piątek, 10 sierpnia 2018

Neess


Lakiery hybrydowe już od dłuższego czasu królują na polskim rynku, firmy co rusz wypuszczają nowe kolekcje, prezentują co raz to nowsze formuły. Wybór jest przeogromny, ale w które lakiery tak na prawdę warto zainwestować? Wiadomo, że ceny hybryd nie należą do najtańszych. Postanowiłam przetestować lakiery marki Neess. Jeśli jesteście ciekawi, jak mi się sprawdziły, to zapraszam do dalszej części wpisu.


Lakiery które mam okazję testować, to: 7412 ROMEK ATOMEK, 7416 NEONOWY WYSKOKOWY, 7413 O RETY FIOLETY, oraz 7411 DZIKIE GAJE. Wszystkie lakiery zapewniają dobre krycie już przy pierwszej warstwie, jednak pełny i wyrazisty kolor uzyskałam nakładając dwie warstwy (jak na wzornikach). Lakiery nie odpryskują, nie "odłażą", łatwo się je aplikuje dzięki szerokiemu pędzelkowi. Kolorki pochodzą z kolekcji "lato 2018", oprócz tych czterech które możecie zobaczyć na zdjęciach, jest także wiele innych, ciekawych odcieni. Obejrzeć możecie je TUTAJ. Paznokcie wykonane tymi hybrydami spokojnie wytrzymają wam nawet 3/4 tygodnie bez konieczności poprawek.

Kolory są intensywne, żywe i z pewnością odrazu kojarzą nam się z latem. Za buteleczkę o pojemności 8ml zapłacicie 29,99, co według mnie jest ceną rozsądną zwłaszcza, że produkt jest wydajny i wytrzymały. Mogę Wam je z czystym sumieniem polecić. :)





44 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się te kolory! Cudne:* Ja na hybrydy muszę chodzić do kosmetyczki..

    OdpowiedzUsuń
  2. O tej marce lakierów jeszcze nie słyszałam. Najbardziej mnie ciekawią "Hi Hibrid" oraz Elisium :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta zieleń jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam od wielu osób, że te lakiery są fajne! Najbardziej wpadł mi w oko ten fioletowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne nazwy, kolory super, przydałaby mi się zieleń ala dzikie gaje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolorki, nie miałam jeszcze lakierów tej marki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nazwy niektórych kolorów chyba nijak mają się do ich barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wybralabym cos dla siebie na pewno

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio naprawdę gustuje w ciekawych letnich kolorach lakierów do paznokci. Takie letnie kompozycje naprawdę fajnie wyglądają na opalonych dłoniach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam duzo dobrego o tej marce, po tej recenzji na pewno wypróbuje te lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne kolorki ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne nazwy lakierów - pozytywne podejście to coś co lubię! <3 Romek Atomek - cudowny odcień, z pazurkiem.
    Markę Neess znam już od jakiegoś czasu, aczkolwiek nie testowałam ich produktów, koniecznie będę musiała to zmienić.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie, absolutnie wszystkie bez wyjątku bardzo mi się spodobały!

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie głupie nazwy mają te lakiery. Nie używałam ich jeszcze ale dobrze, jest wiedzieć na przyszłość, że się u Ciebie sprawdziły:)

    OdpowiedzUsuń
  16. lakierów tej marki jeszcze nie miałam. Kolorki piękne :) Niedługo powracam do hybryd, więc pewnie będę się rozglądać za nowymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych lakierów, ale bardzo podobają mi się ich odcienie, szczególnie ten morski i jasno - różowy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolory i lakiery są naprawdę rewelacyjne, ale ja rzadko kiedy maluję paznokcie, a hybryd to w ogóle nie używam :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ostatnio pokochała kolory! A te lakiery to cudo, naprawdę zrobiłbym każdy z nich a jestem bardzo wybredna jeśli chodzi o kolory paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rynek jest przeładowany lakierami hybrydowymi:) Ja mam swoją ulubioną markę, która jest przystępna cenowo i bardzo dobra. Otarta jestem także na nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne kolory, znam ich hybrydy i lubie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tych lakierów i ogólnie marki byłam zawsze bardzo ciekawa. Fajne są te opisy! Coś w końcu naszego, polskiego i nietuzinkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie mialam nigdy lakierow z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam lakiery hybrydowe, a tych lakierów jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie znam tych hybryd, ładne kolory mają

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowne kolory, idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się kolor Dzikie Gaje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie żywe kolory :-) muszę wypróbować:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Baaaardzo oryginalne nazwy szczerze powiem :) dzikie gaje ekstra kolor!

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam kiedyś lakiery z tej marki, dobrze się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam ten neonowy wyskokowy i bardzo go lubie

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam jeszcze ich lakierów ale ta czerwień musi być moja, jest idealna.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś trafiłam na nie w Rossmannie i byłam z nich zadowolona. Ciekawe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzikie Gaje to przecudny kolor. A ogólnie te lakiery mają świetne nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Testowałam już naprawdę wiele hybryd, ale tych marki Neess jeszcze nie miałam okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podobają mi się te kolory. Czerwony jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  37. WOW *.* Jakie piękne kolory mają te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  38. nie znam tej marki, ale kolorki super

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolor o nazwie dzikie gaje bardzo mi się podoba, chcę taki;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger