niedziela, 14 czerwca 2020

Lancome Teint Idole Ultra Waer


Witajcie! 
Długo szukałam podkładu, który będzie się utrzymywał nawet w takich wysokich temperaturach jak teraz i będzie się nadawał na co dzień jak i na większe wyjścia. Postanowiłam po kilku poleceniach zdecydować się na jeden z kultowych produktów dostępnych w drogerii Notino czyli Lancome Teint Idole Ultra Wear. Jeżeli więc jesteście ciekawi jak mi się sprawdził i czy sprostał moim oczekiwaniom to zapraszam do oglądania. 


Zacznę może od wyglądu wizualnego, który szczególnie cieszy oko. Zapakowany został w szklane opakowanie, które wygląda niezwykle luksusowo i drogo. Jeżeli chodzi o podkład to pomaga on uzyskać mi efekt jaki najbardziej lubię czyli zdrowej i promiennej skóry. Idealnie sprawdzi się przede wszystkim dla skór suchych i dojrzałych.


Przepięknie rozświetla, ujednolica koloryt i świetnie stapia z cerą. Trzyma się także bardzo dobrze przez cały dzień dlatego będzie to też dobry wybór na większe wyjścia. Ma jedną malutką wadę troszkę ciemnieje przez co wybrałam odcień jaśniejszy sugerując się opiniami w internecie. Radziłabym Wam przed kupnem także to zrobić i mieć to na uwadze.


1 komentarz:

  1. Wielka szkoda, że ciemnieje, kilka razy kupiłam podkład, który był ok, ale ostatecznie ciemniał, aż zrezygnowałam całkowicie z poszukiwań i nie używam podkładów, może kiedyś się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger