wtorek, 8 października 2019

Kuracja z efektem krioterapii od Long4Lashes


W dzisiejszym poście chciałabym podzielić się z Wami opinią na temat micelarnego szamponu i odżywki z efektem krioterapii. Zestaw ten zużyłam do ostatniej kropli, więc myślę że mogę się na jego temat porządnie wypowiedzieć. Szampon znajdziemy w buteleczce o pojemności 200ml, która moim zdaniem wystarcza na około miesiąc, półtora stosowania. Konsystencja jest według mnie nie za rzadka ani nie za gęsta, co sprawia że produkt jest dosyć wydajny. Po spłukaniu szamponu możemy odczuć na skórze głowy efekt chłodzenia, czyli wcześniej wspomnianej krioterapii. Pozwala to na domknięcie łusek włosa i lepsze wchłonięcie się substancji odżywczych. Podobny efekt możemy odczuć po spłukaniu odżywki z tej samej serii. Włosy po niej są wyraźnie wygładzone, łatwo się rozczesują i nie wymagają później już większej pielęgnacji. Zestaw ten ma również przyspieszyć porost włosów, jednak nie jestem w stanie ocenić czy wpłynął na to jakoś bardzo znacząco, ponieważ z natury moje włosy dosyć szybko rosną, z całą pewnością jednak nie spowolnił tego procesu. Produkty te mają przepiękne, świeże zapachy które długo utrzymują się na włosach. 

Odżywka zapakowana jest w wygodną tubkę, która pozwala wykorzystać produkt praktycznie do samego końca. Niewielka jej ilość wystarczy by pokryć całe włosy. Ja zostawiam ją na włosach przez kilka minut ponieważ lubię dać moim włosom czas na "relaks". Jestem pewna, że w najbliższym czasie zakupię jeszcze jeden taki zestaw, ponieważ moje włosy są bardzo kapryśne i mało które szampony im podpasują. W przypadku tych nie wystąpiło u mnie żadne podrażnienie, nie pojawił się łupież, a często mi się to zdarza przy zmianie szamponu na inny. Z czystym sumieniem mogę polecić te produkty. Znajdziecie je zapewne stacjonarnie w Rossmannie oraz na stronie Oceanic w cenie ok. 30zł każde.







1 komentarz:

  1. Nie wiedziałam, że mają też produkty do włosów. Słyszałam póki co o odżywkach do rzęs i brwi. :) Super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger