sobota, 29 sierpnia 2020

GENTLE DAY


Hejka!
Dzisiejszy post na blogu chciałabym skierować przede wszystkim do płci damskiej. Myślę, że każda z nas gdy przychodzą najbardziej przez nas znienawidzone dni w miesiącu chce sobie zapewnić komfort i lepsze samopoczucie przez co szuka idealnych produktów dostępnych na rynku. Ja ostatnio podstawiłam na eko produkty i postanowiłam wypróbować linię od Gentle Day

Nigdy dotąd nie interesowałam się tym z jakich składników zostały wykonane te produkty aż do tej pory. Nie są one chlorowane i posiadają przyjazny dla skóry odczyn pH. Marka ta może pochwalić się także certyfikatem ekologicznym Oeko-tex 100

Wkładki ekologiczne z paskiem anionowym możemy używam w trakcie miesiączki jak i podczas występowania tzw. plamienia. Ważnym faktem jest to, że są hipoalergiczne i mogą je używać kobiety w każdym wieku. Są to produkty higieniczne i przepuszczające powietrze. Nie zagrażają środowisku naturalnemu i są w pełni biodegradowalne.


Tampony ekologiczne, które dla mnie są najlepszym rozwiązaniem podczas kobiecych dni. Bardzo dobrze chłoną i możemy ich używać także podczas wyjść na basen. Są one wykonane w 100% z bawełny i posiadają także siateczkę hipoalergiczną przez co tampon jest w pełni gładki. 



Podpaski ekologiczne z paskiem anionowym na dzień dzięki czemu producent sprawił, że możemy się czuć w nich komfortowo i wygodnie przez cały okres czasu. Są one w pełni ekologiczne i nawet podczas intensywnego dnia nie powodują odparzeń i śmiało możemy śmigać gdzie tylko chcemy przez cały dzień. Oprócz tego niezwykle dobrze chłoną i nie musimy się martwić tym, że podpaska nam się przemoczy i zrobią się plamy na ubraniach. 

Podpaski ekologiczne z paskiem anionowym na noc, który hamuje przy zapach i nie dopuszczają do rozwoju bakterii. Posiadają one dodatkową warstwę przez co możemy czuć się komfortowo i sucho przez całą noc. 

Odkąd zaczęłam ich używać już teraz patrzę na składniki zawarte w podpaskach i wybieram tylko naturalne produkty. Zwłaszcza, że są to produkty, które mają bezpośredni kontakt z naszym ciałem i dlatego też powinniśmy się zainteresować ich składem. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger