czwartek, 20 września 2018

Bronzer i rozświetlacz z serii Desert Rose / Bell


Hejka!
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym postem kosmetycznym w którym opowiem o produktach, które możecie znaleźć w szafach Bell, dostępnych w pobliskich sklepach Biedronka. Już na blogu robiłam 2 osobne posty, gdzie pisałam o tej serii. A dziś chciałabym Wam pokazać kolejne kolejne, które testowałam już przez jakiś czas i mam wyrobioną opinię na ich temat. Dlatego zapraszam do czytania

Bronze Powder 


Puder brązujący mające satynowe wykończenie, które niekoniecznie może przypaść każdemu do gustu, jednak mi to aż tak nie przeszkadza. Nie posiada dużych drobinek, ani też nie świeci się jak rozświetlacz. Bronzer ma neutralno-ciepłą tonację, moim zdaniem idealnie sprawdzi się do ocieplenia twarzy. 

Składa się on z 5-ciu kolorów, które idealnie podkreślą nasze kości policzkowe. Ja bardzo lubię je ze sobą mieszać, dzięki czemu mogę uzyskać odcień, który najbardziej będzie mi odpowiadał. Obawiałam się na początku tego, że może być zbyt ciemny, jednak pasuje on idealnie do mojej karnacji. 

Highlight Powder


Puder rozświetlający, który podobnie jak poprzedni produkt ma przepiękne tłoczenie i składa się także z 5-ciu kolorów. Z reguły jestem fanką dość mocnego rozświetlenia,a  ten produkt ma bardzo delikatne wykończenie, jednak gdy mam ochotę na lekki, dzienny makijaż to w tej roli spisuje mi się fenomenalnie. Dodatkowo zachwycił mnie jego odcień, który uważam, że będzie pasował do większości typów karnacji. 

50 komentarzy:

  1. Ten rozświetlacz zapowiada się naprawdę ciekawie. Robię bardzo skromny i mały makijaż, ale on z pewnością by się u mnie sprawdził :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną mają fakturę te pudry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bronzer mi się podoba, jednak rozświetlacz średnio się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie przekonują mnie produkty, które łączą w sobie kilka kolorów w taki sposób, jak te. Niby można wykorzystać każdy odcień osobno, ale prawda jest taka, że przy nakładaniu na pędzel i tak wszystkie zmieszają się ze sobą. Poza tym też wolę większy blask, więc słabe rozświetlacze nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie rozglądam się za nowym pudrem :) Może dzięki Twojemu wpisowi kupię właśnie ten . Super blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham roświetlacz, ale ten faktycznie mógłby być dobrą opcją do makijazu dziennego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę go przetestować, bardzo lubie takie rozświetlające produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bronzer wygląda bardzo ciekawie ogólnie pigmentacja jest na wysokim poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się zdecydowanie bardziej bronzer, chyba kolor byłby dla mnie nawet okej.

    OdpowiedzUsuń
  10. I najlepsze, że to wszystko w Biedronce, tuż pod nosem :)
    Pozdrawiam,

    Miśka
    http://miska-grabowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. I bronzer i rozświetlacz mi się podobają :) Są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo się polubilam z bronzerem

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezentują się świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam je i jestem z nich zadowolona. Fajnie się aplikują i spokojnie można uzyskać za ich pomocą delikatny i naturalny efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi sie wlasnie podoba delikatnosc rozswietlacza. Lubie raczej naturalne, nieprzesadne makijaze. Tylko slabo sie trzyma.

    OdpowiedzUsuń
  16. mają piękne odcienie, muszę je kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  17. zarówno rozświetlacz jak i bronzer są bajecznie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne! <3 piękny bronzer i rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mają bardzo ładne wytłoczenia. Az szkoda ich ruszać tak naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne, fajna delikatna seria

    OdpowiedzUsuń
  21. Interesujące kosmetyki. Lubię firmę Bell.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam okazji przetestować tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam oba i strasznie je lubię :) Używam bardzo często :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze, że się nie świeci. Może w takim razie kiedyś go wypróbuję :)

    sunreads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Rozświetlacz bardzo fajnie się prezentuje! Bronzer też całkiem niezły;>

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawe kosmetyki. Raczej nie używam na co dzień bronzera, dlatego bardziej zainteresował mnie rozświetlacz - jest przepiękny.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Choć osobiście nie posiadam w swojej kolekcji tych kosmetyków, alw używałam bronzera koleżanki. Rewelacja. Byłam wczoraj w Biedronce z zamiarem kupna ale niestety u nas Beauty szafa pusta. Jak pech to pech.

    OdpowiedzUsuń
  28. aktualnie poluję na jakiś rozświetlacz, nie miałam tej marki więc może przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny produkt

    https://eskucinska1.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze przyznam, że po raz pierwszy słyszę o marce Bell. Rozświetlacz prezentuje się naprawdę dobrze. Cudowne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam obydwa te produkty i jestem bardzo zadowolona z efektów, jakie można nimi osiągnąć. Bronzer ładnie dopasowuje się do skóry, a rozświetlacz faktycznie daje delikatny efekt, bez nadmiernego blasku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Te puderki mnie mocno przez Was zainteresowały. Czy Wy możecie z raz napisać kiepską recenzję? ;) Żartuję. I uwielbiam delikatne produkty, które można sobie samemu doprecyzowywać.

    OdpowiedzUsuń
  33. swatch rozświetlacza rzeczywiście ładnie i uniwersalnie się prezentuje. Ja zawsze lubię mieć takie delikatniejszy rozświetlacz w toaletce by "nie walić blaskiem" na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny swatch rozświetlacza, a poza tym, interesują mnie takie kosmetyki, które są wielofunkcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam.ten bronzer, bardzo fajnie sie u mnie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  36. Mają tak fajne wytłoczenia, że żal ich używać :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi się bardzo podobają kosmetyki bell pod względem ich wyglądu. Cudownie się prezentują wyrzeźbione na produkcie kwiaty;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam je i siegam po nie codziennie, kilka dni temu rozbilam bronzer ;/

    OdpowiedzUsuń
  39. te kolorki fajnie mozna mieszać i faktycznie pasować bedzie do każej karnacji

    OdpowiedzUsuń
  40. Bronzer mi się świetnie sprawdza, do tego te wzorki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bell ma bardzo fajne kosmetyki do makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  42. Moja siostra ma ten bronzer i bardzo sobie chwali. Bell pnie się w górę. Mają świetną jakość za niską cenę.

    OdpowiedzUsuń
  43. Widziałam je, ale się na nie jeszcze nie skusiłam. Prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger