wtorek, 21 sierpnia 2018

Czy robiąc zakupy w internecie, możemy jeszcze zarobić? - Tipli.pl


Myślę, że zakupy przez internet nie są już nikomu obce. Są dużo szybsze, wygodniejsze, no i możemy je zrobić bez wychodzenia z domu. Osobiście, większość rzeczy, które kupuję, zamawiam właśnie przez internet. Ostatnio dowiedziałam się, że z moich zakupów może zwrócić się część wydanych pieniędzy, a to wszystko dzięki stronie Tipli.pl. Na czym to polega i jak możecie dodatkowo oszczędzać pieniądze? Zapraszam do dalszej części wpisu.

Jakie możliwości daje nam Tipli?

Tipli.pl to serwis internetowy, który oferuje nam największy możliwy zwrot z zakupów w Polsce, czyli tzw. cashback. Założenie konta na stronie jest zupełnie darmowe, jedyne czego potrzebujemy, to chwilkę czasu i chęci. Kiedy już założymy konto w serwisie, możemy przejść do robienia zakupów. Spośród pozycji dostępnych na tipli.pl wybieramy sklep, w którym mamy zamiar zrobić zamówienie, i po prostu robimy zakupy! Po złożeniu zamówienia otrzymujemy zwrot części pieniędzy na konto, w zależności od tego, ile cashbacku przypada na dany sklep. Na przykład, jeśli chcemy zamówić bluzkę, która kosztuje 50zł, a zwrot mamy 10%, to cashback wynosi 5zł. Wiadomo, im wyższa cena tym większy zwrot - przy zakupach za 200zł na konto wpłynie nam 20zł. Może to niewiele, ale myślę, że jeśli ktoś przez internet robi większość zakupów, to uzbiera mu się już pokaźna sumka:)


W serwisie możecie zrobić zakupy w popularnych i lubianych sklepach, np. na platformie Aliexpress, Allegro, Iperfumy, Bonprix, Empik, Zalando czy E-zebra, a także wiele, wiele innych. Moim zdaniem warto poświęić minutkę na założenie konta na tipli.pl, by móc się cieszyć stałym zwrotem z zakupów. Pieniądze pozyskane z cashbaku możemy wypłacić w dowolnym momencie, bez ograniczonego minimum - czyli nawet złotówkę :) Na stronie Tipli znajdziemy także szeroką gamę kuponów rabatowych do wykorzystania w sklepach partnerskich. 




A Wy, znacie serwis Tipli.pl? Korzystacie z możliwości cashbacku?


49 komentarzy:

  1. doskonale znam tą platformę, zawsze warto korzystać z takich miejsce, które dają cashback.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej platformie. Fajnie, że wpadłam na Twojego bloga i ten wpis. Bardzo ciekawy i przydatny post.
    Pozdrawiam :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu nigdy wcześniej nie słyszałam o tej platformie, ale się zainteresuję ;)
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej stronie, ale wydaje się być bardzo fajna. Z chęcią założę konto :)
    Bardzo fajny post!
    http://staypositivebypaulen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, a ja tyle czasu robiłam zakupy, nie wiedząc nawet, że mogę zaoszczędzić! Tipli to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałem o stronach tego typu, a szczególnie o tych że zniżkami jak Picodi. Jednak przyznam, że te wydaje się być naprawdę interesującą pozycją. takietamklamstewka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako że w kółko robię zakupy internetowe muszę się zapoznać z ofertą platformy

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tą platformę i zamierzam z niej korzystać -zawsze to jakaś oszczędność na zakupach, które i tak się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dawna mam tam konto i z miłą chęcią korzystam z tego typu ofert.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tym portalu, ale jeszcze nie korzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie korzystam z tej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam tę platformę i również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam tej platformy i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze ich nie znam, ale własnie zamierzam poznać

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam używać tej platformy, jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz o tym słyszę, muszę zacząć korzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubie ta strone, mam i dziala :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna opcja, gdy robi się zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przejrze. I jak jest zalando to biire sie za to :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja korzystam z podobnej strony - refunder;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widziałaś bonusy w Tipli? Mnie one skusiły bardziej :)

      Usuń
  21. Zaczęłam ostatnio korzystać z tej strony. Jako, że robię dużo zakupów przez Internet to może uda mi się na tym coś ugrać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam ta platforme i korzystalam nieraz .polecam

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam tą stronę - wtyczka zawsze przypomina mi o cashbacku ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. znam i korzystm, zwłaszcza jak kupuje na alie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mega dużo kupuję w Internecie, więc dla mnie to idealna opcja, muszę więcej o tym poczytać i założyć konto.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio nie kupuje w internecie tyle co kiedyś, ale myślę że i tak warto przyjrzeć się tej stronce;>

    OdpowiedzUsuń
  27. Stronę znam i chętnie z niej korzystam, oszczędzanie to dobra rzecz

    OdpowiedzUsuń
  28. korzystam z tej platformy i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy z tej platformy nie korzystałam, ale będę o niej pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja juz na tej stronie swoje konto zalozylam. Przymierzam sie do zakupow internetowych i mam nadzieje, ze dzieki tipli tez troszke uda sie zaoszczedzic 😁

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam już tam konto i oszczędzam jednocześnie wydając :) niemożliwe, ale prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Od jakiegoś czasu znam ten portal i bardzo chętnie z niego korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Znam i korzystam i bardzo sobie chwalę :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Już coś obiło mi się o tym o uszy i muszę przyznać że coraz bardziej mi się to podoba.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja ostatnio coraz częściej robie zakupy w sklepach internetowych. jest to po prostu wygodne, a do tego tak jak w sklepie Swojska Piwniczka mogę bez problemu kupic wszystkie ekologiczne produkty jakich potrzebuję. W sklepach stacjonarnych jest to niestety czasem trudne

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja również pierwszy raz słyszę o tym portalu i nigdy wcześniej mi się nie obiło o uszy, aby coś o nim mówili. Osobiście bardzo lubię robić zakupy przez internet i chętnie robię w http://pl.aliexpress.com/category/100003109/women-clothing.html?switch_new_app=y gdzie w końcu jeżeli chodzi o ciuchy to muszą one być nawet na zapas.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger