czwartek, 5 lipca 2018

Donegal "Jungle" - pędzle do makijażu


Hejka!
W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was recenzję pędzli do makijażu marki Donegal. Akcesoria te zrobione są w typowo letniej kolorystyce, która przede wszystkim kojarzy mi się z okresem wakacji. Są one różowo-niebieskie, a ich trzonek wykonany jest z drewna. Bardzo wygodnie trzyma się je w ręku i do tego ładnie wyglądają na toaletce.

Pędzel do pudru



Jest on wykonany z bardzo miękkiego i przyjemnego włosia. Przeznaczony jest on do przypudrowania całej twarzy, jednak ja ze względu na jego kształt używam go do konturowania i ocieplania twarzy, wtedy spisuje mi się zdecydowanie najlepiej. Myłam już go kilka razy i nadal wygląda tak samo, a włosie z niego w ogóle nie wypada. Jak na razie bardzo dobrze mi się z nim pracuje. 

Pędzel do podkładu



Jest to pędzel ,który sprawdził mi się najmniej ze wszystkich. Ja zdecydowanie bardziej wolę używać gąbeczek do makijażu, którym jestem wierna już jakiś czas. Jednak pędzel też ma swoje zalety, między innymi to, że ma on bardzo zbite włosie. Mimo to, podkład rozprowadza się bardzo nierównomiernie na twarzy i tworzą się smugi jak to zawsze bywa w przypadku używania pędzla. Dałam mu jednak szansę i spróbowałam go wykorzystać do czegoś innego. Fajnie sprawdził mi się do konturowania na mokro i tak też zalecam go używać.


Pędzel do blendowania 



To już ostatni pędzelek o którym Wam opowiem, mianowicie jest on przeznaczony do blendowania cieni. Podobnie jak w przypadku innych pędzli z tej serii jest on bardzo miękki i puszysty, przez co łatwo się z nim pracuje. Cienie przy nim same się blendują i nakładają równomiernie. ostatnio stał się moim ulubieńcem. 

54 komentarze:

  1. ooo ten do konturowania na mokro wygląda ciekawie - chętnie taki przygarnę ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, śliczne są! Nie widziałam takich do tej pory, ale chętnie sama bym takich używała ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapakowane w te białe pudełeczka z liśćmi palmowymi wyglądają ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają świetnie :) Mam pędzel do różu z innej serii i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze mnie interesowała ta marka. A pędzelki wpisują się w klimat wakacyjny. Pewnie w końcu i ja ich spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz o nich słyszę, ale brzmi świetnie, wyglądają również super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądają. Bardzo lubię pędzle do makijażu i również mam kilka kilka ciekawych propozycji u siebie. Szczególnie ubóstwiam takie puchate do pudru:)

    OdpowiedzUsuń
  9. z tej serii mam tylko jeden mały skośny pędzel i bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten do blendowania jest najlepszy:) No i ten do pudru też, ale do podkładu słabo :/

    OdpowiedzUsuń
  11. świtene sa te pędzle, te kolorki bardzo mi odpowiadają

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze okazji ich używać, ale wyglądają na bardzo dobre jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zupełnie ale totalnie nie słyszałam o tej marce, ani o pędzlach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Te pędzle wydają się naprawdę świetne :D O marce nie słyszałam, ale może skuszę się na zakup pędzli :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Blendowanie cieni to dla mnie wyższa szkoła jazdy, czy pędzel czyni cuda? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę zainwestować w pedzle bo moje sie zuzyly

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych pędzli. Podoba mi się ich wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Markę znam dość dobrze, jednak takich pięknych pędzli u nich jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydałby mi się taki do blendowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam kilka pędzli z tej serii i dla mnie są takie średnie...gęstość włosia mogłaby być większa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tych pędzli, ale fajnie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mają śliczne opakowanie i do tego ciekawie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne są! Ja też je chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobsja mi sie wszystkie. Nsjczesciej uzywam do pudru :) bardzo ladne, wakacyjne, morskie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam pędzle a te wyglądają naprawdę całkiem spoko. Jeszcze ten kolor, uwielbiam błękit :)

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/07/przedpremierowo-adam-agata-czykierda.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Wizualnie, pięknie się prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Donegal zawsze ma piękne pędzle <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znałam tej firmy, ale prezentują się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne są te pędzle :) A ich design skradł moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądają świetnie! Chciałabym wiedzieć je w swojej kolekcji 😃♥️

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mam jeszcze tych pedzli 🙂

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne te pędzle szczególnie ten 1 ja wolę takie właśnie grubsze.

    OdpowiedzUsuń
  33. Pędzelki prezentują się wręcz olśniewająco :)
    Zwłaszcza pędzelek do podkładu chciałabym przetestować.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda że pędzel do podkładu się nie spisał, ale za to fajnie że do pudru pędzel jest fajny i nic nie wypada :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Z pędzli tej marki mam ten do blendowania i jest całkiem fajny, chociaż nie przy wszystkich cieniach się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ładnie wyglądają, zachęcasz

    OdpowiedzUsuń
  37. Muszę zakupić jakieś nowe pędzle do kolekcji ale zdecydowanie wolę dołożyć i kupić coś lepszej jakości mimo wszystko - najlepiej pracuje mi się z M brush Maxineczki choć cena powala :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam pędzle tej marki jdnak w wersji marmurkowej i zachwyciła mnie ich jakość. Mega!

    OdpowiedzUsuń
  39. Całkiem ciekawie się zapowiadają, może przetestuję!
    Pozdrawiam,
    Samodiwa

    https://samodiwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Pędzel do podkładu mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też pędzlom do podkładu mówię- nie e :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ja jestem oddana swoim hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo podoba mi się ta seria wizualnie:) Piękne stożki ombre:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajnie się prezentują te pędzle.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger