sobota, 18 sierpnia 2018

Nanshy


Hejka!
Jakiś czas temu do mojej kolekcji pędzli trafiły nowości marki Nanshy. Jest to marka, która dba o jakość i estetyczność swoich produktów. Podoba mi się bardzo to, że mają bardzo bogatą ofertę pędzli nie dość, że znajdziemy je w przeróżnych kształtach to także zachwyciły mnie swoim fantastycznym wyglądem. A dziś przedstawię Wam kilka rzeczy, które otrzymałam w ramach współpracy z marką do testów. Zapraszam do czytania. 

Produkty przyszły do mnie przepięknie zapakowane z plastikową kosmetyczkę, która ze względu na swoją wielkość sprawdzi mi się idealne na jakieś wyjazdy czy podróże. Jest ona bardzo pojemna i myślę, że zmieściłabym w niej wszystkie kosmetyki do pielęgnacji jak i do makijażu, które chciałabym zabrać ze sobą przy tym mogłabym je trzymać w jednej kosmetyczce. 


Drugim produktem jest gąbeczka do nakładania podkładu Marble Blender, która nawet przed zamoczeniem jest bardzo mięciutka. Jest ona bardzo miła dla skóry i za jej pomocą szybko możemy sobie poradzić z nałożeniem płynnych produktów. Używam jej także do robienia bakingu i też sprawdza mi się genialne! Trafił mi się także bardzo ładny marmurkowy kolor gąbeczki, obawiam się trochę jednak, że będzie się ona z każdym kolejnym użyciem mniej estetycznie wyglądać, jednak jak na razie po kilku myciach nie zauważyłam, żadnych zmian i fajnie i łatwo się ją szoruje.


A teraz mam Wam do pokazania także 3 pędzelki do makijażu oczu jak i twarzy: 

Nanshy Liner - nigdy nie byłam przekonana do tego typu pędzelki dopóki nie wypróbowałam tego! W bardzo łatwy sposób możemy ładnie zrobić kreskę, idealnie sprawdzi się on przede wszystkim do żelowego eyelinera.


Nanshy blending Eyeshadow - od dawna szukałam pędzla dzięki, któremu mogłabym podkreślić swoje załamanie powieki, te które ja posiadam zdecydowanie są za duże i nie nadają się rozcierania cieni w załamaniu. Dzięki temu pędzlowi mogę precyzyjnie rozetrzeć linię cieni i ładnie ją rozblendować.



Nanshy Angled Airbrush Fa01 - jest to pędzel typu flat top, który świetnie sprawdza mi się do nakładania podkładu, nie robi smug jak to często bywa w przypadku używania tego typu pędzli. Teraz nawet używam go częściej niż gąbeczki i jest moim zdecydowanie faworytem. 




46 komentarzy:

  1. Mam jeden pędzelek tej marki i lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ich pędzle, są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. już sama kosmetyczka bardzo fajna, a z zawartości podoba mi się gąbeczka, bo dla mnie są najwygodniejsze ;)
    http://mayylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tych pędzli nie mam, ale wyglądają na solidne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie mam pedzli tej marki, ale bardzo mnie kusza i widze ze sa pieknie wykonane :D

    OdpowiedzUsuń
  6. tej marki nie mam akurat nic ale podobaja mi sie pedzle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pędzle wyglądają super, nie miałam jeszcze tych od nanshy ani ich jajeczka,

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju pędzle do makijażu i chętnie je kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem jak z miękkością tej gąbeczki. Mam kilka takich gąbek, które nie nadają się do malowania, bo są nieziemsko twarde. O pędzlach Nanshy słyszałam wiele dobrego i muszę je w końcu wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pędzle wyglądają naprawdę obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli miała bym wybrać jeden z tych produktów wybrała bym bez wachania duży pędzel, jest bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam jeden pędzelek z tej firmy - również do linera o takim kształcie włosia jednak sam pędzelek jest załamany - nie pamiętam numerku :)
    Firma naprawdę porządna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten do podkładu przydałby mi się najbardziej :) Eyeliner używam w pisaku więc nie mam potrzeby pędzelka.

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Tych pędzelków niestety nie mam jeszcze w swojej kolekcji, choć mam ich już na prawdę dużo. Wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądają. Nie widziałam ich nigdzie wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pędzle Nanshy do oczu i bardzo je sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze mówiąc nie znam tej firmy, ale to pewnie dlatego, że nie lubię makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No pierwsze słyszę o tej marce. Gąbka ma super kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pędzelki wyglądają super - z chęcią przyjrzę im się bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  20. znam markę ale nie miałam jeszcze tych pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  21. genialne pędzle! :) takimi to można się malować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gąbeczka bardzo mnie zaciekawiła tylko szkoda, że taka jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie znam marki, jajeczko mnie zaintrygowało

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tych pędzli. Mam kilka na oku i przy następnych zakupach kosmetycznych z pewnością w nie zainwestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Słyszałam dużo pozytywnych opinii na temat tych pędzli :) Muszę raczej w nie zainwestować dobry pędzel to jednak to 😊

    OdpowiedzUsuń
  26. Pedzle prezentuja sie naprawde porzadnie. Warto inwestowac w cos lepszego. Ja musze moj flat top wymienic.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pędzle zawsze mnie kuszą, a te pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie znam marki, chętnie sie przyjrzę

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam jeszcze tych pędzli, chociaż markę znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podobają mi się te pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam gąbeczkę z Nanshy, ale zieloną i jestem baardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wcześniej nie znałam pędzelków ej marki. Z pewnością można nimi wykonać idealny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  33. te pędzle mnie zainteresowały, choć jestem oddana swoim Hakuro

    OdpowiedzUsuń
  34. Słyszałam wiele dobrego o pędzlach tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie znam pędzelków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  36. Podobają mi się te pędzle już od dawna i słyszałam o nich dużo dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  37. Przyznam, że najchętniej wypróbowałabym pędzel od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  38. fajne sa,,chetnie bym je poznala.

    OdpowiedzUsuń
  39. Pędzle to podstawa idealnego makijażu. Koniecznie muszę wyposażyć się w takie akcesoria.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie znam ich pędzli, ale wyglądają fajnie !

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie korzystam z pędzli. Nie robię sobie makijażu i po prostu nie potrzebuje takich gadżetów.

    OdpowiedzUsuń
  42. Gąbeczki o takim kształcie jeszcze nie miałam, chętnie bym sprawdziła czy wygodna;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger