czwartek, 7 lutego 2019

Shiny Christmas


Witajcie! 
W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was recenzję zawartości pudełeczka a tak właściwie dwóch boxów grudniowej edycji pod hasłem "Shiny Christmas". Bardzo podoba mi się wygląd tych pudełeczek, nie jest on standardowy i zachowany jest w barwach kojarzących się nam ze świętami. A teraz zapraszam już do oglądania zawartości boxa.

Delia Cosmetics  - mgiełka tonizująca


Jakiś czas temu miałam już ten produkt i byłam z niego zadowolona. Lubię tego typu kosmetyki, ponieważ można nim szybko spsikać twarz nie używając przy tym żadnych wacików. Czasami używam też tego typu toników jako utrwalacz do makijażu i także fajnie mi się sprawdza. 

Pasta do zębów BlanX


Jestem bardzo ciekawa tego produktu jak on mi się sprawdzi. Chętnie go wypróbuję i zużyję. Tego typu produktu zawsze się przydają. 

Mediq Skin - żel punktowy do cery trądzikowej

Moja skóra ostatnio przechodzi nie mały kryzys i miałam nadzieję, że już problemy z trądzikiem ustały. Jednak w ostatnim czasie na mojej skórze pojawiło się wiele niespodzianek i jestem ciekawa czy ten żel poradzi sobie z tymi niedoskonałościami.


Dermaglin - maseczka do cery trądzikowej


Dość często mam do czynienia z maseczkami tej marki i przyznam szczerze, że są one fajne i tej jeszcze nie miałam okazji wypróbować, ale myślę, że w najbliższym czasie chętnie ją zużyję. 

Delia Cosmetics -  cień do powiek


W ostatniej edycji także w pudełeczku znalazł się jeden cień tej marki, tym razem trafił mi się nr 15. Jest to przepiękny łososiowy kolor, który idealnie nada mi się do dziennych makijaży, bardzo lubię tego typu kolory na powiekach. 

Mydełko korzenne Allvernum 


Ahh.. zapach tego mydełka to cudo! Kojarzy mi się bardzo ze świętami i bardzo lubię tego typu aromaty zwłaszcza zimą. 

Natura Receptura - olejek eteryczny

Mi trafił się o zapachu eukaliptusa, idealnie nadaje się do cery wrażliwej i suchej. Nakładam go sobie na wypryski i on fajnie je wysusza po czym po kilku dniach już nie ma po nich żadnego śladu. 


Naturalny Olejek Arganowy Bio

Używam go przede wszystkim do włosów. Dzięki niemu stają się one miększe i przyjemniejsze w dotyku. Dodatkowo ma także właściwości nawilżające i odżywiające, przez co przywraca im zdrowy blask i wygląd. 

Kerasys - szampon do włosów


Gdy tylko pierwszy raz go użyłam to od razu się w nim zakochałam. To co on robi z włosami to na prawdę magia, jeszcze nigdy nie były one tak miękki i gładkie! Na pewno gdy tylko mi się skończy to nie zawaham się kupić kolejnego opakowania.

8 komentarzy:

  1. No no powiem ci ze spodobał mi się ten box. Ja właśnie jutro będę miala box na którego czekam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuję, że jednak nie zamówiłam grudniowego boxa, produkty są świetne i to mydełko...
    Pozdrawiam kochana,
    Frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawde fajne rzeczy sa w tym boxie :)
    Mialam kiedys paste BlanX i jest rewelacyjna

    Pozdrawiam :)
    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej zaciekawiło mnie mydełko korzenne! Uwielbiam produkty o wyrazistych, mocno zaakcentowanych zapachach <3

    Pasta do zębów również wygląda bardzo interesująco.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Klika znam, przykładowo mediq skin, jest super na trądzik, ale mi osobiście bardzo wysusza skórę. Super post!
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy były w tym bonie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mydełko korzenne wydaje się być czymś dla mnie ;)
    Pozdrawiam,
    Aldrazek

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger