeszcze z tymi produktami. Wygląda fajnie, choć odcienie są bardzo ciemne. Dziwne te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ciekawe produkty, szkoda tylko, że podkłady są takie ciemne :(

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie miałam okazji poznać tych produktów bliżej, ale już widzę, że te podkłady nie są dla mnie. Natomiast puder matujący jak najbardziej :) Ciekawa jestem, jak by wyglądał na mojej jasnej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  63. Z miyo znam tylko paletki cieni, ale generalnie nie wiem gdzie można dostać kosmetyki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  64. Kosmetyki mają teraz takie szałowe opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie stosowałam kosmetyków tej marki, ale zaciekawiłaś mnie nią :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Hmm totalnie nie kojarzę :) ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Strasznie mnie ciekawią kosmetyki Miyo, bo są tanie a prezentują się naprawdę dobrze. Ja dopiero zaczęłam testy i rzeczywiście szkoda, że te podkłady takie ciemne, będę musiała rozjaśniać nyxem :(

    OdpowiedzUsuń
  69. Szukam dobrego sypkiego pudru, może się skusze na ten od Miyo :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ostatnio coraz częściej trafiam na tą markę :) Chyba muszę w końcu sama spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Widzę, że firma ma spory wybór kosmetyków. Koniecznie muszę przyjrzeć im się bliżej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger