środa, 28 sierpnia 2019

Spraye do stylizacji włosów od Nivea


Chyba każda z nas pragnie aby nowo zrobiona fryzura trzymała się na naszej głowie jak najdłużej i była dobrze utrwalania. Z pomocą przychodzą nam nowe spraye od Nivea, które ułatwią nam z pewnością tę sprawę. Dlatego jeżeli jesteście ciekawi recenzji na temat tych kosmetyków to serdecznie zapraszam do czytania!



Wygładzający spray do włosów

Od zawsze miałam problem z puszeniem się włosów przy dużej wilgotności powietrza i nigdy nie mogłam sobie ich odpowiednio wystylizować na tę pogodę, bo gdy tylko je wyprostowałam i wyszłam na dwór one od razu żyły swoim życiem. Po spryskaniu włosów leciutko sprayem zauważyłam wyraźną różnicę. Zostały one odpowiednio wygładzone i dociążone, a przy tym ładnie wystylizowane. Dodatkowo produkt w żaden sposób nie skleił ani nie usztywnił włosów z czego byłam bardzo zadowolona. 

Modelujący spray do włosów dodający objętości

Mam dość gęste i grube włosy przez co bardzo szybko tracą na objętości, dlatego też duże nadzieję wiązałam właśnie z tym kosmetykiem. W celu osiągnięcia zamierzonego efektu należy spryskać włosy u nasady, a następnie unieść je lekko do góry. Byłam bardzo zaskoczona efektem i muszę przyznać, że sprawdza mi się on lepiej niż nie jeden lakier. Oprócz tego spray nie posiada w składzie alkoholu przez co nie wysusza on skóry głowy i możemy go śmiało używać każdego dnia. 

Modelujący spray do włosów podkreślający skręt loków

Wytrzymałość loków to od zawsze  była moja zmora. Tuż po zakręceniu włosy stają się proste jak drut. Dlatego gdy ostatnio miałam okazję być na weselu to postanowiłam przetestować możliwości tego produktu. Od razu po zakręceniu na lokówce, utrwaliłam włosy sprayem. Czy fryzura się utrzymała? Tak! Byłam w totalnym szoku, że mimo tak dużego gorąca i ciągłego tańca na parkiecie, loki dalej prezentowały się lekko i sprężyście. 

A Wy który spray wybieracie?

7 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, ze mają takie spraye :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe nowosci, testowalam suchy suampon Nivea i wypadl bardzo dobrze wiec te produkty do stylizacji rowniez mnie zaciekawily :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten dodający objętości by mi się przydał. Mam długie i ciężkie włosy przez co brak im objętości

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tą markę i bardzo chętnie skorzystam z Twojej propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spraye wyglądają bardzo intrygująco! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger