niedziela, 11 listopada 2018

Odnaleźć motywację / Go-sport


Chyba każdy z nas nie raz chciał coś w sobie zmienić i zadawał sobie pytanie jak mogę się zmotywować  osiągnąć swój wymarzony cel? Czy zdarzyło Ci się myśleć nad tym, aby rzucić wszelkie obawy i strach i w końcu coś dla siebie zrobić i się nie zastanawiać, że się nie uda? Czy jednak lęk przed porażką spowodował, że w końcu nie dałeś rady? Dlatego też ponownie zadajmy sobie pytanie jak odnaleźć w sobie motywację do działania?
Najtrudniej jest zmotywować się nam samemu. Człowiek dopiero podczas nagłej sytuacji w swoim życiu nagle odnajduje chęć do zmian i chce udowodnić innym, że potrafi i jest silny. Najważniejsze jest to, aby się do tego nie zmuszać i być pewnym tego czego się chce.

Kilka porad jak się zmotywować:


1. Pozytywne nastawienie

Jest to bardzo ważny krok, który gwarantuje to, że nam się uda. Tylko dzięki pozytywnemu myśleniu osiągniemy wybrany przez nas cel. Musimy zacząć kontrolować nasze myśli i słowa "nie uda mi się" "nie dam rady" zmienić na coś bardziej motywującego. 

2. Zacznij planować 

Sama przekonałam się, że dobrze rozplanowany dzień daje nam dużo więcej możliwości i czasu na inne rzeczy. Dzięki odpowiedniemu planowi, będzie Ci łatwiej osiągnąć wymarzony cel i nie będzie się on wydawał aż tak trudny. 

3. Wyznacz sobie nowe cele

Zastanów się dokładnie co jeszcze chciałabyś w życiu osiągnąć i wybierz sobie takie cele, które twoim zdaniem są realne do spełnienia i nawet gdy będą wydawać się niemożliwe do spełnienia nigdy się nie poddawaj. 

4. Oceń efekty swojej pracy

Udało ci się schudnąć kilka zbędnych kilogramów? Czujesz się dużo lepiej w swoim ciele?  Nie poddawaj się walcz dalej i bądź z siebie dumny, twój cel jest bliżej niż myślisz. 

Powyżej przedstawiłam Wam kilka sposobów jak mi udało się zmotywować do ćwiczeń i zdrowego odżywiania. Więc jeżeli odkładacie chęć zmian w swoich życiu na inny dzień, miesiąc, rok to nie zastanawiajcie się ani chwili dłużej i zacznijcie od dzisiaj. 

Przygotowałam też dla Was sportową stylizację z ubraniami ze sklepu Go-Sport, dzięki któremu otrzymałam bon w ramach współpracy na ubrania i akcesoria sportowe Athli-tech. Z całego tego dużego asortymentu wybrałam sobie 3 rzeczy.


Od wielu lat trenuję intensywnie siatkówkę więc odpowiednie buty to podstawa. Wybierając je patrzyłam przede wszystkim na wygodę. Dodatkowo skusił mnie także ich design i dlatego też postawiłam właśnie na nie.

Drugą rzeczą po którą sięgnęłam były krótkie legginsy, które wykonane są z bardzo lekkiego i przewiewnego materiału, posiadają także wysoki stan i bardzo dobrze mi się w nich ćwiczy. 

Ostatnim produktem były ochraniacze, które sięgnęłam po nie jako pierwsze . Żałuję tylko, że nie było mojego rozmiaru w czarnym kolorze, dlatego też zmuszona byłam kupić te w granatowym. Jednak myślę, że nie robi mi to jakoś większej różnicy i na treningach sprawdzają mi się znakomicie. 


51 komentarzy:

  1. Ostatnio straciłam trochę motywacji, a ten post spadł mi z nieba. Szczerze Ci powiem, że mnie pocieszyłaś. Skorzystam z Twojej rady ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna wiele razy zaczynałam przygodę ze sportem, ćwiczeniami itd. Rekord? Rok, potem się rozleniwiałam i brakowało mi motywacji, teraz planuje zacząć znowu, z większym zaangażowaniem i mniejszym leniem na plecach 😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czasami wychodzę z zalozenia że planowanie w moim przypadku nie zawsze jest trafione dlatego spontan jest najlepszy 💖

    OdpowiedzUsuń
  4. Staram się systematycznie ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wpis! Ja w czasie, w którym schudłam 22 kg musiałam naprawde być silna psychicznie jak i fizycznie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Planowanie to mój konik, nie tylko w kwestii zdrowego trybu życia ;) bardzo fajny post, świetne zdjęcia!
    Buziaki,
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty są po prostu rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio się zmotywowałam i wzięłam za siebie, świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Czasem ciężko znaleźć motywacje :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Motywacja to klucz do sukcesu. W ten sposób można osiągnąć to, co sobie zaplanowaliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam problem ze znalezieniem motywacji :) zazwyczaj szukam jej na instagramie ale nie zawsze to działa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam dobrze problem z motywacją, aczkolwiek tylko tą do sportu. W każdej innej dziedzinie jestem super zorganizowana, ale jeśli o ćwiczenia chodzi to wymiękam haha

    OdpowiedzUsuń
  13. Byle zdrowie było, a motywacja sama się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super porady :) bardzo motywujące do działania :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja gralam w koszykowke. Reprezentowalam szkole. Niestety kontuzja odciela mi mozliwosc grania. Do dzis odczuwam bol w kolanie. Szkoda, oj szkoda. Sport to samo zdrowie, a poki jest motywacja do dzialania, to dbaj o to i pielegnuj.

    OdpowiedzUsuń
  16. motywację trzeba odnaleźć w sobie , moim ulubionym sportem jest bieganie ale nie po lesie a na bieżni . kocham też długie spacery

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno podałaś dobre sposoby, aczkolwiek trochę mało. Są z pewnością pożyteczne. Motywacja to podstawa - bez niej nie ma działania.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sport to dla mnie męka, przebiegnę kawałek i już brak mi sił! Motywacja, to coś czego mi brakuje, nigdy nie planuję chodź powinnam.

    OdpowiedzUsuń
  19. z takim zestawem trzeba ją koniecznie mieć

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasem każdemu z nas brakuje siły, chęci, taki post który motywuje to jak lekarstwo! Zwłaszcza o tej porze roku, która nie sprzyja aktywności :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  21. Czasem ciężko mi się zmotywować, a już zwłaszcza do regularnych ćwiczeń :) podziwiam ludzi, którym to się udaje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio planuję :) dzięki temu lepiej organizuję sobie czas, to jest świetna sprawa! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też od jakiegoś czasu planuję swoje dni i potrafię zrobić o wiele więcej rzeczy :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza rada jest chyba najważniejsza ze wszystkich! Dziękuje. Ps. SUPER ZDJĘCIA!

    OdpowiedzUsuń
  25. Niezwykle cenne porady. A wygodne buty i porządne ochraniacze to podstawa w chyba każdym sporcie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo cenne wskazówki, ja też chcę się zmotywować do jakiejś aktywności;>

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne rady, ja z natury mam pesymistyczne nastawienie i bardzo często to wszystko psuje 😕😞

    OdpowiedzUsuń
  28. Ćwiczę, ale nie regularnie i zauważam, że to co robię w ogóle nie jest wydajne :( ale dzięki za fajne porady!
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Był czas kiedy biegałam i w domu xwiczukan,potem doszły studia,praca i brakło czasu.
    Mam nadzieję że uda mi się wrócic do ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny i motywujący wpis :) ja niestety mam za mało czasu, żeby poświęcić go na aktywność.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi ciagle brakuje czasu na aktywnosc fizyczna, ale staram sie nadrabiac odpowiednia dieta. Te Buty wygladaja naprawde fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja niestety wciąż nie mam motywacji Ale buty ekstra

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja miałam ostatnio dużo problemów w życiu osobistym i straciłam zapał do wszystkiego. A już tak pięknie mi szło i miałam 5 kg w dół. Znowu 3 kg w górę poszło i się zdołowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  34. W tym wszystkim chyba pozytywne nastawienie jest najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi ostatnio ciężko znależć motywacje do ćwiczeń .

    OdpowiedzUsuń
  36. Czasem ciezko jest sie zmotywowac do cwiczen :) zwlaszcza po pracy jak wracam padnieta heh

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna jesteś też na sportowo.

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi w końcu udało się zmotywować do ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj u mnie ostatnio jakiś spadek motywacji, to chyba przez tą pogodę..

    OdpowiedzUsuń
  40. Mnie często motywują nowe ubrania sportowe, gdy sobie coś kupię, np buty to odrazu mam ochotę pobiegać :)

    Zapraszam na nowy post - w siodle! :-)
    Mój blog-KLIK Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Moja motywacja wraz z latem uleciała jak te ciepłe dni w niepamięć :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Oo tak popieram! WYznaczenie celów bardzo pomaga do nich dążyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Z motywacją na szczęście problemu nie mam. Bardzo ładna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Łatwiej napisać trudniej zrobić :D muszę odnaleźć swoją więc skorzystam z Twoich rad !

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie leży planowanie i organizacja, choć bardzo chcę to zmienić i wyćwiczyć tą samodyscyplinę.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja ostatnio znalazłam świetną motywację i dzięki temu idzie mi wszystko lżej :D A przede wszystkim ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mi się ciężko zmotywować, a systematyczność i organizacja to raczej moje gorsze strony;o Może kiedyś się przemogę i pokonam swój cel lepszej sylwetki i zdrowszego odżywiania .

    OdpowiedzUsuń
  48. Z go sport zdecydowanie można odnaleźć motywację. Ich oferta jest ciekawa i bardzo szeroka. Uważam, że powinno się skorzystać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger