wtorek, 30 kwietnia 2019

Na sportowo z Girlmerry


Hejka! 
Co tam U Was ? Jakie plany na majówkę ? U mnie w tym roku będzie to ostatni weekend powtórkowy do matury. Aż sama nie mogę uwierzyć, że rozpoczyna się ona już za 6 dni! Jak na razie jeszcze do mnie to nie dociera, że będę musiała się z tym zmierzyć już za niedługo, ale wierzę w to, że dam radę i uda mi się to zdać z jak najlepszym dla mnie możliwym wynikiem. 

Zmieniając temat w ostatnim czasie na dworzu robiło się coraz cieplej więc postanowiłam się zaopatrzyć w wygodne sportowe ubrania. Postawiłam na 2 komplety ze sklepu Girlmerry. Pierwszy składa się z bluzy i dresów z napisem Champion, który jest bardzo wygodny i spokojnie można w nim biegać. Drugi natomiast to legginsy z wysokim stanem i stanik sportowy, w tym zestawie uwielbiam chodzić zwłaszcza na siłownię, nie prześwituje i też idealnie dopasowuje się do ciała. Jeżeli chodzi o jakość ubrań to jestem jak najbardziej zadowolona i mogę Wam serdecznie polecić oba komplety. A teraz już nie przedłużając zapraszam do oglądania. 










18 komentarzy:

  1. O mamuniu, oba komplety prezentują się Bosko!!
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow wyglądają cudownie! Sama z chęcią przygarnęła bym te cuda :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacje, bardzo inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga stylizacja zdecydowanie bardziej mi się podoba :) powodzenia na maturach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. MAm podobna bluzę z 1 kompletu i jestem w niej zakochana ;)
    Super zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym przgarnela oba takie komplety ☺️

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba komplety prezentują się super! Pierwszy chętnie bym przygarnęła :)
    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz. Podoba mi się twoja stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana wyglądasz olśniewająco! Bez wątpienia komplety idealnie na Tobie leżą! <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeraża mnie wizja matury, którą też piszę w tym roku. A co do kompletów to bardzo ładnie w nich wyglądasz, zwłaszcza w tym drugim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje - damskie - świetne!;) Same zdjęcia prezentują się bardzo interesująco.

    www.braverthinker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba wygalają bardzo fajnie, ale chyba osobiście bardziej podoba mi się drugi
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać że siłownia jest praktykowana heh
    Sesja 10/10 :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy zestaw całkowicie w moim guście! Bardzo ładnie Ci w takim sportowym looku ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Drugim zestaw odpowiada mi bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super te outfit! Jeszcze parę lat temu stroje sportowe były szare i nijakie. Dobrze że ta era już daleko za nami ��

    OdpowiedzUsuń
  17. Super te outfit! Jeszcze parę lat temu stroje sportowe były szare i nijakie. Dobrze że ta era już daleko za nami ��

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę świetne komplety. Drugi fajnie rzuca się w oczy... Ciekawa sesja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger