poniedziałek, 10 września 2018

Krem z witaminą C / Biotaniqe


Hejka!
Dawno nie było już żadnej kosmetycznej recenzji, dlatego też dziś przychodzę do Was z postem i moją opinią na temat kremu marki Biotaniqe. Było już kilka testów na blogu z produktami tej firmy i jak na razie byłam z nich bardzo zadowolona, czy tym razem także byłam zachwycona, a może jednak okazał się on totalnym bublem? Dowiecie się czytając najnowszy wpis. Zapraszam :)



Każda z nas powinna odpowiednio zadbać o kondycję naszej skóry i ją dobrze pielęgnować. Ja zawsze tuż po przebudzeniu, zmywam resztki makijażu tonikiem, bądź innym produktem do demakijażu, a następnie nakładam krem na dzień. Dzięki niemu moja skóra nie jest taka zmęczona i wygląda na zdrową, a także promienną. 


Używając tego produktu zauważyłam także, że sprawdza się on idealnie jako baza pod podkład i dzięki niemu mój makijaż wygląda świeżo, jak i trzyma się o wiele lepiej. Dodatkowo bardzo ładnie nawilża i szybko się wchłania, przez co rano gdy nie mamy zbyt wiele czasu na zebranie się będzie on idealnym rozwiązaniem. Ma także ładny i świeży zapach, przez co aż chce się go używać i sama nie mogę uwierzyć, że tak bardzo się z nim polubiłam. 


50 komentarzy:

  1. Uwielbiam produkty marki Biotaniqe ze względu na przyjemny skład i właściwości :)
    Zwłaszcza moja cera upodobała sobie serum, którego formuła skupiona jest na śluzie ślimaka.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie wczoraj go kupiłam :) Moja skóra bardzo lubi wszelkie kremy z wit C :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt, trzeba przetestować! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę go przetestować, koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przekonałaś mnie tym, że dzięki niemu makijaż może trzymać się dłużej, bo to chyba odwieczny problem każdej kobiety :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę wreszcie wypróbować, bo slyszę o nim same dobre opinie

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie, ze ten krem dobrze się sprawdza, ja markę biotaniqe znam na razie tylko z blogów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że krem przypadł Ci do gustu i tak dobrze się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  9. Może kiedyś wypróbuję bo obecnie mam zapasy kremów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Markę znam i ich produkty w miarę fajnie się u mnie sprawdzają, ten jednak jest dla mnie całkowitą nowością.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja skóra bardzo lubi witaminę C, a produkty z Biotanique jeszcze mnie nie zawiodły

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja pewnie uzywalabym go jako bazy pod pokład. Wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo interesuja mnie produkty z witamina C :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe, nie znałam tego produktu :)
    http://www.paulinakobza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze, wiele razy przeglądałam w Rossku kosmetyki tej firmy ale wersji z wit. C nie widziałam. Muszę go zakupić koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy. Mam płyn do demakijażu i maskę i sprawdzają się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, że się sprawdza :) Ja mam z tej serii żel micelarny i też jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używam podkładu a o tej firmie słyszę pierwszy raz, jednak wygląda ciekawie

    blog youtube(subskrybuj)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszelkie produkty z witaminą C uwielbiam i moja skóra też.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesienią chętnie sięgam po kremy z witaminą C, więc będę miała ten na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ohhhh jakie ladne letnie kolorki opakowania 😁 znam ta firme, krem mialam kiedys na dzien i super sie sprawdzil ze wzgledu wlasnie na chlonnosc i nawilzenie. Ciesze sie, ze Ci sie spisal. Lubie pozytywne opinie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Brzmi przekonująco, jakby żadnych wad nie miał. ;)
    A witaminę C łatwo sobie dostarczyć.

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie kremy i chętnie poznalabym go osobiscie

    OdpowiedzUsuń
  24. kojarzę tą markę :) lubię takie bomby witaminowe dla skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale kusi...chętnie bym go wypróbowała :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Z tej marki kremu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie słyszałam o tym kremie, ale chyba wypróbuję ze względu na tą witaminę C :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam już kilka kosmetyków tej marki i żaden z nich mnie nie zawiódł. Moja mama uwielbia ich kremy tak jak i ja.

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię kremy z witaminą C, fajnie niweluje przebarwienia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witamina C ma doskonały wpływ na cerę, także tę dojrzałą. Ciekawa jestem, jaka jest jego formuła.

    OdpowiedzUsuń
  31. wygląda super, muszę spróbować. Choć bardziej interesują mnie tej firmy żele do mycia twarzy

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię kosmetyki i sera z witamina C!

    OdpowiedzUsuń
  33. Kojarzę tę markę głównie z tego bloga, ale dotychczas jej nie wypróbowałam. Aktualnie używam kremu z witaminą C i jest genialny! Może następnym razem wypróbuję ten. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. tej opcji jeszcze nie miałam, muszę spóbować i ten wariant

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo polubilam ich krem rozswietlajacy ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam produkty z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
  37. taka bomba witaminowa jest rzeczywiście fajna dla cery

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię, gdy produkt jest wielofunkcyjny. W tym przypadku podoba mi się, że sprawdza się nie tylko jako krem, lecz także jako baza pod makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Szukam właśnie nowego kremu na dzień, ale nie znajduję nigdzie info czy ta firma jest cruelty free, masz może taką informację? Bo chętnie bym się skusiła.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja bardzo lubię i cenię sobie witaminę C w pielęgnacji twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  41. Produkt z witaminą C przydałby mi się szczególnie teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przydałoby mi się dostarczyć sobie witaminę C, więc chętnie sięgnę po ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  43. nie mam jeszcze zadnego produktu z tej firmy ale krem ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam kosmetyki tej marki. Ten krem mnie również kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajnie prezentuje się krem. Ciekawe czy bym się z nim polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  46. Marki nie znam, ale kosmetyki z witaminą c bardzo lubię same w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  47. lubię tę markę i lubię witaminę c w kosmetykach, bo choć trochę rozjaśniają przebarwienia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger