poniedziałek, 23 września 2019

Bi-es


Hejka!
Chyba każdy z Was słyszał o perfumach marki Bi-es, które mimo przystępnej półki cenowej zaskakują swoimi kompozycjami zapachowymi. Ja dzisiaj mam Wam do pokazania 3 perfumy z najnowszych kolekcji takich jak Summer Collection, Daily Flower Collection oraz Ready to Wear. Jeżeli jesteście ciekawi, który z zapachów spodobał mi się najbardziej to zapraszam do oglądania.
Bi-es Bliss of Joy


Produkt ten został zamknięty w szklanym opakowaniu ze złotą nakrętką. Dodatkowo bardzo urzekła mnie szata graficzna, która prezentuje się elegancko i gustowanie. Jeżeli chodzi o sam perfum to jest idealna propozycja dla kobiet lubiących romantyczne i słodkie zapachy z nutką pikanterii. Taka kompozycja ma na celu podkreśleniu osobowości i przeznaczona jest dla niezależnych i kobiet sukcesu. Wśród tych perfum możemy wyróżnić trzy nuty zapachowe: 


  • Nuty głowy: karmel, pomarańcza, mandarynka
  • Nuty serca: jaśmin, brzoskwinia, kwiat pomarańczy
  • Nuty bazy: bursztyn, drzewo gwajakowe, drzewo sandałowe.

Bi-es Sunny Day


Jest to perfum należący do rodziny zapachów orientalnych. Świetnie sprawdzał mi się zwłaszcza latem, z którym bardzo mi się on kojarzył przez jego specyficzną kompozycję. Zapach ten jak sama nazwa wskazuje kojarzył mi się przede wszystkim ze słonecznym dniem. Samo opakowanie przedstawia iskrzące się słoneczniki, które są jednym z głównych elementów kojarzonych z wakacjami. Tutaj także możemy w nim wyróżnić trzy nuty zapachowe: 


  • Nuty głowy: melon, bergamotka, brzoskwinia, 
  • Nuty serca: jaśmin, konwalia, peonia, nuty wodne
  • Nuty bazy: piżmo, piżmo, vanilia, drzewo sandałowe, drzewo cedrowe
Bi-es Oh Oui 


Jest to eleganckie połączenie bergamotki z drzewem sandałowym z domieszką wanilii, która dodaje całym perfum nieco tajemniczości i przy tym doskonale pobudza wszystkie zmysły. Idealnie sprawdzi się na wieczorne wyjścia, w dzień jest on dla mnie zbyt ostry. Znajdziemy w nim takie nuty zapachowe jak:

  • Nuty głowy : zielone jabłko, jagoda, czerwone jabłko, liczi
  • Nuty serca : czerwone owoce, brzoskwinia, frezja, magnolia
  • Nuty bazy : drzewo sandałowe, piżmo 
Bi-es Green Botanic


Jest to odżywczy balsam do ciał o pojemności 400 ml. Jest on bardzo wydajny i ma przepiękny orzeźwiający zapach. Idealnie sprawdzi się on do skóry suchej potrzebującej odpowiedniego nawilżenia i dobrej pielęgnacji. Dodaje on skórze zdrowego i promiennego blasku a przy tym doskonale odżywia i sprawia, że jest ona gładka jak aksamit. Oprócz tego łagodzi podrażnienia, a także zapobiega łuszczeniu i wysuszeniu naskórka. 

11 komentarzy:

  1. miałam już okazję mieć kilka perfum bi-es są świetne, niedrogie i długo pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam perfumy Bi-es na półkach sklepowych ale nigdy nie skusiłam się, żeby je powąchać. Teraz na pewno nie omieszkam. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazwyczaj każdy flakonik perfum od tej marki mnie urzeka. Zapachy są rewelacyjne, bo uwielbiam kwiatowe i owocowe zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam jeszcze o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bi-es to marka, której nie trzeba przedstawiać, z chęcią bym powąchała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapachów nie znam, ale flakoniki mają super :)

    Zapraszam do mnie :-)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Ja kocham perfumy marki Bi-es, ahhh! <3
    W mojej kolekcji znajdzie się kilka charyzmatycznych zapachów, z chęcią mogłabym przyjąć kolejne he he
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta marka jest niezła i w dobrej cenie. Podoba mi się zapach Bi-es Sunny Day.

    OdpowiedzUsuń
  9. Opakowania są naprawdę urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz talent do robienia zdjęć. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger