poniedziałek, 2 lipca 2018

Harmony Life (plus) - seria Hair Jazz

Dużo się słyszy o produktach, które mają za zadanie przyśpieszyć porost naszych włosów. Produkty te są z różnych półek cenowych, jedne droższe, drugie nieco tańsze - ale czy warto w nie inwestować? Dziś chciałabym Wam przedstawić zestaw z serii Hair JAZZ, który możecie nabyć na stronie harmonyplus.pl. Dokładniej, jest to Hair JAZZ lotion oraz szampon (klik). Według producenta, produkt posiada gwarancję nawet trzykrotnego przyśpieszenia porostu włosów, zmniejszenia ich wypadania oraz nadania im blasku i miękkości. Przeznaczone do każdego rodzaju włosów.



Stosowanie szamponu jest średnio wygodne. Musimy nim umyć tylko nasadę włosów, następnie pozostawić spieniony produkt na 2 minuty, a później, jeśli nie jesteśmy zadowolone z efektu po w/w szamponie umyć włosy swoim normalnym szamponem. Szampon należy stosować co 2-3dni, więc jeśli ktoś myje włosy codziennie, to nie należy myć ich szamponem Hair JAZZ każdego dnia, a zamiast niego zastosować zwykły. Zapach nie należy do najładniejszych, pachnie trochę jak lekarstwo, ale wiadomo, to nie zapach decyduje o działaniu. Szamponu wystarczy na bardzo dużo myć.


Odżywka (lotion) za to jest bardzo wygodna w użyciu. Wystarczy na osuszone wcześniej włosy ręcznikiem popsikać odpowiednią ilością lotionu i wmasowywać we włosy około 2 minuty. Zapach dużo lepszy od szamponu, ale nie utrzymuje się długo na włosach więc nawet gdyby komuś nie przypadł do gustu, to nie zniechęci się do stosowania. Produkt całkiem wydajny, łatwo się aplikuje.


Moje ogólne wrażenia po stosowaniu tej serii są dobre, ale po produkcie z takiej półki cenowej spodziewałam się nieco więcej. Włosy faktycznie rosły szybciej, ale na pewno nie aż trzykrotnie. Z wypadaniem włosów nie zauważyłam jakiejś zmiany, nadal wypadają mi w bardzo podobnej ilości co przed stosowaniem. Osobiście nie mam większych problemów z rośnięciem włosów, więc może dlatego nie widzę takiej różnicy. Polecam jednak użyć tego zestawu osobom, które mają z tym problem.

42 komentarze:

  1. Miałam kiedyś troszkę inny zestaw tej marki i nie do końca byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Great products! Amazing post dear :)
    Have a lovely week xx

    V L V – new post

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z dystansem podchodzę do takich produktów. Jakoś nie wierzę w ich super działanie.

    OdpowiedzUsuń

  4. I love the post:)
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio jest szał na te produkty , dostaję nawet maile z pytaniami od czytelniczek czy je znam i czy używałam, chyba czas poznać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie znam nic z Twojego postu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne produkty, chętnie bym się w nie zaopatrzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo już czytałam o tej marce i ciągle mnie ciekawi. Jak skończe swoje wielkie zapasy to z pewnością skuszę się na jakiś produkt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mojej dziewczynie pod rzucę post. może zainteresuje się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tą markę i ich szampon oraz odżywkę ale jakiegoś szału nie było przy ich stosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie niestety się nie sprawdziły, ani nawet u siostry, szkoda

    OdpowiedzUsuń
  12. Na temat tych produktów czytałam wiele różnych opinii i chyba rzeczywiście musiałabym wypróbować je na moich włosach, gdyż u każdego jak widać te same produkty sprawują się inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam produktów ale chetnie bym przetestowała ��

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie stosowałam tych produktów, ale już trochę o nich czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe produkty, nie stosowałam takich jeszcze ale z chęcią bym wypróbowała :)
    Mogą być naprawdę Dobre !

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam jeszcze o tych produktach wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś co chwilę sięgałam po nowe produkty, które miały mi pomóc w posiadaniu pięknych włosów, dzisiaj raczej podchodzę do tego sceptycznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dostałam ostatnio do testu produkty przeciw wypadaniu włosów. Dokładnie szampon. Zużyłam już prawie całą butelkę i jak na razie szału nie ma. Wydaje mi się że aby były efekty należy stosować suplementację. Bez niej ani rusz.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie stosowałam akurat tego produktu, ale nie wierzę za bardzo w rzeczy typu przyspieszacz porostu włosów, nie zauważyłam jakichś specjalnych efektów, a włosy jak wypadały tak wypadają..
    la-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Stosowałam niedawno te produkty i jestem średnio zadowolona z nich. Miałam podobne odczucia co Ty. Może i rosły szybciej, ale niewiele. I nie przestały wypadać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bylam ciekawa tej firmy, ale czytalam tez kiepskie opinie i jakos nie czuje potrzeby wyprobowania. Chociaz kazdy inaczej reaguje. Sama nie wiem. Musialabym wyprobowac, aby wyrobic sobie na ich temst opinie

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy mnie ten zestaw nie kusił i widzę, że słusznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Średnio wierzę w tak szybki porost włosów, ale w sumie mam długie włosy, więc nie potrzebuję żeby szybko rosły :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zupełna nowość dla mnie, chociaż staram sobie przyswoić coraz większą ilość kosmetyków do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  25. te produkty wiedze pierwszy raz

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie się sparwdził, choć czytałam wiele złych opinii

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że średnio Ci się sprawdził produkt.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie jakoś nie kuszą produkty tej marki. Nie mam problemu z wypadaniem, a włosy mam długie, więc nie potrzebuję nic na wzrost :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja chętnie mogłabym użyć tego zestawu. Chciałabym przyspieszyć porost włosów. Ciekawe czy by mi pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam kiedyś produkty tej marki i sprawdziły się tak, jak u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  31. nie słyszałam o nich wczesniej.

    OdpowiedzUsuń
  32. nie znałam wcześniej takiej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Aż wstyd się przyznać, ale produkty te widzę pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie wiedziałam, że taka seria istnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Testowałam kiedyś szampon i odżywkę z tej marki i efekty byly kiepskie;(

    OdpowiedzUsuń
  36. mialam kiedys dosc dawno i chyba bylam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam kosmetyków, ale zapowiadają się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja muszę znaleźć jakieś preparaty właśnie na problem wypadania, wzmocnienia i na wzrost nowych kłaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Czytalam o nich jednak mają srednie opinie

    OdpowiedzUsuń
  40. Dla każdego dobre jest coś innego. Ostatnio używałam szamponu, który wszyscy chwalą, a mi nie przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger