niedziela, 30 sierpnia 2020

FemmeLuxefinery


witajcie! 
Słyszeliście już o marce ubrań FemmeLuxefinery? Ja już miałam okazję zamawiać tam kilka razy i za każdym razem byłam praktycznie bardzo zadowolona z przesyłki. Wyjątkiem są przeważnie sukienki, które niestety na mój wzrost są dość krótkie i ciężko mi nie raz trafić tutaj z długością, jednak sam ich materiał jest bardzo dobry i przewiewny. Dziś chciałabym wam pokazać dwie stylizacje właśnie z tymi cudownymi ciuszkami nie przedłużając zapraszam do oglądania. 

Zacznijmy może od nieco bardziej eleganckiego zestawienia czerwonej bluzki z bufiastymi tiulowymi rękawkami. Muszę przyznać, że ten motyw ostatnio bardzo mi się spodobał i coraz więcej bluzek właśnie kupuję w takim oto stylu. Do niej założyłam czarne proste spodnie z grubym paskiem i czerwone szpilki. A całość dopełniłam czarną torebką ze złotym łańcuszkiem i tego samego koloru biżuterią. 



Druga stylizacja jest bardziej taka na co dzień. Jak wiecie bardzo lubię nosić bluzeczki typu crop top. Jest ona czarna i dodatkowo na dekolcie posiada zdobienia coś na wzór gorsetu, które szczególnie przykuły moją uwagę i na prawdę mi się spodobały. Do niej założyłam jeansy w stylu vintage i czarną pikowaną nerkę. Żeby stylizacja było typowo na co dzień to założyłam do nich białe wygodne sneakersy.




A Wy znacie tę stronę? Jak Wam się po

doba moje zamówienie?

1 komentarz:

  1. Mi się mega podoba zamówienie, nosiłabym wszystko :D A stronę znam, ale nie kupowałam u nich.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger