poniedziałek, 16 lipca 2018

Wishlist Banggood


Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną wishlistą, z której to ubrania i inne rzeczy będą pochodziły ze sklepu Banggood. Myślę, ze wiele osób przede wszystkim kojarzy tę stronę i nie raz miało z nią do czynienia. Sklep ten oprócz ubrań, oferuje nam także gadżety i różnego rodzaju sprzęty elektroniczne. Znajdziemy tam również dekoracje do domu i ogrodu, więc myślę, że wybór jest na pewno ogromny i wielu osobom spodoba się tak duży asortyment. A teraz zapraszam już Was do oglądania rzeczy, które najbardziej przypadły mi do gustu. 

Kilka kategorii przedmiotów, które znajdziecie na stronie:




sukienka - KLIK


zegarek - KLIK

portfel - KLIK

zestaw pędzli - KLIK 


koszula - KLIK

44 komentarze:

  1. mi przypadła do gustu bluzeczka spodnie i torebka

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow ile cennych inspiracji na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebisty zegarek <3 stylizacja również fajna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia koszula zawróciła mi w głowie! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rzeczy :) koszula extra ! A zestaw pędzli właśnie zamawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zegarek, ładne te pędzle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ! Wiele cudownych rzeczy zamieniłabym najlepiej wszystkie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się torebka w takim łososiowym pudrowym różu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ten portfel choć wygląda jak mała torebka

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka, pudrowa koszula i torebka są super! dla mnie jak na portfel to za duży,

    OdpowiedzUsuń
  11. ta mała torebeczka jest całkiem niezła

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się portfel i koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne rzeczy, jeszcze tak nie zamawiałam

    OdpowiedzUsuń
  14. pędzle z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta bluzka wyglada bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zegarek i portfel wyglądają super a na dodatek są mega przydatne. Super lista! Już kiedyś słyszałam o tej stronce. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. koszula,pędzelki, torebka,zegarek no same cuda! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten zegarek i portfel - pięknie się prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne rzeczy wybrałaś. Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszulaaaaa swietna i zegarek 😁

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się wszystko. Nie robilam tam jeszcze zakupow

    OdpowiedzUsuń
  22. Dawno nic tam nie zamawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodobała mi się koszula. Uwielbiam takie przygaszone kolory ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zegarek świetny ale chyba 10 to przesada :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Koszula i sukienka mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  26. Spodobała mi się ta koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta pierwsza sukienka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienka mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne propozycje, ale najbardziej ze wszystkiego podoba mi się koszula;>

    OdpowiedzUsuń
  30. Pędzle bardzo mi się podobają, mam podobne z Zoeva.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko mi się podoba , bardzo .

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się ten pudrowo - różowy portfel. Wygląda przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne mają tam rzeczy. Zegarek jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Najbardziej podoba mi się sukienka. Fajna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger