wtorek, 25 września 2018

01.09 Spotkanie Blogerek w Rzeszowie


Hejka!
Jakiś czas temu miałyśmy okazję uczestniczyć w jednym ze spotkań blogerek, które odbyło się się w Rzeszowie. Nie ukrywamy, że było nam bardzo miło gdy dowiedziałyśmy się, że jest ono organizowane tak blisko nas, dlatego też postanowiłyśmy się do niego zgłosić. Spotkanie odbyło się w restauracji Radość na rynku o tak jak było zaplanowane rozpoczęło się ono o godzinie 12:00.
Przyznać trzeba, że miejsce prezentuje się bardzo ekskluzywnie i bardzo spodobał nam się się jego klimat. Jedzenie także było bardzo ładnie podane i do tego smakowało obłędnie.



Następnie przyszedł czas na spotkanie z konsultantką firmy Mary Kay, w którym to dowiedziałyśmy się wiele ciekawych rzeczy na temat pielęgnacji i makijażu. Miałyśmy także okazję przetestować kosmetyki tej marki u siebie i każda z nas mogła także wypróbować zabieg, który nosił nazwę Satynowe Dłonie. Pani Kasia była bardzo miłą osobą i dzięki niej mogłyśmy się zapoznać z niektórymi produktami firmy Mary Kay.




Po prelekcji przyszedł czas na licytację, a pieniądze które udało się z niej uzyskać zostały przeznaczone na cele charytatywne. Naszym zdaniem jest to bardzo dobra inicjatywa i dzięki temu udało nam się zebrać łącznie 660 zł. Dodatkowo każda z nas wykonała także kartkę, w której napisała kilka miłych słów od siebie i zostały one przekazane fundacji w ramach wdzięczności. W licytancji mogłyśmy spotkać produkty znanych marek takich jak wspomnianej wcześnie Mary Kay Yves Rocher i Mix IT. Ostatecznie udało nam się zdobyć podkład i peeling do ciała.


Było to nasze pierwsze spotkanie, na którym miałyśmy okazję się znaleźć i jesteśmy bardzo wdzięczne organizatorkom spotkania Gabrieli i Natalii, za świetne spotkanie i zaangażowanie. Z pewnością nie było to łatwe i wymagało one mnóstwo czasu.


Na sam koniec każda z uczestniczek spotkania otrzymała także małe upominki od sponsorów. A byli nimi marki takie jak Bispol, Yves Rocher, Ziaja, CD i Mix it.





52 komentarze:

  1. No to dziewczyny gratulacje.Ake Wy to już macie level hard w sferze blogowania. A ja mały żuczek jeszcze :)
    Fajnie naprawdę.
    Buziaki zasyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego typu spotkania są świetne pod wieloma względami. Można poznać nowych ludzi, przyczynić się do pomocy ba szczytny cel, zdobyć nową wiedzę :) zazdroszczę :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło Was było poznać dziewczyny. Mam nadzieję, że jeszcze się kiedyś spotkamy

    OdpowiedzUsuń
  4. 660 zl - no na takie spotkania to ja moge chodzic, jak maja szczytny cel :) alez Ty wysoka jestes :) jeszcze takich spotkan wiele przed Toba. Wspaniale wspomnienia, nowe znajomosci, wiedza - takie sprawy bardzo lubie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam! :) bardzo cieszy mnie fakt, że podobało wam się na tym Spotkaniu. Tak, macie rację, organizacja wymagała mnóstwa czasu i zaangażowania, jednak nic nie idzie na marne :D dzięki temu mogłam poznać wspaniałe blogerki - między innymi was dziewczyny, no i razem wsparłyśmy szczytny cel! :D oby więcej takich spotkań, mam nadzieję, do zobaczenia! ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby wiecej takich spotkan. U mnie niesteyy jest ich za malo

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie spotkania są super. Mam nadzieje, że kiedyś będzie bliżej mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe było to spotkanie. Napewno miło spędziłyście czas i miałyście okazję się zapoznać z innymi blogierkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że pojawił się też cel charytatywny. Brawo dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się już nie umiem doczekać spotkania w mojej okolicy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super! Pomysł z akcja charytatywny był genialny, a samo spotkanie wydaje się super. Do tego to piękne miejsce❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł z akcją charytatywną. Też miałam być, ale czas mi nie pozwolił i organizacja nie do końca mi się podobała :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie! Lubię takie spotkania - można poznać wiele ciekawych osób i dobrze się bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. na pewno takie spotkania są fantastyczne i przebiegają w miłej atmosferze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super muszą być takie spotkania. Szkoda, że w mojej okolicy takich nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę jak nie wiem co :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubie takie posty ;) Ja jeszcze nigdy nie byłam na spotkaniu żadnym :D

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne są takie spotkania z innymi blogerkami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Warto organizować takie spotkania. Można komuś pomóc i poznać nowe, fajne osoby.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że częścią spotkania była też taka charytatywna akcja :)
    Obserwuję ;)
    nicole's travel journal - moda, podróże, lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym kiedyś być na takim spotkaniu, ale to chyba mało realne;) no coz, blogowanie to dla mnie wciąż tajemnica ktora odkrywam z każdym dniem:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie spotkania :) Można miło spędzic czas w gronie świetnych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow <3 chciałabym kiedyś wziąć udział w takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też chce na takie *.* musze poczytać, na czy to polega itd bo mnie zaciekawiło :D Super :D
    Super wpis kochana :* <3


    Jestem tu nowa :( Blog <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno fantastycznie spędziłyście czas :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wooooow, szkoda, że o nim nie wiedziałam :) ale widać, że suer spędziłyście czas;)!

    OdpowiedzUsuń
  27. To fajnieprawda, że znalazłyście czas na pomoc innym. Duży plus. ☺

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow super💗 mam nadzieję, że kiedyś ktoś zorganizuje takie spotkanie w Lublinie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, ze o spotkaniu dowiaduję się dopiero teraz... Też jestem z okolic Rzeszowa

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie byłam na takim spotkaniu kameralnym, mam nadzieję, ze kiedyś będzie okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oby takich spotkań było coraz więcej, miłego wieczoru👋😉

    OdpowiedzUsuń
  32. Chciałabym kiedyś wziąć udział w takim spotkaniu, niestety zawsze na wszystkie mam daleko... może uda mi się pojechać na kolejną edycję meet blogers ale zobaczymy jak to będzie, bo to oczywiście daleko. Gratuluję i oby więcej takich spotkań :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Sama wzięłabym chetnie udział w takim spotkaniu. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie byłam na takim spotkaniu. Musiało być super!

    blog youtube(subskrybuj)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne to spotkanie, widać, że udane

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam takie spotkania super jest poznać koleżanki po fachu.

    OdpowiedzUsuń
  37. fajne sa takie spotkania. Warto zawsze się poznać z koleżankami blogerkami

    OdpowiedzUsuń
  38. Chciałabym wziąć udział w takim spotkaniu. Świetny pomysł z taką akcją.

    OdpowiedzUsuń
  39. mam nadzieję, że kiedyś wezmę udział w takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeszcze nigdy nie miałam okazji brać udziału w takim spotkaniu, ale z pewnością jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Oo musiało być super na tym spotkaniu! ;>

    OdpowiedzUsuń
  42. Spotkania blogerów są dla mnie zawsze bardzo inspirujące. Lubię spotykać się z ludźmi podobnymi do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Musze się wybrać na takie spotkanie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  44. Super spotkanie! Wszystko tak pieknie wygladalo:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawe spotkanie i widać, ze wszystcy zadowoleni ❤️

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam takie spotkania, dzięki nim poznałam osobiście dziewczyny, które do tej pory znałam w sieci :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam takie spotkania w gronie pasjonatek kosmetyków! Tematy nigdy się nie kończą!

    OdpowiedzUsuń
  48. Zazdroszczę! Chciałabym bardzo tak kiedyś się spotkać i uczestniczyć w takim spotkaniu z innymi blogerkami jednak u mnie w okolicy jakoś ciężko z tym tematem

    OdpowiedzUsuń
  49. Widać, że spotkanie udane. To super sprawa tak się spotkać i pogadać na wspólne tematy :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Takie spotkania są rewelacyjne. Można wymienić swoje doświadczenia z innymi.

    OdpowiedzUsuń
  51. Takie spotkania są super. Szczególnie jak towarzyszy im szczytny cel.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger