wtorek, 30 października 2018

Wishlist Zaful


Hejka!
Przeglądając ostatnio stronę Zaful natknęłam się na wiele ciekawych nowości, które szczególnie spodobały mi się na stronie. Zima zbliża się do nas wielkimi krokami więc postanowiłam zaopatrzyć się w kilka cieplejszych bluz i kurtek. Dlatego też chciałabym Wam dzisiaj pokazać te rzeczy, które najbardziej przypadły mi do gustu i może Wam też się coś z tego spodoba. Więc zapraszam już do oglądania. 
















17% off coupon: ZFACTION   ZFMOVE

40 komentarzy:

  1. na jesień takie ciepłe rzeczy w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne propozycje, kocham ciepłe swetry i bluzy z miłych, miękkich tkanin

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne propozycje. Uwielbiam ciepłe ubrania, które są wykonane z delikatnych materiałów. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci, że podobają mi się Twoje propozycje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwony sweterek mi się podoba, idealny na jesienny czas

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga pozycja i ostatnia bardzo w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z taką wyprawką jesień i zima Ci nie straszna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza z laczonych materialow najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. te futerkowe kurtki są w tym roku mega modne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Na chłodne jesienne dni ciepłe bluzy się przydadzą!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne rzeczy, dawno nic stamtąd nie zamawiałam;/

    OdpowiedzUsuń
  12. ta bluza miś jest cudna ! <3
    super wishlista :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne propozycje :*
    Futerko przykuło moją uwagę <3
    https://dreamstyleblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne ubrania, idealne na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie jeansowe kurtki z futerkiem! Świetny wpis 💖

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tego zestawienia tylko ten czerwony kardigan mi się spodobał jest naprawdę cudny i chciałabym taki mieć w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi na zaful smignal ostatnio taki fajny plaszczyk szaro-pudrowy roz, na ktory od ponad roku poluje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna wishlista, naprawdę ciekawe propozycje :)
    poklikałam!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam podobną jeansowke z białym misiem, tylko gdzie ja ją wsadziłam!? ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. to pierwsze futerko jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie futerko bym chciała. Wygląda na miękkie i przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale świetne są tam ubrania! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi się spodobał ten czerwony sweterek, ma piękny kolor i fajny krój.

    OdpowiedzUsuń
  24. To pierwsze futerko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze chciałam mieć taką jeansową kurtkę z ociepleniem w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, świetne wybory <3 Bardzo w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Te misiowe kurtki muszę mieć *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja na jesień lubię takie kardigany jak ten czerwony

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakochałam się w tej jeansowej kurtce! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. WOW! Świetne propozycje jeansowa kurtka jest mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. czerwony sweterek najbardziej mi się spodobał :

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger