czwartek, 31 stycznia 2019

Bell kolekcja Carnival


Witajcie! 
Jakiś czas temu otrzymałam paczkę z kolekcją Carinval marki Bell, która dostępna jest ona w każdej sieci ze sklepu Biedronka.  Została ona stworzona specjalnie na czas karnawału i szczerze bardzo podoba mi się szata graficzna, która jest taka żywa i kolorowa. W skład kolekcji wchodzi 14 kosmetyków, a w tym między innymi błyszczyki, lakiery, cienie brokatowe, pomadki oraz puder. Nie przedłużając zapraszam do oglądania. 

Lakiery do paznokci 


Tym razem znalazły się, 3 dość intensywne jak to na karnawał przystało odcienie czerwieni. Na początku myślałam, że kolory są do siebie bardzo zbliżone jednak gdy pomalowałam nimi paznokcie to widać znaczną różnicę, przez to, że jeden z nich ma metaliczne wykończenie. 

Shiny lips


Tym razem mamy do czynienia z lekkimi pomadkami o kremowej konsystencji. Szminki te mają perłowe wykończenie i bardzo dobrze nawilżają przez co moje usta nie są aż tak przesuszone. Dostępne są one w 3 kolorach i nie są to mocno kryjące pomadki, a nadają tylko lekką barwę ustom. 

Vinyl Lips


Są to błyszczyki, które w porównaniu do poprzednich pomadek mają bardzo mocne krycie i swoją konsystencją przypominają mi trochę lakiery do ust. Przy ciemniejszych kolorach radziłabym dodatkowo użyć konturówki, żeby móc wyrysować dokładnie linię ust. 


Vanilla Sugar


Oprócz cudownej szaty graficznej produkt ten posiada także piękny i słodki zapach waniliowy. Jest on bardzo miękki w dotyku i idealnie nadaję się do nakładania na całe ciało, przez to, że ma on drobinki, które ładnie rozświetlają i nadają skórze blasku. 

Metal Frosting Eyeshadow


Nie wiem jak do końca określić fakturę tych cieni, jest to coś pomiędzy pigmentem, a cieniami prasowanymi.Są one bardzo intensywne a w połączeniu z Gliter Primerem z Nyxa to już na prawdę magia. 

20 komentarzy:

  1. Dużo już czytałam o tej serii, ale nic mnie nie zaciekawiło. Szkoda, że nie dałaś żadnych swatchy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wśród moich znajomych słyszałam dużo dobrych opinii o tych produktach :). Bardzo fajna opinia, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Te sypkie cienie są rewelacyjne ;) Błyszczą się niesamowicie, ale trochę podrażniają moje oczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo polubiłam się z tymi cieniami

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa seria ale sie powstrzymalam

    OdpowiedzUsuń
  6. z tej serii nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku, jak na karnawał przystało jest kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna kolekcja ;) dawno nic nie mialam z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta kolekcja jest świetna wszystkie produkty są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta kolekcja. Fajne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tą serię są fajne cienie :)

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo święcąca kolekcja <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta kolekcja prezentuje się świetnie. Z chęcią sięgnę po te kosmetyki w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś ta kolekcja mnie nie zachęca. Może cienie trochę mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa kolekcja, do której sięgnę dzięki Tobie ;) Pozdrawiam i życzę kolejnych zachęcających recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta seria jest piękna :) U mnie W Biedrze jej już niestety nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie w Biedronce szybko zniknęły te produkty, tyle chętnych było.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo jestem ciekawa tych kosmetyków, bardzo lubię produkty Bell'a, więc myślę że znalazłabym coś dla siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę sobie sprawić ten waniliowy peeling brzmi cudownie

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie i ciekawe kosmetyki Nie znam tej marki ale jest ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe kosmetyki. Ja z Bell lubię wosk w kredce do brwi. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger