piątek, 17 lipca 2020

Black Friday - Notino


Hejka! 
Słyszeliście już o najnowszej ofercie promocyjnej mojej ulubionej drogerii internetowej Notino? Przez jeszcze 3 dni macie okazję skorzystać z świetnej oferty Black Friday dostępnej na stronie. Więc jeżeli wybieracie się na wakacje i chcecie wypełnić Wasze kosmetyczki to jest to najlepszy na to moment! 


Najczęściej lubię u nich zamawiać perfumy i mam dla Was świetną wiadomość już teraz wiele znanych i lubianych marek jest przecenione aż o 20%! Tak samo ma się to w przypadku kosmetyków kolorowych. W promocję wchodzą m.in takie marki jak DermacolCalvin Klein,  Bath & Body WorksFilorga, Sally Hansen, Rimmel i American Crew, a to tylko nieliczne, które wymieniłam. 



Wiele słyszałam o perfumach marki Calvin Klein, ale sama w rzeczywistości nie miałam okazji ich nigdy używać. Od dłuższego czasu coraz bardziej kusi mnie zapach Eternity i właśnie się nad nim zastanawiam. 

Marka Rimmel znana jest ze swoich podkładów, które u mnie bardzo dobrze swego czasu się sprawdzały. Zwłaszcza Lasting Finish 25 H, z którym zaczynałam swoją przygodę z makijażem.

Bath&Body Works to marka, koło której nigdy nie przeszłam obojętnie. Cudowne nuty zapachowe i wygląd kosmetyków sprawia, że aż chce się je mieć w swojej kosmetyczce. Fajnie, że te produkty są dostępne w drogerii i w przyszłości na pewno zaopatrzę się w więcej ich produktów. 


A Wy skorzystacie z oferty Notino? Koniecznie podzielcie się w komentarzach co zamierzacie kupić! 




1 komentarz:

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger