piątek, 17 lipca 2020

NYX Professional Makeup, Suede Matte Lipstick


Witajcie! 
Dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją kosmetyczną. Tym razem do pokazania mam Wam pomadkę marki Nyx Suede Matte Lipstick, którą możecie dostać w drogerii internetowej Notino, która posiada ogromny asortyment kosmetyków tej marki. Nie przedłużając już zapraszam na recenzję.

Jeszcze do niedawna używałam tylko płynnych matowych pomadek, jednak z czasem zaczęłam także stosować te w sztyfcie. Zwłaszcza latem, gdzie stawiam na naturalny i lekki efekt. Seria Suede kusiła mnie od dłuższego czasu i bardzo ciężko było mi wybrać idealny odcień, ponieważ w ofercie marka Nyx ma do zaoferowania aż 24 kolory. Koniec końców zdecydowałam się na 04 Free Spirit. Jest to ciepły nudziak, który ślicznie wygląda przy opaleniźnie.


Jeżeli chodzi o samą pomadkę to jest ona bardzo trwała i mocno napigmentowana. Dodatkowo nawet w trakcie picia czy jedzenia nie rozmazuje się i utrzymuje do kilku godzin. Odcienie jakie oferuje nam producent są bardzo ładne i w tak dużej gamie kolorystycznej każdy znajdzie coś dla siebie. Od czerwieni przez fiolety i nudziaki, aż po nieco bardziej szalone kolory. Ja sama na pewno powiększę ich kolekcję. 

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny kolorek :) Super, że nawet przy jedzeniu i piciu zostaje na miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger