czwartek, 16 listopada 2017

Pierre Rene Palette Match System

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną recenzją kosmetyków od  Pierre Rene, w planach mam także napisać recenzję jeszcze o innych nowościach tej marki, ale o tym przekonacie się już niebawem. Teraz chcę Wam zaprezentować magnetyczną paletkę, do której cienie wybieramy sobie sami! Możemy w niej umieścić 10 magnetycznych wkładów  i ułożyć je tak jak nam się podoba. Dostępny jest także wariant, który mieści w sobie 6 takich wkładów. Cena za dużą paletkę to 89.99 zł, a za tą mniejszą to 59,99 zł.


Paleta jest zamykana na magnes i bardzo dobrze zabezpiecza cienie przed uszkodzeniami. Kolejnym jej plusem jest to, że pokrywkę możemy zdjąć całą i odłożyć na bok, jest to bardzo poręczne i  nie przeszkadza nam podczas robienia makijażu. Wymiary palety to 16,5 cm - 8,1 cm. Taki gadżet idealnie sprawdzi się nam podczas wyjazdu, możemy sami wybrać sobie kolory, które chcemy ze sobą zabrać, a ich wyciąganie jest w praktyce bardzo proste, należy wypchnąć wkład od dołu, jeżeli chcemy by jego miejsce zajął inny cień. Do paletki został także dodany dwustronny aplikator w postaci pacynek. Całość prezentuję się bardzo profesjonalnie i elegancko. Myślę, że taka paletka sprawdzi się także wizażystkom przez to, że można samemu dobierać warianty w zależności od własnych potrzeb.


Jeżeli chodzi o same cienie to ich pigmentacja jest na bardzo wysokim poziomie. Nie ma żadnego problemu także z rozcieraniem cieni. Nie spodziewałam się, że będą się tak idealnie razem ze sobą łączyć. Paleta którą ja posiadam nazywa się "Delicate Charm" i środku znajdują się wkłady o numerkach 78, 79 ,80 ,52 ,68 ,59, 75, 90, 101, 83. Jedynym minusem całej kompozycji jest to, że nie jest ona do końca kompletna dlatego, że brakuje mi tutaj bazowego cienie, którego mogłabym zaaplikować po nałożeniu bazy. 

Swatche kilku cieni:




A Wy mieliście kiedyś styczność z cieniami tej marki? Podzielcie się opinią w komentarzach. 


55 komentarzy:

  1. super cienie, bardzo ładne kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam cienie ,szczególnie ciemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam paletkę z tej firmy już 4 rok... Trochę o niej zapomniałam, a jest cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolorki chociaż muszę przyznać że ostatnio "mam fazę" na brązy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki wyglądają super, faktycznie mają świetną pigmentacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam taką magnetyczną paletkę, tylko trochę inne odcienie. Również jestem zdania, że pigmentacja jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Slicznie skomponowana jest ta paleta :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kolory, swego czasu bardzo przepadałam za tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jest to paletka w moich kolorach :D Ja raczej brązu, beże i bordo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka cieni PR i bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się te kolory - paleta idealna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kolorki. W tym tyg zakupi łam dwa cienie od nich i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo rzadko uzywam cieni, wiec sie z nia nie zapoznalam. Piekne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne kolory ale puki co nie stosowałam z tej firmy. Taka paleta to jednak dobra sprawa i dobrze było by ją nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem Ci, że bardzo fajne odcienie :) Jak dokończę swoją z MUR to chyba zainwestuję w taką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie mam nawet żadnego kosmetyku z tej firmy ale cienie ładne są :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Jest niesamowita, koniecznie muszę się za nią rozejrzeć! <3
    Jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiedziałam, że Pierre Rene ma w swoim asortymencie paletki. Kolory prezentują się świetnie i fajnie, że można je samemu dobierać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cienie są prześliczne *-*
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super śliczna ta paletka, chyba kupie taką przyjaciółce na urodziny, ucieszy się na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobaja mi sie kolorki. Dodalabym brazy. Fajna opcja, ze mozna sobie samemu dobierac odcienie. Podoba mi sie takie rozwiazanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy tej próbowałam cieni tej firmy, ale podobają mi się kolory które tu przedstawilas. Szukam czegoś dla siebie, więc pewnie się skuszę ��

    OdpowiedzUsuń
  23. pigmentacja świetna, piękne kolorki !!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow pigmentacja rewelacyjna.paletka idealna do codziennego makijazu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Paleta prezentuje się naprawdę świetnie. Idealne jak dla mnie kolory. Nigdy dotąd nie miałam i nadal nie mam w posiadaniu nic z tej firmy, ale muszę przyznać, że tą paletkę z przyjemnością wzięłabym w soje ręce :D muszę zastanowić się nad jej kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Całkiem wygodne rozwiązanie z tym opakowaniem. Fajna sprawa, że górę można sobie odłożyć na bok;>

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam nigdy styczności z tą marką, więc się nie wypowiem. Cienie bardzo ładne i widać, że są dobrze napigmentowane :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O tej firmie słyszałam wiele, ale sama jeszcze nic od nich nie miałam. Cienie mają super pigmentacje.

    OdpowiedzUsuń
  29. No niestety paletka nie jest w moim guście brakuje mi tu brązów ;(

    OdpowiedzUsuń
  30. stosuję i bardzo lubię te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  31. miałam kilka cieni do powiek tej marki i były całkiem dobrej jakości :) :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam ich pojedyncze cienie i byłam zadowolona; miały super pigmentację. Lubię palety do samodzielnej kompozycji; przynajmniej wiem, ze zużyję wszystkie cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie mam cieni tej firmy ale musze przyznac ze swietny pomysl z tymi magnesami ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne odcienie. Myślę że paletka warta swojej ceny

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygląda ładnie choć to zupełnie nie moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne kolorki, trochę przeraża mnie cena :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam tych cieni, ale paleta obłędna. Warta każdej ceny!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo podobają mi się te kolory. Jeszcze nie miałam cieni z tej marki ale mnie zachęciłaś.
    Zapraszam:
    http://zeszminkanaustach.blogspot.com/2017/11/marionetka-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy jienizywalam paletki z tej firmy ale wyglada ciekawie :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  40. Powiem szczerze, ze nie znałam dotąd tej marki, ale jestem bardzo zaintrygowana. Podoba mi się opakowanie magnetyczne. A na dodatek możliwość kombinacji z cieniami jest WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  41. gdyby było w niej jeszcze więcej brązów! <3 Ah... cudna!

    OdpowiedzUsuń
  42. Niestety nie korzystałam z kosmetyków tej marki. Paletka wygląda super i kolory bardzo mi sie podobają

    OdpowiedzUsuń
  43. piękne kolory, ja też jestem za tym że powinna mieć więcej brązów ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne kolory na tą zimę za oknem. Rewelacyjna propozycja, oby takich więcej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger