wtorek, 12 maja 2020

BaByliss PROCurling Iron BAB2174TTE


Witajcie! 
Dziś chciałabym Wam pokazać mój ostatni nabytek jakim jest lokówka marki Babyliss ProCurling Iron. Która z nas nie lubi mieć pięknych i grubych loków wyglądających niczym z wybiegu Hollywood? Ja sama bardzo lubię takie fryzury i dosyć często kręcę włosy. A teraz już nie przedłużając zapraszam na recenzję.


Lokówka jest bardzo łatwa w obsłudze i posiada wygodne pokrętło, którym odpowiednio dla swoich potrzeb możemy nim regulować temperaturę od 130-200 stopni Celsjusza. Jej zaletą jest także bardzo szybkie nagrzewanie i już w kilka sekund osiąga odpowiedni stopień ciepła. Posiada także 2 przyciski 0 i 1, które odpowiadają za włączenie i wyłączenie urządzenia. 



Dla zapominalskich takich jak ja lokówka posiada odpowiednią funkcję, która jest odpowiedzialna za automatyczne wyłączenie się lokówki po dłuższym czasie nieużytkowania go. Produkt posiada także podpórkę, dzięki czemu możemy odłożyć go w bezpieczny sposób bez obawy przed spaleniem powierzchni. Dużym plusem jest także kabel obrotowy, który pozwala na dużo lepszy zakres ruchów.

Dzięki tej lokówce, która posiada 32 mm średnicy możemy stworzyć piękne i grube loki. Mi bardzo podoba się efekt jaki daje mi to urządzenie i jak najbardziej jestem z niego zadowolona. Możecie ją dostać teraz w okazyjnej cenie na Notino

9 komentarzy:

  1. Mam z tej firmy prostownicę i bardzo ją lubię, już blisko rok się u mnie sprawuje i brak zarzutów. Ponieważ mam kręcone włosy to lokówki używam rzadko, ale wybór super
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie to jest to czego brakuje mi w domu. Zawsze chciałam robić sobie takie ładne loki, próbowałam nawet moją prostownicą oglądając różne tutoriale na youtube, ale to nie to samo. Zastanawiam się nad zakupem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post...Have a nice day...Dilek...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie efekt jaki tworzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Także chciałabym zobaczyć efekt, zawsze kręciłam loki prostownicą, ale po gimnazjum zrozumiałam, że mi nie pasują... ;D
    Zapraszam w wolnej chwili https://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z tej firmy prostownice:)
    Bardzo dobra firma😃😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam naturalnie kręcone włosy :) ale mam prostownice z tej firmy i jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger