sobota, 8 września 2018

Back to School czyli jak poradzić sobie z nowym rokiem szkolnym




Cześć cześć !
Pierwszy tydzień szkoły za nami i szczerze mam już dość. Klasa maturalna to jednak nie przelewki i od początku trzeba ruszyć z grubiej rury i wziąć się pracy. Pierwsze sprawdziany i próbne matury już zostały zapowiedziane, przez co trzeba będzie na wszystko sobie zorganizować trochę czasu i odpowiednio się przygotować. Dlatego też dziś przychodzę do Was z postem jak możemy poradzić sobie z narastającymi obowiązkami i znaleźć trochę czasu dla siebie. Zapraszam do czytania. 



Stres naszym sprzymierzeńcem czy wrogiem?

 Wiadomo, że możemy wyróżnić kilka rodzai stresu jedne mobilizują nas do działania i dodają mnóstwa energii czy motywacji, inne wręcz przeciwnie, powodują nie potrzebne zmartwienia i przez to za bardzo wybiegamy w przyszłość. Musimy jednak pamiętać, że przeważnie nasze obawy nie sprawdzają się w życiu codziennym dlatego też możemy spokojnie spać i nie martwić się na zapas. 

Znajdź chwilę dla siebie

Oprócz nauki ważne jest także, aby chwilę odświeżyć umysł i dać mu chwilę odpocząć od ciągłego przyswajania informacji. Ja przeważnie wtedy robię to co lubię i poświęcam czas rzeczom, które sprawiają mi przyjemność czyli np: oglądanie kolejnego odcinka ulubionego serialu, czy uprawiam sport. Dzięki temu mogę spokojnie odciąć się chwilę od szkolnej rutyny i obowiązków.



Ucz się systematycznie

Ta reguła wpajana jest już nam od najmłodszych lat i jeżeli jej przestrzegamy to przynosi ona upragnione efekty. Dlatego też nie powinniśmy odkładać wszystkiego na jeden dzień przed sprawdzianem czy kartkówką, a powoli codziennie przerabiać sobie wszystko w mniejszych partiach materiału, wtedy będzie nam dużo łatwiej się nauczyć.

Rozplanuj swój czas na naukę

Sama po sobie wiem, że jak nie zacznę swojej nauki gdzieś po 2 h od powrotu ze szkoły to wieczorem się tego nie nauczę, ponieważ wszystko mnie rozprasza i nie mogę się kompletnie skupić, wtedy zamiast uczenia się przez godzinę, zajmuje mi to dużo więcej czasu niż bym chciała. Dlatego też trzeba znaleźć sobie taką porę, w której wiedza będzie nam przychodziła z łatwością i bez trudu. 

sukienka - bonprix
torebka - bonprix
buty  - bonprix

Jak Wam się podoba taka forma postów, może chcecie więcej takich pogadankowych wpisów? Dajcie znać w komentarzach :)


54 komentarze:

  1. no sukieneczka mi sie bardzo spodobala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się odoba temat stylizacji, czyli szkoła :) No cóż teraz też mamy wrzesien no i trzeba się uczyć!

      Usuń
  2. Sukienka jest prześliczna, buty zaś nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna stylizacja, z chęcią widziałabym taką sukieneczkę u siebie w szafie! :)
    To prawda, odpowiednia organizacja i opanowanie emocji jest kluczowe w odnoszeniu satysfakcjonujących nas wyników.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Systematyka, brak stresu i odpoczynek są najważniejsze! Ja się na własnej skórze przekonałam że stres bardzo ale to bardzo negatywnie wpływa na psychikę i zdrowie. Tak więc zero stresu! Dasz radę kochana, ostatni rok wcale nie jest taki trudny. Z czasem się wdrazysz. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. co tu duzo pisac - sukienka rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka cuda! Świetne rady, do większości z nich staram się stosować :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bonprix to mój ukochany sklep online, muszę sprawdzić Twoją stylizację, czy poszczególne elementy są jeszcze dostępne, pięknie wyglądasz. ja od 13 lat już pracuję . Matura to jeden z prostszych egzaminów w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja - wyglądasz obłędnie :) Ja już szkolne lata mam za sobą ale nigdy w szkole nie miałam problemu z nadmiernym stresowaniem się - za to teraz w pracy i życiu dorosłym jest to nagminne i wręcz codzienne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię wpisy takie bardziej "pogadankowe". Szkoła jest już właściwie ze mną i bardzo miło wspominam ten czas. Co prawda nie przypominam sobie, żeby aż tak klasa maturalna była dla mnie stresująca jak tutaj opisujesz. Najbardziej co mnie stresuje aktualnie w życiu to praca i bardzo bym chciała powrócić do lat szkolnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoła jak to szkoła, każdy musi przez to przejść :)
    Bardzo ładnie wyglądasz.

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Pozdrawiam! Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się że mam za sobą czasy szkoły, ostatnia klasa to mega wyzwanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się ta stylizacja. Lekka, ale bardzo kobieca - romantyczna. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie najważniejsze jest planowanie i systematyczna nauka! Świetnie wyglądasz, piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja już mam za sobą okres szkolny, jednak bardzo chętnie bym wróciła do tych czasów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że szkołę mam już za sobą. Nie lubiłam tam chodzić. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja. Buty są świetne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna ta stylizacja!Buciki są mega :) Szkołę to już dawno skończyłam:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Systematyczna nauka nie przynosi efektów wręcz przeciwnie, koduje nasz mozg w taki sposób aby przyswajal wiedze tylko w tedy gdy sie uczymy a nie np prosto z lekcji

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowna sukienka lubię takie,

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja szkołę zaczynam dopiero za ponad dwa tygodnie :) Ale rady bardzo pomocne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja juz sie swoje w zyciu nachodzilam do szkol i na szczescie ten temat mam za soba. Ale pamietaj: nauka poplaca, wiec warto poswiecic swoj czas. Matura byla dla mnie priorytetem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja szkolne lata mam już dawno za sobą. Sukienka przepiękna. ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też jestem w klasie maturalnej, życzę powodzenia, oczywiście świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie wyglądasz!
    To co napisałaś to prawda, uważam tak samo:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja na szczęście szkołę mam za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jako student mam jeszcze 3 tygodnie wolnego :-) warto znać równowagę i nie przemęczać się za bardzo. Czas na odpoczynek musi być.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Na szczęście szkołę mam 6 lat za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka jest piękna a ja na szczęście zakończyłam już edukację.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna stylizacja i może być do szkoły i na co dzień .

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna stylizacja i przy okazji świetne rady dla uczniów

    OdpowiedzUsuń
  30. Na pogadanki to ja zawsze jestem chętna 🙂 a co do fot to sukieneczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uczenie się systematycznie zawsze się u mnie sprawdzało. Od siebie dodałabym jeszcze to, aby nie przejmować się tak bardzo tym co mówią nauczyciele o maturze. Dla mnie to nie był koniec świata, że zdecydowałam się nie robić matury. Naprawdę nie poczułam się przez to gorsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Najważniejsze to by w szkolnym szaleństwie znaleźć chwilę na jakieś drobne przyjemności :) śliczniusia sukieneczka i buciki❤ ma cudne włosy❤❤

    OdpowiedzUsuń
  33. ja z chęcią wróciłabym do czasów liceum :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sliczna sukieneczka! Na lato uwielbiam biale sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta sukienka prezentuje się świetnie. A systematyczność to naprawdę kluczowa kwestia we wszystkim, nie tylko w nauce ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Na odkryte buty robi się już powoli odrobinę za zimno, ale sukienka bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo dobre rady dla kogoś, kto chodzi do szkoły :D Piękna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  38. obłędna kiecka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  39. myslałam ze tekst bardziej edukacyjny bedzie ,a tu bardzo ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie dobrana stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna stylizacja, pięknie wygladasz, sama chętnie bym w nią wskoczyła.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo dobre rady i śliczna stylizacja! ;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger