sobota, 26 sierpnia 2017

Olejek i ampułki / Pierre Rene

Hejka!
Przychodzę dzisiaj do Was z dalszą częścią recenzji kosmetyków marki Pierre Rene. Testuję te produkty już prawie miesiąc i mam mniej więcej wyrobioną opinię na ich temat, dlatego też zapraszam do czytania.


Pierwszym kosmetykiem, który chcę wam przedstawić jest intensywnie rewitalizujący olejek do twarzy i ciała. Zamknięty jest on w czarnym, szklanym opakowaniu. Dodatkowo w celu ułatwienia aplikacji produktu, została dołączona pipetka. Kosmetyk zawiera 25 ml i kosztuję on około 37 zł.


Jeżeli chodzi o sam produkt, to z zapewnień producenta wynika, że ma on przywracać naszej skórze odpowiednie nawilżenie i odnawiać warstwę hydrolipidową. Najlepiej stosować go do cery suchej, wrażliwej i odwodnionej. Po użyciu olejku czuć, że skóra staje się gładka i odpowiednio nawilżona. Ogromną zaleta tego kosmetyku jest to, że bardzo dobrze się on  wchłania. Należy go aplikować codziennie na oczyszczoną skórę twarzy, szyi, dekoltu i ramion.

Ocena: 5/5

 


Drugim produktem, który mam Wam dzisiaj do pokazania jest Hyaluronic Acid - ampułki Medic w kwasem hialuronowym. Zapakowanym w plastikowym opakowaniu. Zawiera on w środku 7 szklanych ampułek w każdej po 2 ml. Cena takiego zestawu to około 40 zł.


Ze względu na to, że produkt jest przeciwzmarszczkowy, dałam go do wypróbowania mojej mamie, która podzieliła się ze mną opinią na temat tego produktu. Skóra po takiej kuracji stała się nieco jędrniejsza i dobrze nawilżona. Niestety nie można stwierdzić po takim czasie czy wpływa on na hamowanie oznak starzenia i pojawiania się nowych zmarszczek. Preparat ten najlepiej stosować do skóry odwodnionej, spierzchniętej czy wysuszonej.

Ocena: 4/5


 A Wy znacie te produkty? Podzielcie się opiniami w komentarzu.




68 komentarzy:

  1. Nie znałam wcześniej tych produktów, ale z chęcią je sprawdzę na swojej skórze. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że ta firma ma takie kosmetyki. A ten olejek, to z czego jest?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz zobaczyłam te produkty. Moje serce aktualnie skradły kremy z barwy siarkowej, tak poprawiły stan mojej cery, że opakowanie podkładu, którego używałam poszło w kąt. Nakładam rano krem matujący, korektor na większe niedoskonałości i mogę wychodzić do ludzi <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Te ampułki to super pomysł na prezent dla mojej mamy na urodziny :D dzięki za pomysł. Super blog! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej serii kosmetyków od Pierre Rene - ciekawe jak u mnie by się sprawdziły. Będę się za nimi rozglądać. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej serii kosmetyków od Pierre Rene - ciekawe jak u mnie by się sprawdziły. Będę się za nimi rozglądać. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę te kosmetyki. Po przeczytaniu Twoje recenzji mam ochotę je przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna recenzja :D Nigdy nie stosowałam tego olejku
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Recenzja jak zwykle cudna! Te kosmetyki to dla nas nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie kosmetyki nawilżające są skierowane właśnie dla moje skóry :) Produktów nie znałam wcześniej, choć marka jest mi bardzo dobrze znana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam ten olejek i bardzo lubię, ale ja generalnie lubię wszystko co olejowate ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam tej firmy, ale produktu zapowiadają się obiecująco .. Muszę zerknąć na ich stronę, może znajdę w końcu jakiś dobry kosmetyk dla mojej cery tłustej ;) :)
    Pozdrawiam,
    Eff

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znałam wcześniej tych produktów ale wyglądaja interesująco. Ciekawa jestem jak wygląda inci. Pierre René coraz bardziej mnie zaskakuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nigdy do czynienia z tą firmą :d ale wpadłam na pomysł by sprezentować je mojej mamie, bardzo je sobie chwali :D
    pozdrawiam!
    https://wroclawianka-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam, że Pierre Rene, ma w swojej ofercie pielęgnacje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śmieszne, bo w mojej głowie pierre rene zapisało się jako producent tylko kolorówki :o
    Szczerze to chętnie wypróbowałabym ten pierwszy produkt, przyda mi się trochę zmian w pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście jestem fanką tej firmy, kosmetyki nigdy mnie nie zawiodły. :)
    nouw.com/natkajankowska

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o tych kosmetykach, ale wypróbuję je niedługo :) zachęciłaś mnie :)

    Ciekawy post, będzie takich więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam podkład tej marki ale innych produktów niestety nie próbowałam :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam, ale chciałam właśnie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tych produktów.
    Nigdy nie miałam do czynienia z marką Pierre Rene, chyba czas coś zamówić :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam o samej marce, ale nigdy nie stosowałam przedstawionych przez ciebie produktów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam o tej firmie, mam z niej podkład i uwielbiam go :) lecz o tym olejku nie słyszałam
    Pozdrawiam, obserwuje :)
    http://alexazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wydaje mi sie, że skuszę się do zakupu bo przyda mi się a też mogę dać komuś jako prezent

    OdpowiedzUsuń
  25. Markę znam, ale tych produktów nie. Uwielbiam ich kosmetyki, więc myślę, że kupno olejku to tylko kwestia czasu ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam pojęcia że Pierre Rene ma takie produkty, z chęcią przyjrzę się im bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przyznam, że pierwszy raz spotykam tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tej marki :) olejek bardzo ciekawy, może i ja się skuszę za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam kiedyś od nich olejek do demakijażu i była tragedia :D
    Fajnie, że te kometyki się u Ciebie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam tych produktów ale olejek bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie słyszałam o takich ampułkach, być może kiedyś kupię mojej mamie.
    Pozdrawiam,
    Ola z pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak znajde to pierre rene to pewnie kupie ze względu na opakowanie:P

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie, że jesteś zadowolona z tych produktów!

    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam żadnych z tych produktow😉 opakowanie Pierre Renee wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post! Produkt wygląda super :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  36. olejek nawilżający super! Pewnie się niedługo znajdzie w mojej kolekcji, bo mam suchą skórę i wszystko, co nawilża jest u mnie mile widziane.
    obserwuję i pozdrawiam!

    kwiatki-wariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Patrzę, patrzę...ale to ta marka Pierre Rene? Kurcze, nie wiedziałam, że mają takie produkty w swojej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie stosowałam nic z wymienionych rzeczy, szczerze powiedziawszy nawet o nich nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  39. ja muszę być bardzo ostrożna w dobieraniu kosmetyków. olejków do twarzy cały czas się obawiam. Mam dość problematyczną cerę :(

    http://www.szmaratka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  40. Muszę je mieć! :):*
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie znałam tych produktów, ale do mojej cery zdecydowanie przydałby się ten pierwszy :)
    Zapraszam na nowy post :) karolinaiwaniec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znam tej marki. Kusisz tymi kosmetykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Hi dear, you have a fantastic blog:) I really like it!
    Do you want to follow each other? Let me know!
    Have a nice day,
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie słyszałam o tych kosmetykach, no cóż lepiej późno niż wcale.

    OdpowiedzUsuń
  45. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tych produktach i nawet o tej firmie. Olejek jak i ampułki wydają się bardzo ciekawymi i dobrymi produktami. Chętnie bym je przetestowała :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie słyszałam o tych produktach. Ciekaw post.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. O przeciwzmarszczkowy to chyba juz cos dla mnie :D samo opakowanie wyglada porzadnie _��

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam takie olejki do twarzy, stosuje je głównie na noc. Produktów przeciw zmarszczowych jeszcze nie używam

    OdpowiedzUsuń
  49. Pierwszy raz spotykam się z tym olejkiem i ampułkami, nigdy o nich nie słyszałam. Mimo, że polecasz, wątpię w to, że po nie sięgnę, ale dzięki za recenzję! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie słyszałam nigdy wcześniej o tym, wydaję się ciekawe :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie słyszałam nigdy o tych kosmetykach i wątpię, że kiedyś trafią w moje ręce, bo raczej nie są mi potrzebne. Ale świetna, przydatna recenzja!
    https://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Super, że się sprawdzają, aczkolwiek mi takich kosmetyków nie trzeba :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. musze to wypróbować <3 już wczesniej widziałam pozytywne opinie

    OdpowiedzUsuń
  54. Nigdy nie miałam tych produktów, jednak wyglądają świetnie. Spróbowałabym także dodać odrobinę jednego i drugiego jako tuning do maski do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie znam tych produktów, mam nadzieję, że będę miała okazję przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jedyną rzeczą z tej marki jaką mam to temperówka do konturowek :) Może kiedyś się słudze na ten olejek :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie wiedziałam, że Pierre Rene ma takie produkty w swojej ofercie ;) No nie powiem, ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Z chęcią bym wypróbowała tych produktów :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie znałam tej marki, aczkolwiek produkty wydają się ciekawe. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten olejek wygląda interesująco:). Ja mam suchą skórę w zimie, ale w lecie jest okay^^.
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie znam tych produktów, ale wyglądają zachęcajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  62. wow świetne oceny dałaś tym produktom. Moja cera potrzebuje czegoś takiego. Chętnie wypróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie znałam wcześniej tych produktów i chyba nie wypróbuję, bo moja cera ma na razie inne potrzeby. Aktualnie testuję krem matująco-nawilżający od Selfie Project, ponieważ moją ulubioną Barwę siarkową wycofali z Rossmanna w moim mieście :(
    MOJA STRONA

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger