wtorek, 31 października 2017

Październikowa edycja ShinyBox


Hejka!
Mam dla Was dzisiaj kolejny openbox comiesięcznego pudełka Shinybox. Zawsze z niecierpliwością wyczekuję nowych edycji, uwielbiam sprawdzać co tym razem znajduję się w środku. Wrześniowe pudełko nawet przypadło mi do gustu, ale Think Pink jeszcze bardziej mi się spodobało. Otwierając je czułam, że zawartość tego boxu to będzie strzał w 10! Jeżeli chcecie zobaczyć co tym razem znalazło się w październikowej edycji Shinybox to zapraszam do oglądania.


Barnangen All Over Rescue Bodt Balm
Krem testowany dermatologicznie, o delikatnym zapachu. Idealnie sprawdzi się w okresie jesienno-zimowym, ponieważ przynosi ukojenie przesuszonej skórze. Możemy go stosować na całe ciało. Świetnie regeneruje i nawilża skórę. Cena: 34,99 zł / 200 ml.

Jantar odżywka-wcierka z wyciągiem z bursztynu 
Odżywka Jantar w swoim składzie nie zawiera parabenów, alkoholu etylowego i barwników, jest to ogromna zaleta tego produktu, ponieważ zwracam bardzo uwagę na składniki znajdujące się w tego typu kosmetykach. Producent zaleca, żeby stosować tę wcierkę codziennie na skórę głowy przez 4 tygodnie w celu uzyskania lepszego efektu. Cena: 13 zł / 100 ml.


Efektima hydrożelowa maska 
Jeszcze nie miałam okazji jej używać, ale z opinii producenta wynika, że skóra po użyciu tej maski staję się bardziej promienna i wygląda na zdrowszą. Dodatkowo kosmetyk został także wzbogacony o witaminę C dzięki, której cera staję się bardziej rozświetlona. Cena: 14,76 zł / szt.

7th Heaven 
Już kiedyś miałam okazję przetestować ten produkt i mogę o nim powiedzieć, że plastry bardzo dobrze radzą sobie z usuwaniem zaskórniaków, a także wyśmienicie oczyszczają i odblokowują pory. Cena : 5,60 zł  / szt.


Avon Mark
Uwielbiam matowe pomadki, dlatego też bardzo ucieszyłam się, że jedna z nich znalazła się w pudełku. Kolor jaki otrzymałam to fuksja, która idealnie wpasowuje się w jesienny klimat. Myślę, że będzie często gościła na moich ustach w tym sezonie. Dodatkowo produkt ten utrzymuję się na ustach przez 3-4 h bez żadnych poprawek i już jedna warstwa wystarcza by idealnie zakryć całe usta.
Cena : 32 zł / szt.


Bispol świeca zapachowa
Ten produkt okazał się dla mnie miłym zaskoczeniem. Ma przepiękny zapach i bardzo dobrze  sprawdzi się na długie, jesienne wieczory, tworząc unikalną atmosferę w naszym domu.
Cena: 5,54 zł / szt.

Foods by Ann
Dla osób, które prowadzą aktywny tryb życia, a jednocześnie potrzebują szybkiego źródła energii to idealne rozwiązanie. Składniki zawarte w batoniku pozytywnie wpływają na funkcjonowanie całego organizmu, przy tym zaspokajając głód.  Cena: 3,89 zł / 35 g.


A jak Wam podoba się zawartość tego pudełka? Podzielcie się opiniami w komentarzach :) 


59 komentarzy:

  1. Brałabym wszystko, a szczególnie świeczkę. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeczka zdecydowanie najlepsza.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko wydaje się być się świetnie, jednak ja na pewno skusiłabym się na tę pomadkę i świeczkę.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsza świeczka i foods by ann :) Ale reszta produktów też jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle fajnych rzeczy! Mnie ciekawi pomadka z Avon ;) Z chęcią bym ją wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej ciekawi mnie ta pomadka z Avon, czy faktycznie jest dobra jakościowo i jak się nosi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej ciekawi mnie odżywka Jantar bo mam bardzo cienkie i zniszczone włosy. Powiesz coś więcej na temat tego produktu? Przetestowałam już tyle maseczek i żadna nie działa :c Włosy jakie były takie są.

    Zapraszam też do mnie. Co prawda nie o urodzie czy modzie ale my, kobitki, powinnyśmy rozwijać się na wielu płaszczynach. <3

    http://morninglarkk.blogspot.com/2017/10/nauka-bez-podrecznikow.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Te pomadki z Avonu bardzo mnie zainteresowały! <3
    Cały czas zastanawiam się nad zamówieniem Shinybox'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie bardzo zaciekawił ten plaster na nos ;) nie testowałam jeszcze czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię batoniki Lewandowskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko wygląda wspaniale, jeszcze nie próbowałam batoników Lewandowskiej, a jestem mega ciekawa smaku! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dawno zrezygnowałam.z.pudełek. Miałam tony niepotrzebnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie wypróbowałabym tą pomadke z avon

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne rzeczy znalazły się w tym pudełeczku :D Z chęcią sama bym zamówiła :D
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam to pudełeczko i zawartości jestem bardzo zadowolona ;) Jedynie pomadka z Avon nie przypadła mi do gustu, bo trafił mi się zupełnie nie mój kolorek, a poza tym wolę jednak zastygające produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne pudełko! Ta pomadka najlepsza :)
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne pudełko, uwielbiam batoniki od Ani <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Avon Mark - uwielbiam! :3 a za food by Ann mam zamiar się kiedyś zabrać! :3 Fajny post, Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mi zawartość boxa podoba się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa zawartość. Mam tą świeczkę w postaci podgrzewacza - piękny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam świece zapachowe!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świeczki zapachowe to moi ulubieńcy! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi sie to, ze wspominany jest temat walki z rakiem piersi. To bardzo wazne i nalezy o tym mowic. Co do zawartosci to cala mi sie podoba. Kocham swieczki, wiec bylabym kupiona m.in. tym 😁

    OdpowiedzUsuń
  25. Też uwielbiam matowe pomadki ;) a świeczki bispol mają piękne zapachy ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie spróbowałabym tego batonika! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Udane pudełko, uwielbiam tą wcierkę Jantar, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Great post dear. Follow back?

    medinabeslagic.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne rzeczy!
    Słyszałam wiele dobrych opinii na temat tej pomadki matowej, chyba muszę ją sobie zamówić

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super box. Tą świeczkę bym podkradła i kilka innych rzeczy też ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Tej pomadki nigdy nie używałam, ale z pewnością po nią sięgne. Sam odcień już mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem ciekawa jak się sprawdzi plaster na nos :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Według mnie ta edycja jest naprawdę udana :) jestem ciekawa zapachu Twojej świecy, bo ja mam wersję Diamond Chic :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pomadka bardzo fajna! :) Co kolejna edycja to lepsza!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne rzeczy znalazłaś w środku! 😍😍 ja osobiście nigdy nie kupowałam takiego pudełka, Ale może czas się skusić:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ostatnio bardzo często zapalam sobie wieczorem świeczkę zapachową i tak mi się wydaje, że ta Twoja by mogła i mi przypasować;>

    OdpowiedzUsuń
  37. Widzę w pudełku na bogato! i dobrze, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Super post przyda się na prezenty mikołajkowe!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta edycja mnie nie zachwyciła, jednak po krem i pomadkę z chęcią bym sięgnęła.

    OdpowiedzUsuń
  40. W tym miesiacu bardzo przyzwoita zawartość. Pomadka mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedyś nosiłam się z zamiarem zamawiania tego pudełka. Nie tylko kosmetyki ale ten dreszczyk emocji :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ogólnie jestem zadowolona z tego pudełka. Było lepsze niż poprzednie i odpowiada mi pod wieloma względami :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zawartość robi wrazeni e, ale najbardziej co mnie zaskoczyło to batonik Anny Lewandowskiej. Myślałam że jej batoniki są dużo droższe

    OdpowiedzUsuń
  44. na kolejnym blogu widzę ten box, zawartość robi wrażenie i mam ochotę na tego batonika ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zawartość całkiem fajna. Najbardziej jestem ciekawa tej wcierki.

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam identyczną zawartość i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystko mi się podoba, fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Widziałam już zawartość tego pudełka i bardzo mi się podoba. Zwłaszcza świeca od Bispol i batonik:) świece uwielbiam, akurat teraz jest pora na odpalenia cudownych zapachów co wieczór:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Już od dawna intrygują mnie te pudełka xd i ciągle mało brakuje mi od zamówienia, a zawsze wpada jakiś niespodiewany wydatek ;/

    OdpowiedzUsuń
  50. Rewelacyjny box i z chęcią te wszystkie produkty bym kupiła, bo prezentują się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger