wtorek, 18 września 2018

ZoioGirl



Hejka! 
Jakiś czas temu udało mi się nawiązać współpracę ze sklepem Zoio, który posiada szeroki asortyment ubrań, dodatków i butów. Jesień zbliża się do nas wielkimi krokami, dlatego też zaczęłam kompletować powoli swoją szafę na tę porę roku. Na początku przeglądając stronę sklepu  nie wiedziałam na co się zdecydować, ponieważ tyle rzeczy mi się podobało. Ostatecznie padło na 2 sukienki, które będziecie mogły zobaczyć w kolejnym poście, a także na t-shirt i spodnie. 




T-shirt  - KLIK

Robiąc porządki w szafie stwierdziłam, że brakuje mi podstawowych rzeczy, których jak nie będę wiedziała w co się ubrać to sięgnę właśnie po nie. Dlatego też w koszyku znalazł się ten o to t-shirt, który spodobał mi się przede wszystkim ze względu na jego napis "No boyfriend no Problem". Ostatnio też pokochałam się z pudrowo-różowym kolorem i właśnie taki odcień bluzki sobie wybrałam. 





Drugim moim wyborem nad którym przyznaje trochę się wahałam przez obawę czy trafię w rozmiar były te jeansowe spodnie z dziurami na kolanach. Jednak gdy je założyłam okazały się na mnie idealne! Świetnie dopasowują się do sylwetki i można je wystylizować na różne sposoby. 

spodnie  - KLIK

Ostatecznie jestem bardzo zadowolona z tych ubrań, które posiadają bardzo atrakcyjne ceny, a jakością nie odbiegają od produktów z sieciówek. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie i tak samo jak mi spodoba się wiele rzeczy! 

Dodatkowo mam dla Was kod rabatowy do zamówień powyżej 100 zł z hasłem "ruudegirls18" macie zniżkę na -10 % w sklepie Zoio!

64 komentarze:

  1. Fajny luźny zestawik :) super buty !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestawik :) Ja też zawsze boje się, że nie trafię z rozmiarem spodni, a widać, że Ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie idealnie podkreślają Twoją sylwetkę! :)
    Pudrowy róż to zdecydowanie Twój kolor.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jak zawsze zakochana jestem w superstarach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rabat się z chęcią przyda! Bluzeczka jest fajna, lubię takie zwykłe bluzeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje współpracy! Świetna koszulka ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluzka i do tego na zdjęciach masz takie zgrabne nogi <3
    https://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez ostatnio stwierdzilam ze brak mi tshirtow

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie są świetne. Mają genialny kolor no i uwielbiam modele z wyższym stanem i rozcięciami na kolanach. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oferta tego sklepu jest rewelacyjna, właśnie ją przeglądałam, super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja. t-shirt bomba <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. te spodnie od razu wpadły mi w oko. Śliczne są

    OdpowiedzUsuń
  14. Przez moją tuszę, nie noszę bluzek wiązanych w ten sposób, ale Ty wyglądasz bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny zestaw :)
    Dziś ZOIO mi się pokazało w reklamach na Fb -> może to przeznaczenie? :)
    Pozdrawiam!
    http://coscudownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śmieszna ta koszulka, podoba mi się;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne ceny ma ten sklep. I niestety rowniez u mnie zauwazylam braki w t-shirtach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię ZOiO mam od nich 3 sukienki, 2 bluzki i spódniczkę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię korzystać z tego sklepu a odkryłam go właśni jakiś rok temu i co jakiś czas przeglądam ofertę bo jest naprawdę różnorodna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi się ta stylizacja jednak ja boje się zamawiać ubrania przez internet a zwłaszcza spodnie. Śliczne są te superstary 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz super w tym outficie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się ta stylizacja - gdybym miała taką figurę z pewnością nosiłabym takie ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zestawik w sam raz na co dzień podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny masz ten sweterek !
    Udanego dnia kochana !
    POZDRAWIAM,
    Malwa

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, ale masz figurę! 😍😍
    Fajnie wiedzieć, że jest kolejna stronka z ciuszkami, która współpracuje z blogerkami 🤔
    Świetna stylizacja, wyglądasz extra 😍
    Zaobserwowałam Twojego bloga :)
    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba, również zaobserwuj 😇
    Pozdrawiam,

    Miśka
    http://miska-grabowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Super luźny zestaw! Zazdroszczę figury ❤️

    OdpowiedzUsuń
  27. Przyznaję, że Zoio ma świetne ubrania i do tego niskie ceny :)
    A Ty w tej stylizacji wyglądasz pięknie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny T-shirt! Lubię takie klasyczne koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialnie wyglądasz! podoba mi się taka wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny stroj na codzien, do pracy moze nie koniecznie ale do szkoly spoko

    OdpowiedzUsuń
  32. Super figura i super stylizacja ❤

    OdpowiedzUsuń
  33. Moja codzienna stylówka, zwłaszcza jeansy i Superstary !
    T-shirt jest świetny ;))
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna figura oraz stylizacja <3 ! Bardzo dobra na wyjście do pracy, i na uczelnie :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Super rzeczy wybrałaś! Świetnie się prezentujesz :)

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się ten T-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
  37. super stylizacja, masz boską figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubie takie luźne stylizacje. bardzo fajnie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne mają ciuszki w tym sklepie, bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
  40. ładnie

    https://eskucinska1.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam Zoio. Mają rewelacyjne ceny, a ubrania są naprawdę fajnej jakości :) Te spodnie wyglądają jakby były szyte na Ciebie! Super!

    OdpowiedzUsuń
  42. Robiłam już kilka razy zakupy na Zoio, maja fajne ceny.

    OdpowiedzUsuń
  43. Napis na t-shercie wymiata ;) świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję współpracy :) Świetnie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne mają ubrania. Spodnie może sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też już zmieniam garderobę, szkoda, że lato się skończyło.

    OdpowiedzUsuń
  47. wpadne do nich na strone moze cos sobie wybiore

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak zwykle genialna stylizacja kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger