czwartek, 31 stycznia 2019

Miyo palety cieni i korektorów


Witajcie ponownie! 
Po raz kolejny dzisiaj przychodzę do was z recenzją kosmetyków tym razem mam Wam do pokazania produkty marki Miyo. Pisałam już wiele postów o kosmetykach tej firmy i za każdym razem byłam bardzo zadowolona z jakości tych produktów. Czy tym  razem też byłam nimi oczarowana? Tego dowiecie się już za chwilę. 

Miyo Five Points Palette Perfect Selfie Palette

Jest to zestaw 5 kremowych korektorów, który w zależności od koloru każdy nadaję się do czegoś innego. Żółty kolor przeznaczony do zakrywania fioletowych cieni pod oczami, zielony - do korygowania  zaczerwienień i popękanych naczynek różowy jak i jasnobeżowy służą do zakrywania drobnych niedoskonałości, a odcień brązowy do konturowania. Są one bardzo kremowe i przyjemnie mi się je aplikuje na twarz. 

Miyo Five Points Palette 5 Color Eyeshadow 


O tych paletkach pisałam już na swoim blogu i byłam bardzo zachwycona z jakości tych cieni. Są one bardzo kremowe i bardzo łatwo się blendują Nałożone na dobrą bazę potrafią trzymać się nawet cały dzień. Dodatkowo nie zauważyłam, aby jakoś bardzo się osypywały i zbierały w załamaniu powieki. 

09 Hot Brown Cold Heart



Jest to paletka składająca się przede wszystkim z tego jak sama nazwa wskazuje brązów. Jeżeli więc szukacie idealnych zimnych kompozycji to myślę, że ta bardzo Wam przypadnie do gustu. Znajdziecie tutaj cienie matowe jak i delikatne perłowe, przez co myślę, że bez problemu uda się nią wykonać cały makijaż oka. 

03 Old Rose 



W tej paletce oprócz dwóch cieni o wykończeniu matowym i dwóch matowych znalazł się także jeden cień foliowy. Jest to kompozycja różowo-fioletowych odcieni i idealnie nada się zarówno do dziennych jak i wieczorowych makijaży. 

10 Fancy Peach



Jest to paletka posiadająca 4 cienie matowe i jeden perłowy w odcieniu złotym. Możemy nim stworzyć idealny dzienny look z dodatkiem koloru. 

46 komentarzy:

  1. cienie totalnie w moim klimacie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam markę jednak nie miałam okazji nic testować. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolorki mają te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki ale chętnie przetestuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepieknie wygladaja te palety i . ta pigmentacja, sztos :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie prezentują się te palety

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne palety szczególnie do cieni przykuly moją uwage

    OdpowiedzUsuń
  8. paleta 09 podoba mi się najbardziej, super kolory

    OdpowiedzUsuń
  9. Cienie wyglądają super, szczególnie podoba mi się ta ostatnia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. super kolorki :) :) szczegolnie paleta 1

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusza mnie ojj kusza ich paletki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnia paletka wpadła mi w oko. Podobają mi się jej kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tych paletkach, ale mają cudowne kolorki, więc muszę je wypróbować! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o Miyo ale jakoś nigdy nie miałam okazji wypróbować. Wygląda dość kusząco, muszę spróbować


    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Paletę cienie na pewno chciałabym poznać .

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kolorki patetek masz w swojej kolekcji. Tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dwie ostatnie mi się bardzo podobają.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo spodobały mi się kolorki jakie posiadają te paletki :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Z miyo mam tylko tę beauty vtricks, dobrze mi się sprawdza :) Na te mniejsze mam ochotę, ale muszę się zastanowić, czy na pewno ich potrzebuję :D
    https://panicniemamsiewcoubrac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję współpracy! Paletki bardzo fajne :) zaintrygowałaś mnie nimi :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cienie prześliczne, najbardziej do gustu przypadły mi te z ostatniego zdjęcia :)

    http://carrrolinax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. O jaaa te stonowane z 4 zdjęcia bym bardzo chętnie prygarnęła <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piękne *-*
    Muszę się zaopatrzyć właśnie w cienie, więc będę je mieć na uwadze :)

    Pozdrawiam,
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej skłaniam się ku paletce nr 09. Uwielbiam klasyczne brązy. Mogą być zarówno na co dzien, a przy dodaniu błysku i na większe wyjścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba ta ostatnia, ale kolorki! Uuu!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze cenilam w nas w kobietach zdolność malowania się cieniami bo ja tego nie ogarniam więc ja tylko patrzę na kolorki 💗

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne odcienie. Wyglądają na dobrze napigmentowane i trwałe. Możnaby się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie są śliczne:) Jeszcze nie miałam cieni Miyo,ale mają dobrą opinię,wiec w koncu kupie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy raz słyszę o tej marce. Ale bardzo ciekawie prezentują się te Cienie

    https://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne są te paletki i naprawde spory wybór w ciekawych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ale to bardzo podobaja mi się twoje cienie. Super

    OdpowiedzUsuń
  32. Ahhh, paletki marki MIYO są cudowne! Bardzo mnie cieszy, że marka zyskuje na rozgłosie, tym bardziej, że pierwszą współpracę z nią podjęłam 2-3 lata temu :D
    Z zaprezentowanych wersji kolorystycznych 03 zdobywa u mnie największe uznanie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie się skuszę i sama je przesteruję. Bardzo ładnie wyglądają bardzo fajnie. Pozdrawiam ciepło dziewczyny i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaki śliczne <3 pierwszy raz słyszę o tej marce. Ale przyznam, że genialnie się te cienie prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne są te palety! Piękne kolory, boski pigment 😊 Warte zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Te cienie mają świetne kolory, a OR szczególnie :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Jejciu kochamy paletki od nich! <3 Mamy kilka i jesteśmy w nich zakochane.

    OdpowiedzUsuń
  38. Akurat Miyo nigdy nie testowałam, bo zastanawiałam się jak u nich jest z jakością. Kolory natomiast mają świetne, więc chyba się skuszę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. kompletnie nie znam tej marki, prezentują się ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam jedną paletę cieni i jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudne paletki, z chęcią kupiłabym takie same :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Miałam kiedyś te cudeńka muszę do nich wrócić <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger