czwartek, 14 czerwca 2018

Przegląd bluzek na lato


Witajcie!
Przeglądając ostatnio stronę Zaful natknęłam się na kilka fajnych propozycji ubrań na lato. Właśnie ostatnio staram się zapełniać swoją szafę letnimi ubraniami, które będę mogła nosić w te wakacje. Na stronie nalazłam wiele ubrań, które szczególnie przykuły moją uwagę. Podobne ciuszki spotkałam będąc w sieciówkach, więc tym bardziej się cieszę, że Zaful ma podobne ubrania w swojej ofercie. A jeżeli jesteście ciekawi, co najbardziej mi się spodobało to zapraszam do oglądania. 



1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK



1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK

44 komentarze:

  1. Bluzki super, bardzo idealne na lato :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładne wizualnie, ale za marką Zaful nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pierwsze bluzki śliczne,sama chętnie bym kupiła! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są świetne. Teraz jest bardzo duży wybór takich bluzek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwona hiszpanka ze ściągacza wpadła mi w oko zdecydowanie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie propozycje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. błękitna w paseczki jest bajeczna, to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wszystkie sa w moim stylu. Ale ta blekitna juz owszem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta bordowa bluzka jest cuudowna, muszę koniecznie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne, idealne na lato. Poklikane,.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzki na stronie mają świetne

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne! Zaful ma coraz lepsze ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. idealne takie bluzki sa na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne są, musze coś wybrać

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te bluzeczki, ale nie na moja figurę;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Te w paseczki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie są bardzo śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obawiam się, że byłyby dla mnie za krótkie :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne propozycje, podobają mi się;>

    OdpowiedzUsuń
  20. błekitna z falbankami to jest to

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie topiki :) są idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja niestetyy nie założę takiego topu ale na innych wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  23. Zestaw 1 - bluzka nr 1! Piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie bluzeczki zdecydowanie nie są w moim stylu. Ta czerwona najbardziej przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tego zestawienia najbardziej podobają mi się dwie bluzki w czarno-białe paski :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojj już widzę Cię w tych bluzkach i stylizacjach - Pasowałyby Ci :) Ja jednak wolę coś co bardziej będzie chowało brzuch, który aż za bardzo dokarmiałam :D :D

    OdpowiedzUsuń
  27. dla takiej chudzinki jak ty pasowaly by takie bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne propozycje. Wszystko mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne są te bluzeczki, ale niestety nie na moją sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Trzecia w paski i błękitna są fantastyczne, idealne na pogodę panująca za oknem <3
    Sama chętnie bym sobie takie sprawiła <3

    poklikane :) :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowanie wolę dłuższe modele bluzek.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wolę dłuższe bluzeczki przykrywające brzuch, więc ta niebieska najbardziej do tego stylu pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  33. To zupełnie nie mój styl ale piąta bluzeczka jest całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger