środa, 18 lipca 2018

Revers cosmetics II


To już kolejny post o kosmetykach marki Revers Cosmetics. W poprzednim poście przedstawiłam recenzję kilku nowości tej marki - więcej przeczytać możecie klikając tutaj. Dziś chciałabym opowiedzieć Wam trochę o innych produktach owej firmy. 

Zacznę może od kosmetyku, który najbardziej skradł moje serce, a mianowicie jest to Camuflage liquid corrector w odcieniu 101 Beige. Korektor idealnie stapia się ze skórą, zakrywa wszelkie niedoskonałości, utrzymuje się nawet kilka godzin i nie wymaga poprawek. Produkt nigdy nie zważył mi się na buzi ani nie zrobił żadnego psikusa. Konsystencję ma idealną jak dla korektora - nie za gęsty, ani nie za rzadki. Do tego jest bardzo wydajny. Dla mnie to prawdziwy hit! Cena 14zł/10ml


Kolejne produkty to wosk i kredka do brwi w odcieniu Dark Brown. Kredką bardzo wygodnie się rysuje, ma ładny kolor i długo utrzymuje się na brwiach, a trwałość produktu możemy przedłużyć stosując wosk, który dodatkowo wygładza nasze brwi. Duet ten świetnie ze sobą współgra, obie kredki są miękkie ale nie kruszą się, pigmentacja jest naprawdę bardzo dobra. Cena każdej z kredek to 7zł.



Następny produkt do brwi to kompaktowa paletka do brwi, w której znajdziemy trzy cienie, wosk oraz pędzelek i gąbeczkę, które mają za zadanie zadbać o wygląd naszych brwi. Cienie mają dość dobrą pigmentację, można nimi zrobić naprawdę ładne brwi (jeśli się potrafi haha), a wosk tak jak w przypadku kredki ładnie je wygładzi i sprawi, że nasze brwi nie będą "powykręcane" w każdą stronę. Cena tego zestawu to 12zł.


Podkład Ideal Matt to produkt, który ma za zadanie zmatowić naszą cerę, pozostawiając ją jednolitą i gładką. Podkład ten nie zatyka porów ani nie tworzy też tak zwanego efektu maski, więc duży plus. Nie zmienia też zbytnio odcienia na buzi (nie różowieje), delikatnie matowi, ale niestety bez użycia pudru matującego się nie obejdzie. Podkład wytrzyma kilka godzin, ale na pewno nie 16 tak jak pisze producent. Mało który podkład jest w stanie wytrzymać tyle czasu, więc dla mnie to nie wada. Produkt zapewnia dobre krycie i ujednolicenie koloru skóry, jednak trzeba z nim uważać, bo lubi czasem poplamić ubrania przy ściąganiu czy zakładaniu bluzki. Ogółem polubiłam się z tym podkładem. Dostępny jest w 3 różnych wersjach, także myślę, że każda wybrałaby któryś dla siebie:) Cena to 19zł / 30ml



Ostatnim produktem, jaki chciałabym Wam pokazać, jest lakier DIVA w kolorze nr 15 (czerwony). Lakier ten ma duży pędzel, który jest baaardzo wygodny w użyciu, w moim przypadku dwa pociągnięcia zapewniają pokrycie lakierem całego paznokcia. Ma świetne krycie już po pierwszej warstwie. Polubiłam malowanie paznokci tym lakierem i myślę, że powiększę swoją kolekcję o inne kolory - a jest ich sporo! Jestem bardzo miło zaskoczona jakością i wydajnością tego produktu i z czystym sumieniem mogę go Wam polecić. To dobre rozwiązanie kiedy chcecie mieć ładne paznokcie, a nie macie czasu, by bawić się z hybrydami - lakier wygląda tak samo ślicznie jak hybryda. Cena to 9zł / 15ml




42 komentarze:

  1. Bardzo lubię markę Revers♡
    Ten korektor i cienie do brwi mam i są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, piękne pazurki, uwielbiam czerwone lakiery, bardzo podobają mi się także brwi. wyglądają naturalnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kosmetyki chętnie bym je poznała, piękne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten korektor i bardzo go sobie chwalę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. są mi obce te kosmetyki, ale paletkę cieni wypróbowałabym

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletkę do brwi i korektor miałam i fajnie się u mnie spisały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. odjechanestudia19 lipca 2018 12:01

    nie słyszałam jeszcze o tej firmie ale pazurki wow <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier do paznokci jest naprawdę piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Duzo o nich czytalam w sieci, ale jakos mnie nie przekonuja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Korektor jest fajny, jednak to jedyny produkt tej marki jaki mi przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi sie lakier. Lubię czerwone paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem podkladu. Lakierow tej firmy nie mialam. Ale czerwien to jeden z moich ulubionych. Twoje pazurki wygladaja swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś okazję poznać kilka z tych produktów i są całkiem niezłe. Patrząc na cenę, myślę, że warto wypróbować te kosmetyki i znaleźć swoje ulubione. Bardzo ciekawi mnie lakier do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji nic mieć tej marki, jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten podkład chyba ma mi przyjść do testowania, więc fajnie że Ci się sprawdza :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeszcze nie miałam okazji poznać tej marki

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać, że marka inspiruje się innymi firmami. Ten korektor wygląda jak korektor z Catrice. Ostatnio odkryłam że w sklepie nieopodal są produkty tej marki - będę musiała w końcu sama coś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam te cienie z woskiem do brwi i świetnie mi się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podkład i cienie bardzo wpadły mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam mini paletę cieni tej firmy i jak za nie całego piątaka była świetna!

    OdpowiedzUsuń
  21. mam ten korektor, ale jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe czy u mnie by się tym razem sprawdziły...

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam nic tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa jestem korektora :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Korektor przypomina ten słynny od firmy Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dobry jest ten set do brwi, bardzo go lubię. Świetnie sie sprawdził u mnie tez jako cienie do powiek.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog, cieszę się, że trafiłam na inny blog niż nasz prowadzony przez przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mialam kilka produktów od nich i bylam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  30. Do tej marki mam sceptyczne nastawienie :( Od koleżanek wiem, że nie grzeszą jakością :(

    OdpowiedzUsuń
  31. nie znam oosbiscie ich kosmetykow

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładny kolorek ma ten lakier <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam cienie od revers i sobie chwale. Z twoich testów najbardziej ciekawią mnie podkład i korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Tą kompaktową paletkę do brwi bardzo lubię, przypadła mi do gustu;>

    OdpowiedzUsuń
  35. Paletka bardzo mi się podoba. Kolory są super.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten podkład mam i jestem z niego mega zadowolona! Codziennie go używam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolor lakieru bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger