sobota, 14 września 2019

Jeansowa spódniczka - Lookbookstore


Hejka! 
Dwa tygodnie września już za nami, jesień zbliża się do nas wielkimi krokami i już nie mogę się doczekać tego klimatu. Piękne kolorowe spadające liście czyli typowa złota jesień czyli taka jaką lubimy najbardziej. Przeglądając przeróżne oferty dostępnych w sieciówkach zauważyłam, że tą porą roku przede wszystkim króluje jeans i to właśnie na nim chciałabym się dziś skupić w swojej stylizacji. 





Jako, że jesień kojarzy mi się przede wszystkim z kolorami to górną część mojego dzisiejszego looku stanowi żółta koszula, którą zawiązałam w supełek. Do niej idealnie pasuje jeansowa spódniczka z przetarciami pochodząca ze sklepu Lookbookstore, do której dodatkowo założyłam czarny pasek ze złotą klamrą. Żeby dodać tak prostej stylizacji nieco eleganckiego wyglądu założyłam do niej wygodne czarne sandałki z ozdobną falbanką, a całość dopełniłam tego samego kolorku torebką z łańcuszkiem. 

14 komentarzy:

  1. Te jeansowe spódniczki chodzą za mną już jakiś czas , śliczna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się drugie zdjęcie, sztos;-) poluję na sukienkę w kolorze Twojej bluzki, taką w klimacie vintage i średnio ze znalezieniem takiej:(

    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, zakochałam się w tych ujęciach! :) Inspirujesz to z pewnością.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za żółtym kolorem, ale ta koszula jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zestawienie muszę przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie stylizacje :) wyglądasz świetnie w takim kolorze koszuli ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie się prezentuje. Uwielbiam jeans bo pasuje do wszystkiego. Jednak już tęsknię za latem :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega piękna ta spódniczka ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. To są totalnie moje kolory, dlatego podoba mi się ta sylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna i delikatna kobieta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger